Uważasz, że zostałeś zaspamowany? Chyba przesadzasz ;-)

Uważasz, że zostałeś zaspamowany? Chyba przesadzasz ;-)
08.07.2008 11:58

Wszyscy jesteśmy ofiarami napastującej nas niechcianej poczty.Częstokroć usuwanie spamu ze skrzynki pocztowej zajmuje wieleczasu, stracić można przy okazji również sporo nerwów. Problemy ze spamem przeciętnego Internauty są jednak niczym wobectych, z którymi borykają się "ulubieni" adresaci niechcianychwiadomości. Wyjątkowym pechowcem jest jeden z brytyjskich klientówsieci Orange, który stał się celem spamu - na jego skrzynkętrafiało codziennie 44 tysiące niechcianych listów elektronicznych.Właścicielem najbardziej zapchanej skrzynki mailowej jest ColinWells, kierownik warsztatu samochodowego. Otrzymywał on w ciąguroku 16 milionów niechcianych listów elektronicznych. Wśród pierwszej piątki osób otrzymujących największą ilość spamu,trzy korzystają z usług Orange - wynika z danych przygotowanychprzez serwis ClearMyMail.com. Pozostałe dwieto prywatne domeny zarejestrowane w 123-reg/GX Networks. Przed skorzystaniem z usługi ClearMyMail (oferującego ochronęantyspamową), Wells spędzał na kasowaniu spamu dwie godzinydziennie. Postanowił on również "odbijać" nadsyłane listy donadawcy - był to niezbyt fortunny pomysł, gdyż dzięki temu ujawniłon, iż jego konto pocztowe jest aktywne. Wells mógł oczywiście zmienić adres pocztowy, jednakże był do niegomocno przywiązany ;-)

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (46)