Uważasz, że zostałeś zaspamowany? Chyba przesadzasz ;‑)

08.07.2008 11:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wszyscy jesteśmy ofiarami napastującej nas niechcianej poczty.Częstokroć usuwanie spamu ze skrzynki pocztowej zajmuje wieleczasu, stracić można przy okazji również sporo nerwów. Problemy ze spamem przeciętnego Internauty są jednak niczym wobectych, z którymi borykają się "ulubieni" adresaci niechcianychwiadomości. Wyjątkowym pechowcem jest jeden z brytyjskich klientówsieci Orange, który stał się celem spamu - na jego skrzynkętrafiało codziennie 44 tysiące niechcianych listów elektronicznych.Właścicielem najbardziej zapchanej skrzynki mailowej jest ColinWells, kierownik warsztatu samochodowego. Otrzymywał on w ciąguroku 16 milionów niechcianych listów elektronicznych. Wśród pierwszej piątki osób otrzymujących największą ilość spamu,trzy korzystają z usług Orange - wynika z danych przygotowanychprzez serwis ClearMyMail.com. Pozostałe dwieto prywatne domeny zarejestrowane w 123-reg/GX Networks. Przed skorzystaniem z usługi ClearMyMail (oferującego ochronęantyspamową), Wells spędzał na kasowaniu spamu dwie godzinydziennie. Postanowił on również "odbijać" nadsyłane listy donadawcy - był to niezbyt fortunny pomysł, gdyż dzięki temu ujawniłon, iż jego konto pocztowe jest aktywne. Wells mógł oczywiście zmienić adres pocztowy, jednakże był do niegomocno przywiązany ;-)

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (46)
Zobacz także