r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Quantum Break to strzelanka z systemem osłon, Remedy robi też Agents of Storm pod iOS

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Zapowiedziany na Xboksa One projekt Quantum Break studia Remedy, twórców serii Max Payne i Alan Wake, rozpalał do czerwoności umysły niektórych graczy, ale chyba powoli pora wziąć głębszy oddech. Ponoć rewolucyjne połączenie gry akcji oraz serialu zaowocuje jednak tylko przeplataniem się rozgrywki z odcinkami na tej samej płycie Blu-ray, z pewnymi różnicami w fabule, które odzwierciedlać mają nasze decyzje. Tytuł gatunkowo będzie także po prostu strzelanką opartą na chowaniu się za osłonami.

Piękną, bo korzystającą z systemów DI4D oraz Digital Molecular Matter, ale mimo wszystko standardową strzelanką. Główną różnicą w stosunku do masy innych tego typu produkcji wydaje się być opcja manipulowania czasem, włącznie z cofaniem rozwoju wypadków lub ich przyśpieszeniem, co znajdzie odzwierciedlenie między innymi w rozstawieniu obiektów w etapach. Bohaterowie też mają swoje różne moce, niestety wciąż pozostają one zagadką. Remedy nie jest gotowe na porządną demonstrację.

O czym warto wiedzieć to fakt, że na boku zespół relaksuje się przygotowując zręcznościową grę Agents of Storm z myślą o urządzeniach pod kontrolą systemu iOS. Mający zadebiutować na początku przyszłego roku projekt odda w nasze ręce zarządzanie flotą, którą posyłać będziemy na podbój kolorowych wysp. Chodzi o odwróconą tzw. obroną wieży. Zamiast się bronić przed przeciwnikiem, sami atakujemy.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.