r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Książki o Internecie w nowym QuickRage

Strona główna AktualnościINTERNET

Dzięki pakietom BookRage i QuickRage małym kosztem można powiększyć swoją kolekcję e-booków o tytuły z wielu różnych dziedzin. QuickRage prezentuje literaturę faktu, poradniki czy eseje, a wiec wszystko co nie jest literaturą piękną i beletrystyką na której skupia się BookRage. Zbiorcza nazwa najnowszego pakietu to Internet.

W jego ramach znajdziemy publikacje dotyczące różnych form aktywności w social mediach, biznesie i wielu innych dziedzinach powiązanych z siecią. Dominują wśród nich prace rodzimych autorów, skupiające się w dużej mierze na lokalnym rynku. Tym razem w pakiecie podstawowym którego minimalna cena wynosi 1 zł znajdziemy:

  • „25 najlepszych polskich start-upów” Daniela Kotlińskiego – pierwsza tego typu publikacja na naszym rynku. Dowiemy się z niej między innymi, jak powstawały nasze najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA.
  • „Dot.s(com)plikowane” Randi Zuckerberg – książka autorstwa siostry Marka Zuckerberga opisuje jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii.
  • „Fenomen Facebooka” praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej – zespół autorów "Fenomenu Facebooka" otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji.
  • „Mobile dla managerów” Marcina Zaremby – autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny oraz pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Po opłaceniu więcej niż aktualna średnia cena pakietu (obecnie jest to około 15 zł), otrzymamy dodatkowo „Rewolucja social media” Michała Sadowskiego oraz “Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego. Gdy nasza wpłata przekroczy 20 zł do kompletu dołączy „WebShows: Sekrety wideo w internecie” Krzysztofa Gonciarza. Więcej o poszczególnych książkach można przeczytać na oficjalnej stronie zbiórki.

Za książki możemy zapłacić przelewem, kartami oraz za pośrednictwem Dotpay i PayPal. Kwota jest rozdzielana pomiędzy autorów oraz organizatorów akcji BookRage. Zakupione e-booki możemy w prosty sposób wysłać do czytnika Kindle oraz Pocketbook. Od kilku miesięcy dostępna jest także wirtualna półka, na której gromadzimy zakupione książki. Obecny QuicRage potrwa jeszcze sześć dni.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.