r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Owoc czy jakaś piosenka? MWC zaostrza potyczki reklamowe

Strona główna AktualnościBIZNES

Zbliżają się kolejne targi z serii Mobile World Congress, zainteresowani tematem szykują się na prezentacje kolejnych flagowców i ciekawych gadżetów, a sami producenci zaczynają walkę o klienta. Specjaliści od reklamy znów podwinęli rękawy, aby wymyślić kolejne sposoby na pokazanie, że produkt danej firmy jest lepszy od konkurencji… a w szczególności od iPhone'a.

Mistrz natrząsania się z posiadaczy urządzeń mobilnych z jabłkiem — Samsung ­— nie zawiódł. Reklama zbudowana wokół Jamesa LeBrona, legendy koszykówki, sprytnie pokazuje „ten drugi telefon”. Niby nigdzie nie jest pokazana marka, ale od razu widać, że to iPhone. Chwileczkę... czy nie powinniśmy cieszyć się meczem w HD na ekranie, który naprawdę ma rozdzielczość HD? 5,7 cali HD? Czy 4 cale nie-HD? — mówi narrator. LeBron dosłownie ucieka od tego telefonu.

Materiał promujący Galaxy Tab Pro 10.1 już nie jest tak delikatny. Ukryty za ołówkiem iPad Air został przywołany z nazwą, ale nie bez powodu — chodziło o pokazanie, że tablet Samsunga jest jeszcze cieńszy (7,3 mm, iPad Air jest o całe 0,2 mm grubszy). Dwie rzeczy na ekranie jednocześnie vs. maksymalnie jedna. I znów powraca temat rozdzielczości ekranu, choć tu również różnica jest niewielka (1600×2560 u Samsunga, 1536×2084 u Apple'a).

r   e   k   l   a   m   a

Do grupy promujących swoje produkty w sposób zahaczający już o szkalowanie Apple'a (Samsung, Nokia, jeszcze raz Nokia, Microsoft, Motorola, HTC i McDonald's) dołączył kilka dni temu Huawei. Jego materiał jest dość łagodny, jednak stylizowana na sterylne reklamy Apple'a zapowiedź nowości na MWC, z Siri jako narratorem, przywodzi na myśl zabawne zamieszanie z 2012 roku. Zapytana wtedy o najlepszy smartfon świata asystentka zaprezentowała Lumię 900. Od chińskiego giganta oberwało się troszkę także Samsungowi.

Fruit or Some song? Nie, to Huawei!

© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.