Santander zapowiada przerwę serwisową. Podano godziny
Santander Bank Polska zapowiada przerwę techniczną niezbędną na rozwijanie usług i bankowości. W efekcie w godzinach nocnych z piątku na sobotę (z 6 na 7 czerwca) klienci nie skorzystają m.in. z Blika i bankowości internetowej. Santander podał szczegółowe informacje na ten temat.
Santander Bank Polska ostrzega klientów o planowanych pracach serwisowych. Będą realizowane w nocy z piątku na sobotę, ale nie wszystkie w tych samych godzinach. W praktyce klienci planujący w nocy zakupy lub podróż, dobrze zrobią wyposażając się wcześniej w gotówkę lub korzystając z klasycznej karty płatniczej.
Szczegółowe informacje o planowanej przerwie serwisowej publikowane są na stronie banku. Wynika z nich, że utrudnienia rozpoczną się o 21:00 w piątek (6 czerwca) i będą dotyczyć Kantoru Santander. Dalej, o godz. 23:00 niedostępność obejmie też bankowość internetową, przelewy zwykłe, natychmiastowe (także w euro), płatności ekspresowe w internecie (Przelew24) oraz Blika. Wszystkie powyższe usługi będą niedostępne do 7:30 w sobotę (7 czerwca).
Dodatkowo Santander Bank Polska podaje, że od 0:00 do 2:00 w sobotę nie będą możliwe wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach z logo Santandera. Problemy będą też dotyczyć do rana aplikacji mobilnej, której funkcjonalność będzie ograniczona. Bank podaje, że w aplikacji będzie można sprawdzić stan konta, transakcji, listę zakupionych biletów lub parkingów tylko sprzed przerwy technicznej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Santander podkreśla, że karty płatnicze będą działały prawidłowo (także w internecie), podobnie jak wypłaty w bankomatach innych niż te z logo Santandera. Bank nie podaje, czy prace techniczne poskutkują dodaniem do bankowości lub aplikacji konkretnych nowości, czy są związane wyłącznie z bieżącym utrzymaniem serwisów.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl