Zlikwidować pop-up'y...

Zlikwidować pop-up'y...25.11.2003 18:41

Jak pokazują badania, reklamy w postaci pop-up'ów są trzynaścierazy bardziej efektywne niż tradycyjne bannery. Być może właśniedlatego korzystanie z sieci wyrabia u użytkowników umiejętności,które przestały być przydatne wraz z odejściem do lamusa czasówdzikiego zachodu. Jedną z ciekawszych propozycji podejścia do tematu zaprezentowałostatnio Google - jego Google Toolbar oferuje międzyinnymi właśnie kontrolę pop-up'ów. Niemniej, praktycznie wszystkiedostępne na rynku narzędzia nie są w pełni skuteczne. Okazuje sięjednak, że zapowiedź ograniczenia dalszego aktywnego rozwojuprzeglądarki Internet Explorer do jej ewolucji jedynie wraz zsystemami Microsoftu może przynieść wymierne efekty dużo wcześniej,niż z dniem odwlekanej premiery Longhorna. Darin Linnman - rzecznikprasowy Microsoftu - potwierdził, że korporacja planuje wzbogacićIE o kontrolę pop-up'ów przy planowanym na początek nowego rokuService Packu 2 dla Windows XP. Dużą rolę w ostatecznym kształcieaktualizacji będą mieli użytkownicy, którzy zyskają możliwość ocenyskuteczności narzędzia nieco wcześniej. Będzie to jeden z elementównowej polityki firmy wobec nie tyle bezpieczeństwa, ile teżkomfortu korzystania z sieci - na który obok wszechobecnego spamunajwiększy negatywny wpływ mają właśnie pop-up'y.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)