Wyciek Service Packa 1 dla Windows 7

26.06.2010 2:58, Autor: Grzegorz Niemirowski (gniemirowski), Kategoria: News
NewsImage

Grono testerów chcących wypróbować wersję testową dodatku Service Pack dla Windows 7 znacznie się powiększyło, gdy SP1 udostępniony wybranym przez Microsoft testerom wyciekł do Sieci.

Testowany build oznaczony jest jako 7601.16562.100603-1800, co oznacza, że został skompilowany 3 czerwca o godzinie 18 czasu lokalnego w Redmond. Zgodnie z tradycją, od której przed laty wyjątkiem był SP2 dla Windows XP, dodatek Service Pack 1 dla Windows 7 nie wnosi większych zmian. Jest zbiorem dotychczas wydanych poprawek. Nowością, która będzie widoczna dla użytkowników jest obsługa standardu USB3. Na forach można też spotkać informacje o innych, drobnych zmianach.

Znacznie ciekawszy będzie SP1 dla Windows 2008 R2. Tutaj dodano funkcję RemoteFX, która znacznie rozszerza możliwości graficzne przy pracy przez zdalny pulpit, m.in. dzięki akceleracji Direct3D. Pojawiła się też funkcja Dynamic Memory, dzięki której można dynamicznie zarządzać przydziałami pamięci dla maszyn wirtualnych pracujących pod konrolą Hyper-V.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (91)  

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 26.06.2010 6:26#1

I znów będzie tyle tych SP jak w XP?

Avatar
Egon. (niezalogowany) | 26.06.2010 7:08#2

Na 10 letni WinXp tylko 4SP. Linuks co 6 miesięcy nowy i nikt go za darmo nie chce. Ludzie wola nielegalnie Windows ściągać jak bezpłatny linuks

Avatar
awers (niezalogowany) | 26.06.2010 7:29#3

Taaa.Jak zwykle łatek od groma i przy następnej instalacji zmarnowany cały dzień.Jak to dobrze że jest Macrium Reflect ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
$orn | 26.06.2010 7:38#4

Mogli boś dodać do Windows 7, może przyśpieszyć kopiowanie plików czy jeszcze podrasować działanie systemu? ;]

Trochę jestem zawiedziony.

Avatar
Beton_XP (niezalogowany) | 26.06.2010 7:51#5

@Karolinah
Nie jeszcze więciej! Tyle co aktualizacji Mac OS X

Avatar
Adi_ (niezalogowany) | 26.06.2010 8:08#6

@ $orn - ale Windows 7 chodzi bardzo dobrze, nie wiem co chcesz w nim rasować. Jak dotąd jest to jedyny Windows, któremu nie mam jeszcze nic poważnego do zarzucenia (no może oprócz tego, że jeszcze pół roku temu przez Windows Update instalował mi drukarkę a teraz o dziwo nie chce:( Ale to stary grat.)
Jedyne czego mi tak naprawdę brakuje w windzie (marzenia) to polecenia "man rejestr" z dokładnym opisem wszystkich wpisów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maspi | 26.06.2010 8:27#7

Nie potrzebuję service pack'a. Ściągam aktualizację na bieżąco.
A service pack to nic innego jak zbiór poprawek w jednym pliku.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cuckoo | 26.06.2010 8:29#8

Już dawno wyciekł SP1 do W7, bodajże w marcu. :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Szuri21 | 26.06.2010 8:55#9

Nie ma się czym chwalić. Service Packi to tylko zbiór aktualizacji. Jak ktoś ma oryginalny system to nic mu po tym. No chyba, że ktoś w pewnej chwili przeinstalował system, no to zamiast ściągać pojedynczo aktualizacje to zainstaluje od razu całą paczkę.

Avatar
niezgod (niezalogowany) | 26.06.2010 9:06#10

O ile rozumiem intencję autora to zdecydowanie wyciekł, a nie wyciek.

Avatar
Wiiściarz (niezalogowany) | 26.06.2010 9:30#11

Sprawdźcie sobie tutaj: http://kbupdate.info/windows-7-2010-06.php ile z poprawek za sam czerwiec macie już na swoim komputerze, to tylko część dostępna w pojedyńczych pakietach która wejdzie w skład SP.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gniemirowski | 26.06.2010 9:37#12

@Karolinah: dużo to było dla Windows NT 4, bo 6. Dla 2000 były z tego co pamiętam 4. Dla XP były 3 a dla Visty 2. Teraz też pewnie skończy się na 2. Ilość SP zależy od ilości wydanych poprawek i od tego jak długo żyje system.

Avatar
kość (niezalogowany) | 26.06.2010 9:46#13

Wyciek jest "niekontrolowany" przez Microsoft komentarze na forach odnośnie poprawki nie interesują pracowników wujka Billa.Proponuję zmianę nazwy PIRAT na "wolontariusz" (tester oprogramowania)

Avatar
Viściarz (niezalogowany) | 26.06.2010 9:53#14

Coś od dłuższego czasu nie słychać nic o SP3 do Visty, czyżby nie dość, że zrobili idiotów z ludzi, którzy niekoniecznie z własnej woli kupili ten system, to jeszcze olewali ich w całej linii? Niedawno instalowałem Vistę HP 64bit SP2 i myślałem że coś mnie trafi, jak zobaczyłem ściągające się 67 poprawek na starcie, do tego jeszcze monity co włączenie komputera z 5-6 aktualizacjami. Fakt po tym wszystkim system działa na moim sprzęcie identycznie jak Windows 7 (wolałem zainwestować w RAM niż upgreade do "7" - wyszło taniej i lepiej), ale setki MB poprawek powinno zostać już ujęte w SP, chociażby po to by odciążyć serwery.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Marcin_S | 26.06.2010 9:55#15

Znowu "tajemniczy" wyciek?
Może Microsoft by w końcu się przyznał, że robi to celowo?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TomaszP | 26.06.2010 10:01#16

Wyciek nastąpił dwa dni temu, coś się spóźniacie ;)

SP dostępny jest jedynie dla systemów z językiem angielskim, francuskim, niemieckim, japońskim i hiszpańskim.

Avatar
Hussarek (niezalogowany) | 26.06.2010 10:07#17

@cuckoo dokładniej w lutym :)Ale ten wyciek jest o 5mc nowszym plikiem :) co za tym idzie więcej waży i więcej poprawia :)

@maspi MS mówił, że sp 1 do Win 7 znajdą się również łatki, które nie ujrzały światła dziennego dla zwykłych śmiertelników

@Szuri21 sądzisz, że wszyscy są oryginalni? Moim zdaniem system podczas instalacji powinien weryfikować czy jest się legalem czy nie :) i sprawdzac czy nie ma emulacji BIOS/OEM jak to mają w zwyczaju robić aktywatory ;p

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 26.06.2010 10:07#18

Windows 7 i bez SP jest super dopracowanym systemem :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
artymienek | 26.06.2010 10:09#19

Właśnie lipa, że nie ma dla pl. Wczoraj już go widziałem na necie, 280MB waży dla systemu x86.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 26.06.2010 10:10#20

Microsoft to nie BP aby coś im wyciekało :)

Avatar
Monika z leśnej łąki (niezalogowany) | 26.06.2010 10:10#21

Aby coś poprawić, poprawka jest konieczna :).

Avatar
Juniorek! (niezalogowany) | 26.06.2010 10:12#22

khe khe...

a nie powinno być Wyciekł :?:>


co do samego sp.
skoro to tylko zbiór poprawek to jest mi niepotrzebny :)

Avatar
kość (niezalogowany) | 26.06.2010 10:13#23

Nie posądzam admina o blokowanie postów tak jak nie posądzam Microsoft o niekontrolowane wycieki (darmowi testerzy zwani wolontariusze)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Spectator | 26.06.2010 10:14#24

Ściąga się paczkę ponad 500MB (wersja x64), a podczas instalacji i tak jeszcze coś z sieci dociąga.


@cukoo
W marcu wyciekł Service Pack 1 Beta 1 Wave 0, teraz wyciekł Service Pack 1 Beta 1.

Avatar
dzonasek (niezalogowany) | 26.06.2010 10:20#25

WOW, to juz nawet zestaw latek w jednym pliku potrafi "wyciec" i narobic takiego zainteresowania zeby o nim pisac?? Ciekawe...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 26.06.2010 10:28#26

7 jest jeszcze bardzo niedopracowany i bywa awaryjny...

Avatar
Jol (niezalogowany) | 26.06.2010 10:34#27

@ulth
Musze się z Tobą nie zgodzić. System nie sprawia mi najmniejszych problemów jak było w przypadku szybko sypiącego się Windows XP. Działa o wiele stabilniej od swoich poprzedników, stad też Service Pack, który nie wnosi wiele zmian oprócz dotychczas już wydanych poprawek.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 26.06.2010 10:35#28

@ulth
Chyba na twoim kompie...

Avatar
Domker _ (niezalogowany) | 26.06.2010 10:49#29

Poprawka KB971033 też tam będzie?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 26.06.2010 10:52#30

Znam sposób aby za każdym razem wywołać BSoD w Windows7. Więc raczej Widnows7 bywa zawodny.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 26.06.2010 10:54#31

@TestamenT
A ja znam sposób żeby wywalić w kosmos wszystkie twoje partycje i skasować połowę rejestru kilkoma klikami myszki, znam też sposób na zmianę nazwy pliku shell32.dll i niemożliwość ponownego odpalenia Windows 7 - no i co z tego?

Wywołaj BSOD na czystym systemie z podpisanymi sterownikami to pogadamy :)

Avatar
vladonator (niezalogowany) | 26.06.2010 10:59#32

aktualizacje sciagam na biezaco, a jedyny problem z win7 to to ze mi sie z niewiadomych powodow sidebar czasem zacina o_O

Avatar
Hus (niezalogowany) | 26.06.2010 11:00#33

@sWeeT-Dżola ;)

Oni piszą z XP/2003 więc marudzą bo im 7 nie działa :D

Avatar
qwerty2010 (niezalogowany) | 26.06.2010 11:02#34

Nie będę zaśmiecał i niszczył komputera jakimś Winbadziewiem od Micro$oftu

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 26.06.2010 11:27#35

@sWeeT-Dżola ;)
modlę się, żeby po wyłączeniu czy restarcie - 7 mi się uruchomiła ;)
niestety 2 razy już siódemka potrafiła się nie odpalić
strach instalować jakiekolwiek sterowniki, robić cokolwiek...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cichy341 | 26.06.2010 11:28#36

sWeeT-Dżola ;) Windows 7 miałem przez kilka miesięcy, zaczął zamulać po kilku dniach, zużycie procesora miałem w granicach 90% dwóch rdzeni - raz spadał by za chwilę znów to samo, nic nie mogłem zrobić, zainstalowałem XP jak ręką odjął - wszystko chodzi do dziś i procesor nie szaleje :) Jaki z tego morał? WIN7 to kupa

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pangrys | 26.06.2010 11:34#37

@sWeeT-Dżola ;)
"...Wywołaj BSOD na czystym systemie z podpisanymi sterownikami to pogadamy :) ..."

Da się, na Hot Zlocie mogę zainteresowanym pokazać ...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 26.06.2010 11:36#38

@ cichy341
"Windows 7 miałem przez kilka miesięcy, zaczął zamulać po kilku dniach, zużycie procesora miałem w granicach 90% dwóch rdzeni"

Jak się ma Win7 z megawarez to się ma zużycie na poziomie 90% po instalacji, nawet na 4 rdzeniach...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Pangrys | 26.06.2010 11:36#39

@cichy341

To nie WIN7 kupa tylko właściciel kompa **** ;)

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 26.06.2010 12:28#40

@cichy341...

Nie wiem co masz do W7, bo mnie śmiga aż miło :-D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
krzyszp | 26.06.2010 12:58#41

Hehe, wystarczy podłączyć do czystej siódemki (64) bluetooth EMTEC EKCOB100 i ładny buescreen na ekranie :)
Sprawdzone na Compaq CQ61, CQ71, Lenovo Andre101 (32)...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 26.06.2010 13:00#42

Weźmy pod uwagę także czas żywota 7-ki ;-)
zanim stanie się następczynią XP minie ze 2-3 lata jeszcze ;-)
i dojdzie do 3 serwis packów :P

Avatar
Hus (niezalogowany) | 26.06.2010 13:03#43

@ulthto masz jakies lewe sterowniki :) Nie miałem us siebie tak by sie 7 po sterownikach krzaczyła :) Za to oprogramowanie intele przez chwile mi weariowało po aktualizacji Biosu dla Samsunga R580 :D
Ba co więcej działa 7 mi bardzo stabilnie :D Innymi słowy jak się dba o system to działa jak odrzutowiec :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Szuri21 | 26.06.2010 13:14#44

Oczywiście, że się da wywołać BSOD na czystym systemie. Pangrys dobrze prawi. No i tak jak mówią poprzednicy W& nie kupa tylko właściciel brudas :P

Avatar
als (niezalogowany) | 26.06.2010 13:33#45

"Wyciek" to jest ropy w Zatoce Meksykańskiej!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cyfra_lbn | 26.06.2010 13:37#46

Czyli nie ma sensu aktualizować, bo Win7 jest doprowadzony do perfekcji, jemu nie trzeba poprawek, to nie Vista, że bez SP nie chciała normalnie chodzić.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cyfra_lbn | 26.06.2010 13:56#47

Ja już mam system 7 ze 2 miesiące i nic mi nie zamula, chodzi jak Win XP tylko z lepszym wyglądem, komp to Athlon x4, ramu 2GB, chodzi jak trzeba, jestem o wiele bardziej zadowolony z 7 niż XP bo nie muszę się martwić o sterowniki, praktycznie tylko musiałem zainstalować sterownik od karty graficznej i później od dźwięku, żeby lepiej konfigurować kartę. Po prostu ci co narzekają na 7 to ludzie nie znający podstawowych zasad obsługi komputera. Mi komp w czasie spoczynku nie zużywa więcej niż 2% procesora, ramu nie więcej niż 600MB, system oczywiście 32 bitowy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 26.06.2010 13:56#48

O każdy system trzeba dbać.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 26.06.2010 14:14#49

Znowu im coś "przypadkowo" wyciekło? To zaczyna być nudne.

Avatar
mariusz_486DX (niezalogowany) | 26.06.2010 14:17#50

7 działa a u innych się sypie i zanim osiągnie poziom xp minie jeszcze sporo czasu...ale rokuje na przyszłość i za 3 lata będzie godnym polecenia następcą 5.1

Avatar
Wodzuj (niezalogowany) | 26.06.2010 14:24#51

@ Jolka

Why Firefox? Why not Opera or IE6,7,8,9?

Avatar
Lukas090 (niezalogowany) | 26.06.2010 14:25#52

7 to ścierwo. Może i ładny alei i tak wolę XP (XP jest wspierany do 2014 roku) więc mam jeszcze dużo czasu aby siedzieć na XP. Podajcie mi chociaż jeden powód dla którego miałbym przysiadać się na Vistę lub 7 ???

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 26.06.2010 14:50#53

@ Lukas090
Po co Ci powód - jak Ci pasuje to sobie siedź nawet do 2150 :)
Tym bardziej na złomie. Jednak możesz mieć problem z podłączeniem czegokolwiek do USB 3 :)

Avatar
@mek (niezalogowany) | 26.06.2010 14:58#54

czemu polacy ta lubia narzekac na co kolwiek co przeczytaja a zwlaszcza internaucki na lamach dobre programy?

a nie wiem ja sie nie znam czy jednak nie lepiej napisac co konstruktywnego?

bez dozy narzekania?
przeciesz zawsze jest cos zle nigdy niemoze byc dobrze znawsze znjadujemy powod by narzekac
a moze nam tak lepiej zyc

przynajmniej tak na wmowiono

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 26.06.2010 15:18#55

@sWeeT-Dżola ;), jaki był powód opuszczenia IE8 ??, na swoim blogu pisałaś, że to taka cudowna przeglądarka a teraz Mozilla ?:>

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 26.06.2010 15:29#56

@@mek (niezalogowany) sam teraz narzekasz :-)
@biszkopt dobre pytanie.

Avatar
CoCa-CoLa. (niezalogowany) | 26.06.2010 15:39#57

Sweet-Dżola w pełni się z Tobą zgadzam.
BTW. Czy korzystasz nadal z Opery?

Avatar
G (niezalogowany) | 26.06.2010 15:43#58

@Lukas090 Oto powód: XP z czasem zwalnia i domaga się reinstalacji, w Viście i 7 wyeliminowano ten problem.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukasz93 | 26.06.2010 15:58#59

Miałem XP, Vistę, a teraz mam 7. Zdecydowanie siódemka to dla mnie najlepszy system.

Co do SP to dobrze, że jest wydane, nawet jeśli jest tylko zbiorem dotychczasowych poprawek. Wolałbym po instalacji systemu zainstalować np. 3 Service Packi niż 300 aktualizacji.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kodziro123 | 26.06.2010 16:16#60

Żeby za daleko nie odbiec od tematu newsa:to był chyba jeden z tych kontrolowanych przecieków?

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 26.06.2010 16:25#61

G (niezalogowany) | 26.06.2010 15:43
"@Lukas090 Oto powód: XP z czasem zwalnia i domaga się reinstalacji, w Viście i 7 wyeliminowano ten problem."

Masz rację Vista i 7 na starcie są wolne i nie pokazują takiego wrażenia:)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Extraordinarykid | 26.06.2010 16:29#62

Service Pack dużo nie wniesie, bo i po co.
To tylko chwyt, aby firmy się przeniosły na Windows 7.
W którymś newsie na dp już zostało napisane, że wiele korporacji czeka na Service Pack, aby się w końcu przenieść na system Windows 7.

Avatar
@MEK (niezalogowany) | 26.06.2010 17:47#63

@TestamenT
serio?
jesli jestes tego pewny to rozumiem twoj intelekt

jesli jednak dostrzegles roznice to wiesz o tym tak jak i ja na czym ona polega i to dobrze dla ciebie

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
ulth | 26.06.2010 17:57#64

Pieniądze, które kosztuje 7 (box) lepiej zainwestować w wycieczkę :)
naprawdę, nie ma ŻADNYCH racjonalnych powodów, żeby robić przesiadkę - spróbować owszem polecam ale za jakieś 3 lata to będzie drugi XP - jak wspominałem

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lukasamd | 26.06.2010 18:00#65

@Extraordinarykid:
Zgadzam się z Twoją tezą, poza tym warto cały czas podtrzymywać zainteresowanie nowym systemem przez cykliczne informowanie to o poprawkach, to o przewidywanych zmianach itp. Po wynikach sprzedaży widać, że taka reklama potrafi zdziałać cuda.

A co do tytułu - ludzie o co Wam chodzi?
Przecież jest napisane:

WYCIEK SERVICE PACKA

a nie tak jak się Wam chyba wydaje:

WYCIEK SERVICE PACK

Wtedy byłby to błąd, ale aktualnie jest w 100% poprawnie :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
RMK_99 | 26.06.2010 18:42#66

W Marcu to wyciekł 7601.16537.100327 v152
W Kwietniu wyciekł 7601.16556.100421 v172
W Czerwcu wyciekł 7601.16562.100603 v178

I czego się dziwicie że nie ma PL ? Skoro jest to nieoficjalne wydanie.

Avatar
Egon. (niezalogowany) | 26.06.2010 20:01#67

U mnie 7 działa super od poczatku czyli juz prawie 9 miesiac i nie wiem po co ten Service Pack?. Załoze jak wyjdzie orginał. Ale mnie to chyba nic nie poprawi. Bo zaden system mi tak super nie chodzil jak Win7.

Avatar
als (niezalogowany) | 26.06.2010 20:01#68

@lukasamd
Tytuł artykułu został poprawiony. Pierwotnie brzmiał on "Wyciek Service Pack 1 dla Windows 7". Przez chwilę nie byłem pewien, czy rzeczywiście - ja i poprzednicy - nie doczytaliśmy tej literki "a", ale w przekonaniu o tym, że na prawdę jej brakowało utwierdził mnie Google. :-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pawel.karoluk | 26.06.2010 21:23#69

Service Pack to nie tylko paczka poprawek ale także zmiana licencji , od wydania SP1 nie będzie możliwy legalny downgrade do XP, co będzie przełomowym momentem dla wielu firm Ja sobie nie wyobrażam jeszcze tego momentu ale widać, że trzeba zacząć :/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
olo320i | 26.06.2010 22:15#70

a ja sobie tak mysle ze tak jak napisał ktoś wyżej że lepiej zainstalować 3 service packi albo zassać z netu obraz z zintegrowanym service packiem 3 nawet niż instalować po formacie 300 łatek i **** się z tym cały dzień

Avatar
mustek. (niezalogowany) | 27.06.2010 5:46#71

Założyłem SP1 64-bit wielkosc pliku 549MB, zmian wizualnych nie widać, ale co się u mnie poprawiło.
1.Szybciej się zamyka i restartuje.
2.Szybciej zaczyna robić kopie z dysku na dysk dużych plików.
3.Szybciej wykrywa urządzenia wkładane do USB, czy podłączenie pod USB dysku zewnętrznego.
4.Lepiej chodzi IE8, u mnie często otwierały się rożnie strony, czasami musiałem kołeczkiem podciągać do góry treść strony. Teraz jest bardziej stabilnie.
5.Czasami mi się myszka zacinała, tak jakby bateria się kończyła, teraz to zanikło. To na razie pierwsze zauważone zmiany u mnie.


http://img695.imageshack.us/i/36619061.jpg/
http://img5.imageshack.us/i/52849067.jpg/
http://img718.imageshack.us/i/13740449.jpg/

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 27.06.2010 9:01#72

@@MEK mów co chcesz ale narzekasz i to powoduje że nie jesteś lepszy od innych. Bo każdy umie wytykać wady i błędy innych ale swoich już nie :/



A sWeeT-Dżola nadal nie odpowiedziała czemu korzysta z Firefox 3.6.4.
Narobiła smrodu jak zwykle i zwiała.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
kodziro123 | 27.06.2010 9:49#73

Najlepiej gdyby wydali sp3 do visty, który by zmieniał ją w windows 7 ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Extraordinarykid | 27.06.2010 11:21#74

kodziro123

Wydali taki SP ;D
Nazywa się Windows 7 Upgrade :D:D
I jakimś cudem nie jest on darmowy ;-)

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 27.06.2010 11:47#75

@TestamenT, mnie to zadziwiło/zszokowało bo zawsze IE, WIN7, a teraz Mozilla, WIN7, dlaczego taka zmiana ? nie wiem...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 27.06.2010 12:43#76

@CoCa-CoLa.
Nom nieraz :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 27.06.2010 12:51#77

@ TestamenT
Treść artykułu nie odnosi się do przeglądarek :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Sca_la | 27.06.2010 13:31#78

Bo MS jej przestał płacić za reklamę IE ^^

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
TestamenT | 27.06.2010 13:33#79

@sWeeT-Dżola ;) ta jakby ktoś się tym przejmował do czego odnosi się treść artykułu.

Ale jak nie chcesz to nie mów.
Tylko potem się nie chwal jak to przerzedłaś na Internet Explorer 8 :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
tomimaki | 27.06.2010 13:55#80

Kiepskich hydraulików mają, że ciągle coś im wycieka.

Avatar
keczupchilli (niezalogowany) | 27.06.2010 14:25#81

Powiem tak: mój w7 Ultimate x64 działa od 10 miesięcy bez zarzutu mimo że mam trzyletnią Toshibe Satellite L40 z prockiem intel 1,47 ghz i 1giga pamięci miałem Viste miałem xp-ki modyfikowane i zwykłe i z całą odpowiedzialnością stwierdzam że winą użytkowników jest działnie systemu a po co komu wywołanie BSoD czemu to ma służyć (dowartościowaniu się czyjąś słabością) i komu? Nie jestem specem od informatyki ,ale niektóre wypowiedzi "fachowców" uważam za bzdurny bełkot niedouka który po paru lekcjach w szkole sądzi że zgłębił temat naukowo. Aha sys mam raczej nielegalny (torrenty) trzykrotnie użyłem komendy -rearm i jednego aktywatora wszycho bez za zarzutu .pozdro4all

Avatar
MystiQ (niezalogowany) | 27.06.2010 15:18#82

Duzy problem Linuxa to jak dla mnie brak Photoshop i 3ds Max. Gimp i Blender to jednak nie to samo. Wirtualizacja w przypadku 3ds moim zdaniem odpada. Tylko z tych dwoch powodow mam na dysku Win, gdy to sie zmieni zostanie tylko debian.
Pozdrawiam

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sWeeT-Dżola ;) | 27.06.2010 16:51#83

@TestamenT
A niech Ci będzie - tylko dla tego że sobie przerobiłam wygląd firefoxa na taki jak mi się podoba najbardziej. Gdyby IE taki miał to bym go używała. Przy moim łączu (20 Mb/s) i 4 rdzeniowym Phenomie na stacjonarnym komputerku, nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używam. Do blokowania reklam i tak mam AdMuncher :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Chillout | 27.06.2010 17:10#84

Muszą się jeszcze sporo nauczyć od linuxa odnośnie aktualizacji.
Robi ms z tego święto.

Avatar
Gutek89 (niezalogowany) | 27.06.2010 22:23#85

nie ma to jak Linux... ale że nie jest tak popularny to jego siła
to po hakować system który ma 5 % użytkowników komputerów?

Avatar
Grz3sio (niezalogowany) | 27.06.2010 22:49#86

Czytam... czytam dalej... czytam jeszcze dalej...
Panowie TestamenT, ulth i inni podobni.
Zgadza się, że Win7 jest tu cytat "kupą", ale wtedy kiedy kupą jest komputer... ba, kupą złomu. Testowałem Seven na wielu kompach i stwierdzam... na staruszku nie ma co tego Windowsa instalować. Wywala go, stery powodują BlueScreeny itp. Podejrzewam, że nigdy z Win7 nie korzystaliście i powtarzacie coś co powiedzieli wam inni (czyt. FanBoy-ie Linuxa). Amen.

Avatar
Wodzuj (niezalogowany) | 28.06.2010 0:17#87

@Slitasna Dzolanda

Wybor Firefoksa dla wygladu? A gdzie Twe peany na rzecz niezawodnosci i w ogole doskonalosci IE? Zawodzisz Dzolanda :*:)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 28.06.2010 7:14#88

@Extraordinarykid - dokładnie o tym samym pomyślałem, service pack, który jest zbiorem poprawek :) następny chłyt marketingowy...
@Gutek89 - aż tyle? skąd te dane? niedobrze, niedobrze ;)

Avatar
Prezes62583 (niezalogowany) | 28.06.2010 10:35#89

Co wy tak najeżdżacie na Microsoft, podajcie mi argumenty dlaczego, bo ja nie rozumiem tej nagonki. Jak się umie używać komputera, to i Linux jest świetny i Windows także. Ja wole Windows od Linuxa, mniej jest zachodu, miałem kilka dystrybucji Linuxa, twierdze, że to jest świetny system, ale niekiedy trzeba poświęcić czasu, abo go dopasować. A w Windows niekoniecznie

Avatar
mariant (niezalogowany) | 28.06.2010 12:18#90

@Prezes62583 -choć nie na temat ale w Twojej wypowiedzi tkwi sedno całej sprawy , a na marginesie sWeeT-Dżola ok pół roku temu chwaliła się że ma na swoim PC-cie SP-1 i jak tu wierzyć tym wszystkim fachmanom IT...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
cinek40 | 03.08.2010 11:24#91

Ja tam nie będę ściągał bo nie mam takiej potrzeby. U mnie Windows 7 działa bez najmniejszych problemów, mimo że mam wiekowego kompa.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Testujemy: Manta Smart TV Box

Internet w telewizorze
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av