YouTube odświeża Leanback, wprowadza nowe reklamy

02.12.2010 12:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Serwis YouTube wprowadził nowe funkcje w usłudze Leanback, pojawiła się także możliwość pomijania reklam wyświetlanych podczas oglądania klipów wideo.

YouTube Leanback to usługa uruchomiona na początku lipca tego roku. Przeznaczona jest głównie dla telewizorów podłączonych do Sieci, ale można z niej korzystać także w komputerach. Klipy odtwarzane są domyślnie w maksymalnym rozmiarze okna, zaś użytkownik może przełączać między filmikami w kolejce za pomocą prostych skrótów klawiszowych. Leanback ma być teraz bardziej spersonalizowany, czytamy na oficjalnym blogu YouTube. Usługa będzie „uczyć się” preferencji użytkownika, a następnie podsuwać mu materiały odpowiadające jego zainteresowaniom. Zamieszczono już klip wideo prezentujący nowości w Leanback.

Na stronach serwisu ruszył również nowy format reklam - TrueView. Pozwala on użytkownikom na pomijanie materiałów promocyjnych, którymi nie są oni zainteresowani. Możliwe jest to dopiero po kliku sekundach od rozpoczęcia odtwarzania reklamy. Jak podaje YouTube, reklamodawcy będą płacić jedynie za te materiały, które zostaną odtworzone w całości.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)