r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Wkrótce nowe, „lepsze” reklamy w Gmailu

Strona główna Aktualności

Czy funkcja Priority Inbox w Gmailu przygotowana była pod kątem nowego sposobu zamieszczania reklam? Google przygotowuje zmiany w swojej skrzynce pocztowej.

Jak możemy przeczytać na stronach firmy, wkrótce w Gmailu pojawią się nowe, lepsze reklamy. Będą one wykorzystywać mechanizm Priority Inbox, wprowadzony w sierpniu ubiegłego roku przez Google’a. Umożliwia on sortowanie przychodzącej poczty według ważności. Okazuje się jednak, że firma z Mountain View ma zamiar wykorzystać mechanizm nie tylko dla wygody użytkowników Gmaila, ale również własnej. Wkrótce w webowej poczcie pojawią się reklamy jeszcze bardziej dopasowane do zainteresowań użytkowników. Na krótkim klipie wideo pracowniczka firmy wyjaśnia, że pozwoli to na lepsze spersonalizowanie materiałów promocyjnych.

Podobnie jak Priority Inbox uczy się na podstawie e-maili oznaczanych przez użytkownika gwiazdką, bądź też jako spam - podobnie wyświetlane będą reklamy. Jeżeli uznamy wiadomość z informacją o zdjęciach wykonanych nowym aparatem za ciekawą, w Gmailu mogą pojawić się reklamy nawiązujące do tego. Jeśli natomiast oznaczymy e-mail jako spam, nie będzie on wykorzystywany do generowania materiałów promocyjnych. Google zapewnia, że nowe reklamy nie będą naruszały prywatności użytkowników. Będziemy mogli jednak kontrolować mechanizm z poziomu Ustawień. Nie podano jeszcze, kiedy zmiany zostaną wprowadzone, wiadomo jedynie, że początkowo obejmą one niewielką liczbę użytkowników poczty. Po zakończeniu testów, nowe reklamy będą dostępne powszechnie.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.