Program tygodnia
WinRAR 3.93

Ocena: 8.0
icon
Gorące tematy
Czy w Ubuntu 10.04...
129 komentarzy

Microsoft ujawnia...
107 komentarzy
Google Chrome 4.1.249.1036 Wersja polska
Dostępna jest również wersja rozwojowa 5.0.356.0
 
 
 
 
Popularność:
Producent:
Licencja:
bezpłatna
Data publikacji:
17.03.2010 / 19.03.2010 (rozwojowa)
Platforma:
Windows
Systemy operacyjne:
Windows XP/Vista/2003/2008/7
Rozmiar pliku:
12.07 MB
Ilość pobrań:
175 882

Opis programu Google Chrome

4.0 2010-03-17 Google Chrome to nowe odzwierciedlenie podejścia do przeglądarek, oparte na prostych i skutecznych rozwiązaniach, do których przyzwyczajeni są...

Google Chrome to nowe odzwierciedlenie podejścia do przeglądarek, oparte na prostych i skutecznych rozwiązaniach, do których przyzwyczajeni są użytkownicy produktów korporacji. Google projektując Chrome położył szczególny nacisk na jej lekkość, przekładającą na niskie wykorzystanie zasobów systemowych. Wykorzystuje ona silnik renderowania stron webKit - framework używany w Safari i iPhone, wraz z autorskimi rozwiązaniami z Montain View, dostarczającymi gamę innowacyjnych rozwiązań. Jednych z nich jest funkcja dynamicznych kart, pozwalająca na tworzenie nowych kart poprzez przeciągnięcie jej poza aktywny obszar przeglądarki. Dodatkowo, dzięki Kontroli awarii, każda z nich jest uruchamiana oddzielnie, co sprawia, iż wskutek zawieszenia się jednej, nie wpłynie to na funkcjonowanie pozostałych. Prócz tego, tryb incognito oferuje możliwość niezapisywania odwiedzanych witryn w historii.

r   e   k   l   a   m   a

W Chrome znalazły się także mechanizmy zabezpieczające takie jak Bezpieczne przeglądanie - ostrzegający przed wejściem na witryny podejrzewane o phishing czy rozpowszechniającymi złośliwe oprogramowanie, z dwoma aktualizowanymi okresowo blacklistsami. W programie nie zabrakło również opcji importu ustawień, menadżera pobierania plików i procesów. Dostępna jest też możliwość instalacji wtyczek, poszerzających możliwości aplikacji, wsparcie dla technologii Gears, a rosnące wykorzystanie zasobów może być rozkładane na wiele rdzeni procesora.

8.0
redakcja
7.9
użytkownicy
Ocena użytkownikow
  • Ocena ogólna: 7.9
  • Interfejs: 8.0
  • Funkcjonalność: 7.5
  • Stabilność: 8.0
TWOJA OCENA
Ogólna:
Interfejs:
Funkcjonalność:
Stabilność:
LICZBA POBRAŃ
wykres pobrań programu

Komentarze do aktualnej wersji (149)  

zofey (niezalogowany) | 25.01.2010 18:16
image Avatar
#1

Nadal bez skalowania. Od szerokości ekranu 1280 wzwyż katastrofa...

juniorek56 (niezalogowany) | 25.01.2010 18:23
image Avatar
#2

Korzystając z przeglądarek od czasu kultowego netscape navigatora - z kolejnych ie, lisków, oper i safari - i wreszcie - chroma (4.0.302.3) nie mogę pojąć ciągłego ujadania: "tylko ta, tamta zła, ta najlepsza, tamta do bani". Niech każdy korzysta z czego chce - jeden woli matkę, drugi córkę, takie prawo.
Do niektórych rzeczy korzystam z IE8, do innych FF, do szybkiego pływania z chroma. Zastrzeżenia - nie wszystko potrafi i ma trochę problemów z flashem przy przełączaniu na fullscreen. Ale - generalnie w prządku - nie odbiega standardem ani na plus ani na minus od innych ofert, więc czym się podniecać???

prz3m3k84 | 25.01.2010 18:24
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#3

Hmm ja po instalacji mam wersję 4.0.295.0 Stable...

Pan Janek (niezalogowany) | 25.01.2010 18:26
image Avatar
#4

Owszem jest szybka i cóż z tego bez tych 6 rozszerzeń do FF,
Chrome jest bezwartościowym dla zaawansowanego uzytkownika tworem.

Adblock Plus,BetterPrivacy,NoScript,WOT,Stealther, ,KeyScrambler Personal-jak będzie wyposażona w te dodatki ,wówczas mozna będzie poważnie traktować tą przeglądarkę.

prz3m3k84 | 25.01.2010 18:34
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#5

http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-01/323bb201.jpg Hmm...

Benn (niezalogowany) | 25.01.2010 18:56
image Avatar
#6

@ zofey
Jakiego skalowania? O czym ty bredzisz?! Ja mam ponad 2000 w szerokości i wszystko elegancko mi się wyświetla!

Benn (niezalogowany) | 25.01.2010 18:58
image Avatar
#7

A tak swoją drogą do daję jej ocenę 12/10 ;)

Absolutny numer 1 wśród przeglądarek obecnie! Wszystko na to wskazuje że to już się nie zmieni bo Google ma już wiele pomysłow na rozwój z czego niektóre już są implementowane w kanale developerskim.

szary użytkownik (niezalogowany) | 25.01.2010 20:21
image Avatar
#8

Chrome odkąd się pokazała zawsze wzbudzała we mnie ciekawość. Za każdym razem jak wyjdzie jej jakaś nowa wersja to instaluje sobie ją żeby się pobawić. Pewnie to też kwestia przyzwyczajenia ale koniec końców zawsze wracam do ff. Generalnie jest fajna. Wreszcie są jakieś rozszerzenia (podoba mi się do do pogody) i pojawiło się blokowanie reklam. Podoba mi się też sposób w jaki przeglądarka informuje o uwierzytelnianiu strony. Pokazuje cały łańcuszek jak to leci. Ważne w przypadku banków. Ładnie wygląda, nie ma na niej nakićkane, użytkownik skupia się na stronie a nie na paskach rozbudowanego menu. Trochę nie wygodne jak dla mnie jest dodawanie stron do paska zakładek. Moim zdaniem wygodniejsze jest to w ff i operze. Nie jest też moim zdaniem tak szybka jak zachwala producent. Strony gdzie jest dużo flaschu uruchamiają się dość długo. U mnie przy łączu 1 mega bit/s ff radzi sobie lepiej. FF poza tym od wersji 3.6 bardzo poprawił szybkość uruchamiania. Chrome też szybko się odpala. Nie ma co, to całkiem fajna przeglądarka ja jednak wracam do ff dzięki wielu przydatnym dodatkom. Niech każdy używa to co mu najbardziej pasuje, pozdrawiam

ubcio (niezalogowany) | 25.01.2010 22:44
image Avatar
#9

Ad Muncher + google chrome= błyskawica. Żaden dodatek do FF nie jest w stanie zapewnic takiej szybkosci jak tenże mix ;)

Disco (niezalogowany) | 26.01.2010 0:11
image Avatar
#10

Najprościej fajna przeglądarka dość szybka lekka
minusy ...
- dla mnie nie jest jeszcze stabilna
- dodatek do blokowania reklam jest cienki, widać reklamę, a dopiero potem jest ona ukrywana.

Jeśli w przyszłości zmieni się trochę w kierunku poprawienia wyżej wymienionych minusów przerzucam się bez wahania ;)

zofey (niezalogowany) | 26.01.2010 7:13
image Avatar
#11

@ Benn
Firefox (i Opera, i MSIE) umie każdą stronę dopasować do szerokości ekranu i jeszcze ją wygładzić (bez Opery). Tymczasem jak administrator wpisze szerokość 1024 px (typowe) to tylko taką część ekranu zajmuje strona w Chrome i nie można nic z tym zrobić. Czyli pod kątem wyświetlania stron na dużych ekranach jest kilka lat za konkurencją.

Boner (niezalogowany) | 26.01.2010 9:53
image Avatar
#12

Ich adblock jest do bani bo nie blokuje, tylko ukrywa reklamy. Jak napisał twórca rozszerzenia, nic się na to nie poradzi bo chrome jest tak zbudowany, ze nie pozwala tego robić. Przez to też wyświetlają się reklamy na youtube. Pod tym względem (dla mnie najważniejszy) Chrome wciąż przegrywa z Firefoxem.

Martinus777 (niezalogowany) | 26.01.2010 11:19
image Avatar
#13

A wiesz co będzie z wszystkimi portalami utrzymującymi się z reklam jak nie będą się ładowały reklamy z serwerów reklamodawców? Może nie będziesz miał gdzie napisać już komentarza.

wroc | 26.01.2010 11:32
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#14

Gdyby nie funkcje szpiegujące, Chrome byłby najlepszą przeglądarką ;)

Monthy | 26.01.2010 12:56
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#15

Polityka prywatności w Chrome:

http://www.google.com/chrome/intl/pl/privacy.html

Dla wszystkich paskudnych troli. Poczytajcie zanim zaczniecie biadolić.

licencja (niezalogowany) | 26.01.2010 15:48
image Avatar
#16

20.2 Czasami aplikacja Google Chrome może kontaktować się z serwerami zdalnymi (obsługiwanymi przez firmę Google lub inne firmy) w celu sprawdzenia dostępnych aktualizacji rozszerzeń, w tym między innymi poprawek błędów i rozbudowanych funkcji. Użytkownik wyraża zgodę na automatyczne uzyskiwanie, pobieranie i instalowanie takich aktualizacji bez kolejnego powiadomienia.

20.3 Czasami firma Google może wykryć, że rozszerzenie narusza warunki Google dla programistów bądź inne umowy prawne, prawa, przepisy lub zasady. Aplikacja Google Chrome okresowo pobiera listę takich rozszerzeń z serwerów firmy Google. Użytkownik akceptuje, że firma Google może zdalnie wyłączyć lub usunąć wszelkie takie rozszerzenia z komputera Użytkownika wyłącznie według własnego uznania.

Monthy | 26.01.2010 15:57
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#17

Dla mnie to dopuszczalna ingerencja. Przynajmniej mam pewność, że ktoś mi nie wciska jakiegoś snifera. Mozilla miała inną politykę i teraz obciążenie prędkości rozszerzeniami to jej największy problem. Dlatego zmienia dla nich (rozszerzeń) silnik w wersji 4.0.
W Chrome żadne lipne rozszerzenie nie przejdzie. A automatyczny update to zaleta.

PasjonatLeonaWachholza | 26.01.2010 21:08
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#18

Słuszna uwaga-każdy korzysta z przeglądarki,która jemu/jej odpowiada.
Chrome...Jest ok-szybka,nie zawiesza się,chętnie z niej korzystam.

zbillu | 26.01.2010 21:10
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#19

Ja tam mam zainstalowaną Operę, Safari, Firefox, Google Chrome i jestem zadowolony codziennie korzystam sobie z innej i tak na przemian i można z tym żyć.

specek (niezalogowany) | 26.01.2010 21:54
image Avatar
#20

"zbillu" nie wymieniłeś IE... ;)

Ostatni Mohikanin | 26.01.2010 23:51
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#21

Naprawdę jestem mile zaskoczony. Rozpoczynam poważne testy z tym programem.

fgsite.cba.pl (niezalogowany) | 27.01.2010 0:14
image Avatar
#22

Też jestem mile zaskoczony...właśnie testuje nowy chrome i jestem pod wrażeniem szybkości i ogólnie rewelacja! tyle lat używałem firefoksa ale niestety coraz bardziej muli niby z każdą wersja nową jest szybszy ale nie zauważam tego wręcz przeciwnie mozilla staje się ociężała i szczerze to do tej pory tylko z przyzwyczajenia z niej korzystałem ale myśle że już nie długo na dobre się z nią pożegnam, jeżeli tylko nie napotkam czegoś czego mi będzie brakowało w chrome to moją domyślną i jedyną przeglądarką stanie się produkt google bo naprawde to udana aplikacja jest niesamowicie szybka i przyjazna użytkownikowi oby tak dalej brawo!

Demant (niezalogowany) | 27.01.2010 16:04
image Avatar
#23

No, niestety - nie można otworzyć stron w NUPEX [program szkoleniowy z fizyki dla nauczycieli i studentów], źle otwiera Onet-teledyski, brak paska menu...Daleko tej przeglądarce do IE8.
@Fgsite - nie wydziwiaj "dzieła" niedopracowanego.

stalewiak | 27.01.2010 18:10
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#24

Nie ma na chrome adblockplus wiec mamy tone reklam . nie polecam

Nedo | 27.01.2010 19:44
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#25

@stalewiak - jest adblock, poza tym jest jeszcze AdThwart, można w nim ustawić blokadę polskich reklam.

m4rciniak | 27.01.2010 20:35
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#26

Niestety nie działa tak jak należy i jeszcze zapewne przez jakiś czas nie będzie, ponieważ (z tego co wyczytałem w opisie lub komentarzach pod tymi dodatkami) Google nie daje odpowiednich "możliwości" twórcom.
Chodzi o to, że Chrome normalnie ładuje wszystkie reklamy, wyświetla je przez moment po załadowaniu strony i dopiero wtedy UKRYWA - nie blokuje jak adblock znany z Firefox. generalnie o kant tyłka rozbić.

A szkoda, bo czekłem długo i możliwe, że sam się przesiądę jak będzie Adblock z prawdziwego zdarzenia.

zakmisty (niezalogowany) | 28.01.2010 2:45
image Avatar
#27

witam-pamiętam pierwsze komputery i systemy jakie obowiązywały 25 lat temu(jedno pokolenie)Ach młodzieży...mam 4ry przeglądarki i z każdej korzystam w jakiś tam sposób ,a google chrome jest tylko trochę inna od FF czy Opery trzeba tylko poszperać w widżetach i ustawieniach dodać skonfigurować (ps.we wszystkich mam zainstalowanego Ad Munchera!ach gdzież te reklamy,nie widzę i nie słyszę)i jest dobrze.Pozdrawiam

yayco (niezalogowany) | 28.01.2010 9:33
image Avatar
#28

po pierwsze jest Iron, a po drugie reklamy można zablokować mocniej w pliku host.

Emeryt - 2 | 28.01.2010 16:06
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#29

Co do wyświetlania reklam ? Mam zainstalowany Kaspersky Internet Security 2010, a w nim włączoną funkcję blokowania banerów... i nie widzę żadnych reklam.

matiasz | 28.01.2010 20:50
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#30

Dać twórcom wódki ciekawa przeglądarka:) Bawię się nią od dwóch dni i mimo iż nie wszystko działa tak jakbym sobie życzył program zostanie na kompie. Czekam na kolejne wersje.

Anonim (niezalogowany) | 29.01.2010 16:15
image Avatar
#31

czy ktos zna jakis program aby azblokowac reklamy?

andrzej31 | 29.01.2010 17:06
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#32

Szybka ale mi sie zacina java na onecie-pozatym fajna przegladarka.

anonim gall (niezalogowany) | 30.01.2010 8:33
image Avatar
#33

Została wydana wersja beta 5.0.307.1

andrzej31 | 30.01.2010 10:11
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#34

Jest nowa wersja rozwojowa:5.0.307.1 dev na windows i mac.

dziubol76 | 30.01.2010 15:19
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#35

witam wszystkich. jest nowa wersja google chrome 5.0.307.1 unknown polecam . wejdz na strone główną ccleaner tam śćiągniesz tą wersje

Modo | 30.01.2010 19:09
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#36

Prosta, wygodna, w miarę szybka. Dla zwykłego użytkownika starczy w zupełności.

rotua666 (niezalogowany) | 31.01.2010 13:22
image Avatar
#37

witam! mam problem... zainstalowalem wersje 4.0.2 Chrome'a na swiezym XP... i na poczatku dzialal przez jakas godzine.. a teraz jak wlacze i wpisze chocby 1 litere, albo klikne cos to wyskakuje komunikat "Kurza twarz! Google Chrome się zawiesił. Uruchomić ponownie?" przeinstalowalem nie pomoglo... i nie wiem ocb :s

rotua666 (niezalogowany) | 31.01.2010 19:08
image Avatar
#38

ok poradzilem sobie... problem nie tkwil w samym chrome.. a raczej w windowsie.. zainstalowalem sp3 i dziala ok... tyle ze teraz jedno mnie dziwi, gdyz naliczylem sie az 6 procesow chroma w menadzerze zadan...

Kamil2993 | 01.02.2010 12:31
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#39

Szybka , stabilna , bezpieczna przeglądarka . POLECAM.

kipek87 | 01.02.2010 14:04
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#40

Wszystko fajnie, ale strasznie żre u mnie pamięć. Jest na to jakiś sposób? Około 1/2 więcej niż FF.

GalusAnonimus | 01.02.2010 18:35
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#41

@ rotua666
" dziala ok... tyle ze teraz jedno mnie dziwi, gdyz naliczylem sie az 6 procesow chroma w menadzerze zadan..."

Bo tyle kart miałeś otworzone w Chromie :) Każda karta to osobny proces m.in. dzięki temu Chrome jest obecnie najbezpieczniejszą przeglądarką. Do tego dochodzi stabilności - jeśli jedna z kart by się zawiesiła to nie zawiesi się cała przeglądarka jak to ma miejsce np. w FF.

GalusAnonimus | 01.02.2010 18:39
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#42

@ Anonim
"czy ktos zna jakis program aby azblokowac reklamy?"

@m4rciniak
"A szkoda, bo czekłem długo i możliwe, że sam się przesiądę jak będzie Adblock z prawdziwego zdarzenia."


Już jest Adblock z prawdziwego zdarzenia :) Wyszedł kilka dni temu i już ma blisko ćwierć miliona użytkowników:

https://chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Anonim (niezalogowany) | 02.02.2010 0:00
image Avatar
#43

nie otwiera radia eska:D:D:D:D:D:D

dar69 (niezalogowany) | 02.02.2010 12:18
image Avatar
#44

"program google chrome przestał działać" - bardzo często się pojawia u mnie ten tekst i sie wyłącza przeglądarka. Ma ktoś taki sam problem ? moze idzie coś z tym zrobić. Nie wiem czy tylko ten problem wyskakuje na windows 7 64bit

Przem vel Benny (niezalogowany) | 02.02.2010 13:19
image Avatar
#45

Chrome może i jest szybki, ale posiada szereg niedociągnięć, które są bardzo IRYTUJĄCE!

Chociażby AdBlock - zamiast zablokować reklamy zanim ściągną się na nasz dysk, najprościej w świecie po ich załadowaniu ukrywa je. Jest to bardzo irytujące podczas przeglądania stron (np. podczas próby kliknięcia na link na stronie grono.net, strona skacze w górę i w dół zanim reklama na szczycie strony się nie wczyta i nie zostanie ukryta). Brakuje w nim automatycznego czyszczenia historii lub opcja jej braku. Niektórzy cenią sobie prywatność, a "najczęściej odwiedzane witryny" to już w ogóle porażka... Od tego są zakładki. Same wtyczki też pozostawiają wieje do życzenia.

Kolejną bardzo irytująca opcją jest to, że program pamięta jedynie ostatnie zapamiętane na stronie hasło (np jeżeli ktoś ma kilka kont na gmailu, chrome zapamiętuje jedynie ostatnie zapamiętane hasło).

Generalnie dobra robota, ale Chrome nie jest jeszcze gotów, żeby zastąpić godnie Firefoxa.

grzesiek58 | 02.02.2010 15:50
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#46

Sprawdzam, czy wersja 5. działa...

Jest O. K .
Z rozszerzeniami i AD - nie miałem nigdy lepszej !

G.

Damian akte (niezalogowany) | 02.02.2010 22:07
image Avatar
#47

Dla mnie najlepsza przegladarka na swiecie i dotego wciaz sie rozwija 10 z +-lusem ;)

Wacex | 03.02.2010 0:12
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#48

@Monthy
Też sobie poczytaj o Google, zamiast marudzić:
http://wiadomosci.onet.pl/1595923,720,1,kioskart.html

MissxD (niezalogowany) | 03.02.2010 8:56
image Avatar
#49

Google chrome to najlepsza przeglądarka internetowa . !

cyfra_lbn | 03.02.2010 15:21
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#50

Wacex Firefox czy Opera to samo wie.

cyfra_lbn | 03.02.2010 15:22
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#51

Nie wie tylko robi, polecam Chrome to bardzo dobra przeglądarka idealna alternatywa dla Firefoxa, bo oferuje sporo dodatków.

dar69 (niezalogowany) | 03.02.2010 22:03
image Avatar
#52

może i fajna przeglądarka, ale na windows 7 64bit się zawiesza i wyłącza, w sumie szkoda bo jest naprawde szybka ale na siódemke chyba jeszcze niedopracowana. Jak ktoś ma taki sam problem na windows 7 niech napisze, bo moze tylko u mnie jest coś nie tak.

fryt | 04.02.2010 0:08
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#53

win 7 x64 i nie miałem z nią problemów.

kredkaa (niezalogowany) | 04.02.2010 0:39
image Avatar
#54

JAK DLA MNIE NAJLEPSZA - mam vistę. mnoostwo funkcji i ulepszen

4_pancerni (niezalogowany) | 04.02.2010 9:06
image Avatar
#55

Wersja 4 daje mase nowych mozliwosci - dodatki ( https://chrome.google.com/extensions ) . Chrome zmierza w naprawde dobra strone ... Jest bardzo szybki.

slater | 05.02.2010 19:58
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#56

Nie mogłem znaleźć dodatku, który pamięta płożenie "poprzedniej strony"... Znalazł ktoś?

m4rciniak | 06.02.2010 11:07
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#57

"@m4rciniak
"A szkoda, bo czekłem długo i możliwe, że sam się przesiądę jak będzie Adblock z prawdziwego zdarzenia."


Już jest Adblock z prawdziwego zdarzenia :) Wyszedł kilka dni temu i już ma blisko ćwierć miliona użytkowników:

https://chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom"

OMG! Właśnie to nie jest z prawdziwego zdarzenia, to jest kupa. Normalnie pobiera reklamy i po sekundzie ukrywa. Przecież pisałem o tym....

Galaktyczny Edek (niezalogowany) | 06.02.2010 11:32
image Avatar
#58

@ m4rciniak

A to pobierz sobie ChromePlus http://www.chromeplus.org - ma wbudowanego adblocka, gesty myszy i parę innych rzeczy. I jest po polsku.

kortez1984 (niezalogowany) | 06.02.2010 20:32
image Avatar
#59

A jak mam system windows7 64 bity to jaka przeglądarka to ogarnie?
Bo ta mi się nieraz trochę zacina ale lepiej działa niż "IE"
O odpowiedź bym prosił na GG-18479646
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Aeonekk (niezalogowany) | 07.02.2010 23:37
image Avatar
#60

Słuchajcie wiecie może dlaczego nie moge przypinać kart w najnowszej versji ?
Nie wiem dlaczego ale teraz wcale nie ma opcji "przypnij" a jak zmieniam wersje na starsza to mam to samo :/

Anonim (niezalogowany) | 10.02.2010 19:36
image Avatar
#61

Wszyscy co mówili że to najlepsza przeglądarka to mają rację. Moim zdaniem to najlepsza przeglądarka jak do tej pory. Google Chrome nr1!

niezadowolony (niezalogowany) | 11.02.2010 11:18
image Avatar
#62

Ta a błąd 3 jak był tak pozostał,a więc wciąż posiedzę na SRWare Iron tam przynajmniej nie będzie problemu z tym błędem,a rozszeżenia działają od google chrome.

ReL (niezalogowany) | 11.02.2010 13:16
image Avatar
#63

Do NIEZADOWOLONEGO
ja miałem to samo co ty najlepiej odinstaluj i zainstaluj Chromiego od stronki oficjalnej GOOGLI a na pewno nie będziesz miał (błedu3):P

Mariusz70 (niezalogowany) | 12.02.2010 15:23
image Avatar
#64

Droga redakcjo strony dobreprogramy.pl korzystam z Waszego serwisu juz od dawna. Wiele skorzystalem.
Czy ktos wreszcie wspomni o przegladarce IRON?
Jest bardzo dobra i bije o glowe 'macierzysty' Chrom.
Polecam: http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

titi (niezalogowany) | 12.02.2010 19:15
image Avatar
#65

genialna

MaCDrG (niezalogowany) | 15.02.2010 13:04
image Avatar
#66

Polecam, bylem zagorzalym zwolennikiem FF a wczesniej Opery, niestety obie te przegladarki zrobily sie jak stary paczek, ociezale i twarde, polityka chrome jak i sam twor jest dopracowany naprawde bardzo dobrze, PS nie wypowiadajcie sie prosze ,,chrome jest do bani bo tylko ukrywa reklamy,, Dla waszego oswiecenia sa juz takie dodatki ktore calkowicie blokuja reklamy i strony typu nk, yt, wszelkie fora wygladaja wkoncu tak jak trzeba

AuToR (niezalogowany) | 15.02.2010 14:35
image Avatar
#67

Przeglądarka firmy Comodo, bazuje ona na Chromium, na którym Google oparło Chrome. http://www.comodo.com/home/internet-security/browser.php :). Pozrd.

Klaudia:):P:D:* (niezalogowany) | 15.02.2010 17:02
image Avatar
#68

Google Chrome to moim zdaniem najlepsza przeglądarka z jakiej kiedykolwiek korzystałam :)

Złoty_pedał (niezalogowany) | 17.02.2010 9:47
image Avatar
#69

nawet fajne...ale ja tam wole opere

naTAK (niezalogowany) | 17.02.2010 22:16
image Avatar
#70

świetna. lekka, lżejsza niz mozilla... ładny wygląd! i ma sporo dodatków z mozilli, więc jest dobra :PPPPP do tego używam KIS 2010 więc wszystko gra ;) POLECAM

G>O (niezalogowany) | 18.02.2010 17:23
image Avatar
#71

Przy OTWIERANIU PLIKU pojawia mi się notatka"[0218/171545:ERROR:create_reg_key_work_item.cc(58)] Failed to create Software\Microsoft\MediaPlayer\ShimInclusionList\chrome.exe
[0218/171545:ERROR:install.cc(57)] Could not add Chrome to media player inclusion list.
[0218/171545:ERROR:delete_tree_work_item.cc(47)] can not delete C:\Windows\TEMP\chrome_9279 OR copy it to backup path C:\Windows\TEMP\9292\chrome_9279
[0218/171545:ERROR:work_item_list.cc(32)] list execution failed" google chrome się nie otwiera,pobierałam go z tej strony,ale nie wiem czy ma to związek.Będę wdzięczna za oświecenie mnie

testing (niezalogowany) | 18.02.2010 17:39
image Avatar
#72

szykuje się wyzwanie dla liska:) narazie testuje

fanliska (niezalogowany) | 18.02.2010 18:15
image Avatar
#73

no zapowiada się wyzwanie dla liska :) narazie testuje ale jest nieźle

kazelx (niezalogowany) | 18.02.2010 18:27
image Avatar
#74

czy jest jakas obcja w chrome jak w ff podkrecanie- about config: ,ilosc polaczen itd.

ginko (niezalogowany) | 19.02.2010 13:11
image Avatar
#75

Zauwazylem, ze przy przewijaniu scrollem stron brakuje plynnosci, troche rwie ,jak temu zapobiedz lub jak zrobic aby plynnie sie przewijaly+ zakladki jak to ma miejsce w ff

iza (niezalogowany) | 19.02.2010 19:55
image Avatar
#76

mam vistę 32bity,ani przez google chrome ,ani przez comodo dragon nie mogę pobrać żadnych plików z internetu,czy ktoś ma taki problem?

B-52 (niezalogowany) | 21.02.2010 9:36
image Avatar
#77

Dotychczas byłem fanem OgnistegoLiska (nadal jestem zresztą) ale googlowy browser jest również bardzo dobry. Zwłaszcza googlowanie w pasku adresu jest użyteczne i wygodne. Tak czy siak polecam bo dobre :)

gorges | 21.02.2010 20:25
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#78

Dziwne bo mnie kombinacja "Chrome 5" + "AdThwart" + "AdBlock+ Element Hiding Helper" działa bez zarzutu. Żadnych reklam nie stwierdzam :))

Agaata (niezalogowany) | 23.02.2010 22:05
image Avatar
#79

nie jestem zbyt biegła w "kombinowaniu" coś+coś żeby nie zapychać łącza reklamami (ani nie chcę przeinstalowywać antyvirów ...) czy jest prosty sposób na zablokowanie tych śmieci w chrome? mam wolne łącze i ograniczony tranfer..
no i czy jest bezpieczna (strony banków i inne ważne)?

paproh23 | 25.02.2010 11:04
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#80

@ Agaata (niezalogowany) | 23.02.2010 22:05

Ja polecam programik Ab Muncher do blokowania reklam... To jest mega kosmos.. naprawdę, działa z Firefoxem, Operą i Chrome. Mimo,że czasami potrafi zablokować jakiś obrazek, można to i tak wyłączyć lub wyświetlić. Ja się przesiadłem z Liska na Chrome, panowie z Opery robią dobrą rzecz (10.5), ale mimo ukazania się wersji beta2 nadal są z nią problemy... a szkoda :(

goloos (niezalogowany) | 26.02.2010 10:47
image Avatar
#81

Od miesiąca jeżdżę na Chrome, w porównaniu z IE i FF lekka i póki co najszybsza jaką miałem. Z Operą nie porównywałem jeszcze :P

kdeka (niezalogowany) | 26.02.2010 17:31
image Avatar
#82

W starszych wersjach szło wszystko gładka. Teraz nie zdarzyło mi się aby Chrome się nie wyłączył. Mam vistę 64. Zmęczyło mnie to stałe wyłączanie, więc przeszedłem na firefoxa.

efrrr (niezalogowany) | 26.02.2010 19:07
image Avatar
#83

HEJKA :) mam probleem
czasem ( tylko czasem co mnie dziwi)
nie da się na yotube otworzyc filmikow i wgl cala strona sie inaczej wyswietla. bez zadnej grafiki.
wyswietla sie
MASZ STARĄ WERSJE FLASHA LUB WYŁACZANA OBSLUGE JEZYKOW JAVASCRIPT. sciaglam flasha i dalej ma problemy takze wiecie jak wlaczyc te javascript? PROSZĘ O POMOC :D

Googlik (niezalogowany) | 27.02.2010 8:02
image Avatar
#84

@kdeka: co się dziwisz że Ci się sypie. Nie widzisz napisu pod ściąganiem że jest to wersja pod 32 bity? Ludzie nie dziwicie się że jak macie 64 bity to się Wam coś sypie. To jest normalne. Dużo programów ma problemy z obsługą 64 bitowych systemów. A że używasz Visty to już w ogóle... Polecam przejście na Windows 7! Jest o niebo lepszy :)

Max 2 (niezalogowany) | 28.02.2010 20:30
image Avatar
#85

Jak pobrać Google Chrome 5.0.335.1. Włącza mi się 4.0.249.89.

gizmo77 (niezalogowany) | 28.02.2010 23:26
image Avatar
#86

polecam Chromium , co dzien update!!!
w tej chwili mam v5.0.340.0 (40236)

paproh23 | 01.03.2010 11:12
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#87

... a ja mam pytanie... Dlaczego Chrome (5,0,355,1) pod Windows Xp jesta bardziej funkcjonalny niż pod W7? Przykład: (Windows Xp) Odtwarzam klip na YT, ale chcę poszukać innej rzeczy w tym serwisie, wpisuję szukaną frazę i dotychczas odtwarzany filmik zostaje zminimalizowany a wyniki nowego szukania zostają wyświetlone. W momencie, gdy zrobię to samo pod W7 x64 odtwarzany filmik ustępuje miejsca wynikom szukania. Dlaczego tak jest??

TL1 (niezalogowany) | 01.03.2010 17:25
image Avatar
#88

ludzie nie sciagajcie tego!! !!!!! firma google jak tylko moze szpieguje!

moj | 01.03.2010 19:26
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#89

Kazdy ma swoj gust:DD

moj | 01.03.2010 19:29
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#90

ja mam chrom i opere w operze banalnie moznawylaczyc reklamy poprostu klikasz F12 i klikasz włacz obsluge wtyczek>>tak by nie była zaznaczona ale dalej w chrom mecze sie z reklamami;// jakis program by sie przydal

gizmo77 (niezalogowany) | 01.03.2010 21:18
image Avatar
#91

AD Muncher polecam super!!
a flash block itd. znajdziesz w rozszerzeniach w chrome/chromium

jakojo (niezalogowany) | 03.03.2010 11:35
image Avatar
#92

chrome ma problem z ta stronka,czasem sie wiesza,jak temu zapobiec?
http://www.brameczka.pl/

macaleks | 03.03.2010 15:24
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#93

Czegoś nie kumam.Mianowicie:testując chrome 4/stabilne/Acid3 uzyskuje przy włączonym AdBlock max 66/100;Po wyłączeniu test 100/100.Może ktoś wytłumaczy.

xD (niezalogowany) | 04.03.2010 21:54
image Avatar
#94

możecie mi powiedzieć która jest lepsza czy Google Chrom czy Firefox ?

gizmo77 (niezalogowany) | 05.03.2010 11:24
image Avatar
#95

uzywalem dlugo ff ale szybszy jest chrome , sprawdz zreszta sam kolego xD
w tej chwili uzywam Chromium co kilka godz. jest update :)
pozdro

Tof | 05.03.2010 12:06
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#96

Polecam szybszą i pozbawioną szpiegowania wersję Google Chrome - SRWare Iron

paproh23 | 05.03.2010 12:48
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#97

Firefox czy Chrome...?? na dzień dzisiejszy Chrome jest dużo szybszy, ma już ładną kolekcję dodatków, mimo niekoniecznie atrakcyjnego wyglądu jest najlepsza (dla mnie). SRWare Iron i Chrome bazują na Chromium. Sam zdecyduj, którą wersję chcesz używać.

xD (niezalogowany) | 05.03.2010 16:06
image Avatar
#98

a Czy obydwie są bezpieczne ?

xD (niezalogowany) | 06.03.2010 10:45
image Avatar
#99

Może mi ktoś powiedzieć jak zmienić czcionkę o stałej szerokości znaku? bo gdy zmienię to powraca mi tak czy siak do czcionki 13 a ja chciał bym większa może mi ktoś powiedzieć jak to zmienić żeby została większa?

Mlody993 (niezalogowany) | 06.03.2010 12:01
image Avatar
#100

Ja niedługo wrócę w 100% do Google Chrome. Powoli pojawiają się opcje, których potrzebowałem.

W końcu udało się wziąć hasła z Firefoxa. :)

Tof | 07.03.2010 17:25
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#101

Nie polecałbym ani Google Chrome ani SRWare Iron tylko Comodo Dragon Internet Security. To bezpieczniejszy i szybszy Google Chrome, ale bez dodatków.

Tof | 07.03.2010 17:26
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#102

Comodo Dragon Internet Browser oczywiście.

gizmo77 (niezalogowany) | 07.03.2010 22:17
image Avatar
#103

polecam chromium bez googl "spy"
daily update
http://build.chromium.org/buildbot/snapshots/chromium-rel-xp/

AuToR | 08.03.2010 14:23
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#104

gizmo77 - POPIERAM :). Chromium, jest rozwijany obok projektu Google Chrome, tak więc jeśli chodzi o kontrowersje z prywatnością, już za bardzo nie trzeba się tym interesować - ale przezorność nie zaszkodzi ;).

AuToR | 09.03.2010 4:55
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#105

Na dobrychprogramach powinno sie, dac usuwac wlasne posty, jesli sie tego chce. Mysle, ze sprawa z prywatnoscia z Google Chrome jest mocno przesadzona, a na bazie swiezych inforamcji ktore sa w internecie na ten temat, mozna samemu sobie wyrobic zdanie. http://www.youtube.com/watch?v=h_6OQQf3eW0

antykat (niezalogowany) | 09.03.2010 13:24
image Avatar
#106

@Tof

Comodo Dragon Internet Browser nie obsługuje rozszerzeń Google Chrome a bez tego to nawet płynnego przewijania nie ma, że nie wspomnę o gestach myszy czy blokowaniu reklam. Słowem lipa.

gizmo77 (niezalogowany) | 09.03.2010 19:09
image Avatar
#107

ja sobie sciagamm recznie 1x dziennie last update chromium(plik instaler.exe okolo 13MB) i gitara ,bo nie znlazlem gdzie i czy mozna ustawic aby sam pobieral- auto
pozdro All Team

Anonim (niezalogowany) | 09.03.2010 20:22
image Avatar
#108

@AuToR
Yea, fimik od google to idealny argument za tym, że chrome nie szpieguje :) Lepszego nie trzeba.

Anonim (niezalogowany) | 10.03.2010 1:15
image Avatar
#109

gizmo77
http://www.chromeextensions.org/other/chromium-updater/

AuToR | 10.03.2010 1:17
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#110

gizmo77
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Browser-Tweak/Chromium-Updater.shtml ALBO http://www.chromeextensions.org/other/chromium-updater/

CycuPL | 10.03.2010 22:21
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#111

Najlepsza przeglądarka na swiecie!!! Szybka niezawodna i nigdy sie nie zawiesza! POLECAM!

xD (niezalogowany) | 11.03.2010 17:23
image Avatar
#112

Może mi ktoś powiedzieć jak zmienić czcionkę o stałej szerokości znaku? bo gdy zmienię to powraca mi tak czy siak do czcionki 13 a ja chciał bym większa może mi ktoś powiedzieć jak to zmienić żeby została większa?

Jaro Siemandero (niezalogowany) | 11.03.2010 19:59
image Avatar
#113

Używałem FF i stałem za nim murem, ale wolny dziad trochę, używałem Operę i nadal używam, szybsza od FF ale nie aż tak żeby się cieszyć. Do Opery przekonuje mnie wysoki poziom bezpieczeństwa, ale są strony które nie działają jak trzeba, np w Operze na Iplexie nie obejrzycie filmu. Jako sceptyk, że to komercyjny gigant i tak dalej, niechętnie patrzyłem na Chroma. Ale ta przeglądarka lata u mnie najszybciej. Jest po prostu najszybsza, najszybciej się uruchamia i jest naprawdę intuicyjna. Do zwykłego śmigania po necie rewelka, no i wreszcie ma blokowanie reklam.

Anonim (niezalogowany) | 11.03.2010 20:29
image Avatar
#114

@Jaro Siemandero

"no i wreszcie ma blokowanie reklam."

To akurat nieprawda. Dodatki "blokujące" do Chroma w dalszym ciągu nie blokują reklam jak robi to Adblock w Operze albo w FF, a jedynie je ukrywają.
Cały czas reklamy są ściągane i zasoby komputera są marnowane.

Pod chrome zablokować reklamy można zewnętrznym programem typu Ad Muncher albo Privoxy.

Jaro Siemandero (niezalogowany) | 12.03.2010 0:46
image Avatar
#115

@Anonim
"To akurat nieprawda. Dodatki "blokujące" do Chroma w dalszym ciągu nie blokują reklam jak robi to Adblock w Operze albo w FF, a jedynie je ukrywają.
Cały czas reklamy są ściągane i zasoby komputera są marnowane.

Pod chrome zablokować reklamy można zewnętrznym programem typu Ad Muncher albo Privoxy"

tego nie wiedziałem, w Operze też tak naprawdę nie ma dobrego blokowania reklam, jest funkcja nie pozwalająca na wyskakiwanie niechcianych okien ale wcale ona nie działa tak jak bym sobie tego życzył. Najlepsze blokowanie reklam ma FF, czemu inni nie mogą się tak postarać. Tak czy siak chrome jest mega szybki

Anonim (niezalogowany) | 12.03.2010 11:16
image Avatar
#116

"tego nie wiedziałem, w Operze też tak naprawdę nie ma dobrego blokowania reklam, jest funkcja nie pozwalająca na wyskakiwanie niechcianych okien"

Jest i nazywa się zablokowanie zawartości. Blokuje się reklamy wybierając w menu pod prawym przyciskiem myszy "Zablokuj zawartość. Dostęp do filtrów jest w Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Zablokowana zawartość. Plik z filtrami(urlfilter.ini) można sobie jeszcze ręcznie edytować jak ktoś chce, znajduje się on w C:\Documents and Settings\QF3R\Dane aplikacji\Opera\Opera.

Wyżej opisany Adblock blokuje tak samo jak ten w FF, jedyna znacząca różnica to ta, że ten spod FF sam sobie ściąga zestaw filtrów.

Anonim (niezalogowany) | 12.03.2010 15:02
image Avatar
#117

Jest i nazywa się zablokowanie zawartości. Blokuje się reklamy wybierając w menu pod prawym przyciskiem myszy "Zablokuj zawartość. Dostęp do filtrów jest w Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Zablokowana zawartość. Plik z filtrami(urlfilter.ini) można sobie jeszcze ręcznie edytować jak ktoś chce, znajduje się on w C:\Documents and Settings\QF3R\Dane aplikacji\Opera\Opera.
Wyżej opisany Adblock blokuje tak samo jak ten w FF, jedyna znacząca różnica to ta, że ten spod FF sam sobie ściąga zestaw filtrów.

instalacja tego filtra w porównaniu z adblockiem w ff jest mega skomplikowana. Czy opera nie może zrobić czegoś podobnego???

Anonim (niezalogowany) | 12.03.2010 15:38
image Avatar
#118

"instalacja tego filtra w porównaniu z adblockiem w ff jest mega skomplikowana. Czy opera nie może zrobić czegoś podobnego???"

A Mozilla zrobiła coś podobnego? Adblock do FF przecież nie jest dziełem Mozilli. Ona nie daje użytkownikowi żadnego Adblocka. Opera chociaż tyle się postarała, że zaimplementowali taki narzędzie.

Zresztą jeśli skopiowanie jednego pliczku, które zajmuje mniej więcej tyle czasu co instalacja Firefoxowego adblocka, jest dla kogoś megaskomplikowane to ja proponuje w ogóle dać sobie spokój z czymkolwiek.

antykat (niezalogowany) | 12.03.2010 17:03
image Avatar
#119

@Anonim

Mylisz się niestety. Ja też używam tych filtrów pod Operą, która jest moją ulubioną przeglądarką, ale mają one znacznie mniejsze możliwości niż Adblock. Jeśli masz zainstalowanego Firefoxa to wrzuć do Adblocka np. te filtry:

wp.pl##DIV.cnt
wp.pl##DIV#wpB
wp.pl##DIV.wiecej
wp.pl##DIV.head

i zobacz co się stanie na wp.pl a później spróbuj to samo uzyskać w Operze. Brak możliwości naprawdę efektywnego i jednocześnie łatwego blokowania reklam to istotny mankament Opery. Można jednak, jak ktoś już wspomniał, użyć do tego zewnętrznej aplikacji.

Anonim (niezalogowany) | 12.03.2010 17:47
image Avatar
#120

Żeby zablokować reklamy na wp.pl w Operze wystarczy dodać do filtra http://adv.wp.pl/RM/*

Nie widać żadnych reklam ani pustych miejsc.

antykat (niezalogowany) | 12.03.2010 18:28
image Avatar
#121

@Anonim

U mnie Twój filtr nie działa. A filtry, które podałem dzięki Adblock blokują całe tabelki. W tym przypadku min. "Zakupy na Tanio.pl" i "Aukcje". Tego Opera nie zrobi poprzez urlfilter.ini. Jest to możliwe w inny sposób, ale dużo bardziej skomplikowany i czasochłonny. Na szczeście do przeglądania swoich ulubionych stron wystarcza "Zablokuj zawartość".

Pozdrawiam

Anonim (niezalogowany) | 12.03.2010 19:28
image Avatar
#122

U mnie wp.pl pod Operą wygląda tak: http://imgur.com/ZvzKi.jpg

Nie kopiowałem zestawu filtrów. Dodałem sobie ręcznie przez prawo-klik.

antykat (niezalogowany) | 12.03.2010 20:26
image Avatar
#123

@Anonim

Nie widzę dołu strony, czyli obszaru, gdzie są reklamy. U mnie w FF wygląda to tak:

http://i.imgur.com/H2gPx.jpg

i jestem pewien, że przez urlfilter.ini tego nie uzyskasz. Jeżeli się mylę to podaj mi filtry, które dadzą taki efekt jak Ci pokazałem.

atris (niezalogowany) | 12.03.2010 23:28
image Avatar
#124

@antykat
Bo to nie są normalne reklamy tylko treść w tabelkach właśnie.

@atris (niezalogowany) | 13.03.2010 9:54
image Avatar
#125

Ale treści reklamowe, których za pomocą funkcji wbudowanej w Operę nie pozbędziemy się a bywają naprawdę upierdliwe i bardzo spowalniają ładowanie stron. Dobrym przykładem jest gazeta.pl i przesuwające się reklamy na dole strony. Można oczywiście wprowadzić np. taki filtr: http://bi.gazeta.pl/im/*/*/m*, ale usunie on też obrazki na sport.pl i wyborcza.pl, które nie są reklamami. Adblock ma poprostu znacznie większe możliwości. Mimo to i tak lubię Operę :-) A ponieważ jest to jednak artykuł o Chrome to jako komentarz podam wyniki jakie otrzymałem na http://clients.futuremark.com/peacekeeper/index (na Windows 7, teraz piszę na innym komputerze):
-Chrome 5.0.342.1 - 4929
-Opera 10.50 - 4595
-Firefox 3.6 - 3092
Myślę, że dają do myślenia. Pozdrawiam.

antykat (niezalogowany) | 15.03.2010 12:01
image Avatar
#126

No i stało się. Opera zdetronizowała Chrome, jeśli chodzi o szybkość:
-Opera 10.51 Build 3311 RC1 - 5673
-Chrome 5.0.342.1 - 4929

Teu | 16.03.2010 13:34
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#127

Nie na długo:)

Anonim (niezalogowany) | 16.03.2010 15:10
image Avatar
#128

@Teu
No nie wiem, WebKit też ma swoje ograniczenia. Przyspieszać w nieskończoność nie może.

macaleks | 16.03.2010 17:41
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#129

GOOGLE EDUKUJE I KOŃCZY Z WIZERUNKIEM WIELKIEGO BRATA.
Polecam do przeczytania i oglądnięcia video tym którzy cierpią na manię prześladowczą jakoby chrome to jeden wielki szpieg.
http://grzglo.jogger.pl/kategoria/google/chrome/
Pozdrawiam.

Anonim (niezalogowany) | 16.03.2010 17:49
image Avatar
#130

@macaleks
Wideo od GOOGLE ma być dowodem na to że GOOOGLE nie szpieguje? Wolne żarty.

macaleks | 16.03.2010 18:53
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#131

Do anonim.Nie twierdziłem,że to dowód tylko polecałem jako materiał dydaktyczny.Tobie polecam ćwiczenia czytanie ze zrozumieniem.A propos chrome.W wyszukiwarce Wortalu DP nie udało mnie się wyszukac nic na temat :"ChromePlus 1.3.8.0
ChromePlus to przeglądarka internetowa stworzona w oparciu o Google Chrome. W przeciwieństwie do pierwowzoru program ten posiada jednak kilka dodatkowych funkcji."Może coś przegapiłem?Pozdrawiam.

antykat (niezalogowany) | 16.03.2010 19:58
image Avatar
#132

@macaleks

Dzięki za info co do ChromePlus. Poczytałem sobie o niej na stronie domowej i wygląda ciekawie. Fajnie, że opierają się również na wersji Beta, bo ver.5 znacznie przyspieszyła w porównaniu do ver.4.

Teu | 17.03.2010 11:53
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#133

A czy Chrome Plus też ma funkcje szpiegowskie?

Teu | 17.03.2010 13:35
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#134

I czy można by go dodać do Dobrych Programów?

antykat (niezalogowany) | 17.03.2010 17:31
image Avatar
#135

Strona domowa ChromePlus:

http://www.chromeplus.org/

Przeglądarka ta ma zintegrowanego Adblocka, gesty myszy, płynne przewijanie i jeszcze więcej. Dodam, że działają na niej wszystkie rozszerzenia Google Chrome. Ostatnia wersja (1.3.8.1) oparta jest na Chromium 5.0.336.0. Dla malkontentów cytat:
"No malware inside" !!!
I jeszcze jedno. Po zainstalowaniu mamy język polski. Warta przetestowania alternatywa.
Pozdrawiam

grzesiek58 | 17.03.2010 19:04
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#136

Tak, macie rację !

GOOGLE, to Jeden Wielki Szpieg ;)

Zbiera - wszystko o wszystkich !
Wysyła Wasze dane do Microsoftu...

Ciekawostka.
Te " komentarze ", piszą Ludzie z pirackim systemem !

Opanujcie się, Koledzy.

Wiosna Idzie... ^ ^

Grzesiek

Anonim (niezalogowany) | 17.03.2010 20:01
image Avatar
#137

Jest już wersja 4.1 stable. Z tym, że na chrome nie da się przy pomocy rozszerzenia zablokować reklam się pogodziłem i zacząłem używać Admuncher. Jeszcze mnie denerwuje brak gładkiego przewijania(wiem, że jest wtyczka).
Kolejny problem to brak możliwości wyłączenia w opcjach paska tłumaczenia stron.
Ogólnie brak mi jeszcze preferencji dla witryn, ale to wejdzie wraz z wersja 5 pewnie bo w testowych buildach już jest.

Gładkie przewijanie domyślnie zaimplementowane oraz preferencje witryn i mogę się przesiadać.

Anonim (niezalogowany) | 17.03.2010 20:52
image Avatar
#138

No i lipa. Admuncher blokuje czasem wyłączenie chroma. Widać nie da się normalnie na tym cudzie reklam blokować :/

antykat (niezalogowany) | 17.03.2010 21:38
image Avatar
#139

@Anonim

Nie wiem jakim cudem Ad Muncher może Ci blokować Chrome. Jesteś pewien, że to on? U mnie działa rewelacyjnie. To najlepsze znane mi rozwiązanie dla Chrome (jak wiadomo Adblock i AdThwart nie działają) do blokowania reklam. Tyle że ja używam zwykle swojego zestawu filtrów, tego samego co w Operze i Firefoksie, które sam sobie stworzyłem. Służą mi do przeglądania moich ulubionych stron a gdy chcę "ruszyć w nieznane" to używam filtrów Ad Munchera.

Anonim (niezalogowany) | 17.03.2010 22:49
image Avatar
#140

@antykat
Przy wyłączonym AdMuncher chrome wyłącza się normalnie. Przy włączonym czasem zostaje jeden proces.

Wiceek (niezalogowany) | 18.03.2010 9:28
image Avatar
#141

Pomocy!,nie wiem jak się to stało,ale jak wpisuję jakieś hasło w CHROME -zawsze odpala się "BING beta";jak usunąć BING-a????

_alf | 18.03.2010 11:34
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#142

Muszę "niestety" przyznać, ze Chrome w tej wersji (4.1) wygryzła FF w moich preferencjach.
Działa błyskawicznie, bez wieszania się. Dodatkowe opcje prywatności, automatyczne tłumaczenia stron na język macierzysty to duże atuty.
Niestety FF ze swoja ociężałością pozostaje daleko w tyle.
Nadchodzi nowy król przeglądarek!

antykat (niezalogowany) | 18.03.2010 12:19
image Avatar
#143

@Wiceek

Opcje -> Domyślna wyszukiwarka i wybierz sobie jaką chcesz

Wiceek (niezalogowany) | 18.03.2010 17:41
image Avatar
#144

@Antykat

Dzięki stary!Trochę techniki i człowiek się "zapętla",a takie to proste!-Hej!

macaleks | 18.03.2010 19:11
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#145

Nie mogę się zalogować z nowej wersji chrome:(
Google Chrome Portable 4.0.249.1036
Google Chrome Portable 4 to mobilna wersja najnowszej przeglądarki internetowej firmy Google z synchronizacją zakładek. Google Chrome Portable 4 łączy w sobie prostotę obsługi, przejrzysty interfejs czy bezpieczeństwo oraz mobilność.
Zalogowałem się z Opery.Pozdrawiam.

Dziadekk (niezalogowany) | 18.03.2010 23:58
image Avatar
#146

Polecam CHROME-PLUS !!!!!!!!,jest ***,prosta ,lekka -śmiga jak żadna inna.Bije wszystko-rewelka!

gruzik (niezalogowany) | 19.03.2010 7:07
image Avatar
#147

Witam wszystkich
cały czas jest dyskusja o prywatności i blokowaniu reklam. Spróbujcie sobie - choć na chwilę, zainstalować
SeaMonkey 2.0.3
- żadnych relam (AdBlock)
-WOT
-oraz prywatność
to wszystko można ściągnąć ze strony https://addons.mozilla.org/pl/seamonkey
i dodatkowo jest bardzo szyka.
Pozdrowienia

Teu | 19.03.2010 11:51
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#148

Zauważyliście, że teraz co kilka dni wychodzą nowe wersje Google Chrome? Czy to stabilne, czy nie. To samo z Operą. Chyba zaczyna się wojna przeglądarek.

_alf | 19.03.2010 17:47
image Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#149

gruzik

Z całym szacunkiem, ale przejrzyj na oczy i daj sobie spokój.
Jeżeli 99% albo i więcej osób używa i poleca coś innego to, chyba coś to znaczy, prawda?

Zobacz komentarze do poprzednich wersji programu (494)

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść