r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Coraz więcej aplikacji na iPada, gorzej z Mac App Store

Strona główna Aktualności

W amerykańskiej wersji App Store jest już ponad 100 tys. aplikacji dla iPada. Znacznie gorzej radzi sobie e-sklep z programami dla systemu Mac OS X.

Również w polskim App Store niewiele brakuje do osiągnięcia liczby 100 tys. aplikacji dedykowanych dla tabletu firmy Apple. Pojawiły się one ledwie w 15 miesięcy od premiery pierwszego iPada. Oczywiście, w przypadku tabletu sytuacja wygląda dużo łatwiej, niż w momencie gdy otwierano e-sklep dla iPhone’ów. Deweloperzy mieli już doświadczenie zdobyte podczas tworzenia aplikacji dla smartfonów - spora część z nich po prostu przerobiła swoje produkty, dostosowując je do potrzeb większego ekranu tabletu. Nie zmienia to jednak faktu, że iPad, obecnie najpopularniejszy tablet na rynku, posiada również największą bazę programów i gier.

Gorzej z e-sklepem dla Mac OS X, co widać na przykładzie wyników sprzedaży gry Hard Hock Racing. Aplikacja jest na 3 pozycji najpopularniejszych gier w amerykańskim Mac App Store. Maksymalna dzienna liczba sprzedaży programu to 743 pobrań, co daje 2,5 tys. dolarów (minus 30% dla Apple’a). W tym samym czasie w App Store deweloper aplikacji zajmującej 14 miejsce w rankingu popularności (Camera+), notuje od 8 do 12 tys. pobrań. Nic dziwnego, że programiści wolą wydawać swoje produkty dla urządzeń mobilnych, niż ryzykować z wciąż mało popularnym Mac App Store.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.