Zdrowa konkurencja, zawsze zdrowa :‑)
Po drastycznym zwiększeniu pojemności darmowych skrzynek przezOnet.pl, na ten ruchzdecydowali się również O2.pl oraz Gazeta.pl. O2 proponuje obecnie, idącza przykładem Onetu, skrzynki o pojemności 1GB, będącą juz obecniestandardem ochronę antywirusową i antyspamową, a dodatkowo brakdoklejanych reklam do maili. Gazeta.pl również reklamuje pojemnośćswych skrzynek jako 1 GB jednak jest tu pewien kruczek - należytydzień po tygodniu zwiększać pojemność skrzynek każdorazowo o 16MB, aż do osiągnięcia reklamowanej pojemności. Maksymalna wielkośćprzesyłki na kontach Gazety.pl ustanowiona została na 20 MB. Zdarza się, że zmiany jakie oferują dostawcy bezpłatnych skrzynekmają ukryte kruczki stanowiące o ograniczeniach w stosunku dosloganów reklamowych, jednak niewątpliwie idą w korzystnym dlaużytkowników kierunku. Możnaby je podsumować hasłem: konkurencja wsłużbie konsumenta ;-)
18.10.2004 18:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika