YouTube pomaga szkolić twórców, na pierwszy ogień poszła reklama

03.07.2013 11:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Czasami aż trudno uwierzyć, jak ze strony z nieszczególnie ambitnymi filmami przedstawiającymi psy jeżdżące na deskorolkach YouTube rozwinął się w platformę filmową z prawdziwego zdarzenia i potężne narzędzie promocyjne, niemal już konkurujące z telewizją. Od dłuższego czasu można tam znaleźć także filmy tworzone z myślą o publikujących na YouTube twórcach, które przybliżają im tajniki platformy i współpracy z partnerami.

Ekipa YouTube rozpoczęła nową serię — YouTube Pro — która będzie stanowić swojego rodzaju materiał szkoleniowy dla twórców, którzy albo już zarabiają na życie produkując materiały, które potem wylądują na YouTube, albo są na dobrej drodze do takiego stanu rzeczy.

Na pierwszy ogień poszła współpraca z firmami, markami i tworzenie reklam bez „sprzedawania się”. W panelu dyskusyjnym wzięli udział twórcy, którzy już odnieśli sukces: Dane Boe (Annoying Orange), Spencer Griffin (CollegeHumor), Elle Walker (WhatsUpELLE) i Kurt Schneider (KurtHugoSchneider). W czterech odcinkach poruszone zostały takie zagadnienia, jak odpowiednie honorarium, współpraca z fanami i sponsorem jednocześnie, planowanie i budowanie kariery, taktyki negocjacyjne i kruczki w umowach. Pierwsze odcinki zostały zebrane na tej liście.

YouTube opublikował pierwszą serię 1 lipca, ale zapowiada, że kolejne będą ukazywać się zawsze w ostatni czwartek miesiąca.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)