Dyrektywa w walce ze spamem... Strona główna Aktualności03.11.2003 18:08 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Z końcem października weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej dotycząca ochrony prywatności komunikacji elektronicznej. Wg dyrektywy każda firma zamierzająca wysłać informację reklamową będzie musiała najpierw uzyskać zgodę zainteresowanego. W świetle dyrektywy nielegalne stały się w Unii programy typu "spyware" (pozyskujące informacje o użytkownikach sieci bez ich zgody). Głównym celem tego rozwiązania jest umacnianie zaufania do Internetu i komunikacji elektroniczne, a w konsekwencji również do handlu elektronicznego. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Santander ostrzega przed phishingiem. Wiadomość o PSD2 może być fałszywa 1 lut 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 81 Walka z koronawirusem trwa. Xerox wspiera szpitale 6 maj 2020 Materiał prasowy Biznes Koronawirus 0 WHO i koronawirus: walka nie tylko z wirusem, ale epidemią fake news 9 mar 2020 Jakub Krawczyński Internet Bezpieczeństwo 126 Uważasz, że telekomy przesadzają ze spamem? Verizon: Potrzymajcie mi piwo 11 kwi 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes 96
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Z końcem października weszła w życie dyrektywa Unii Europejskiej dotycząca ochrony prywatności komunikacji elektronicznej. Wg dyrektywy każda firma zamierzająca wysłać informację reklamową będzie musiała najpierw uzyskać zgodę zainteresowanego. W świetle dyrektywy nielegalne stały się w Unii programy typu "spyware" (pozyskujące informacje o użytkownikach sieci bez ich zgody). Głównym celem tego rozwiązania jest umacnianie zaufania do Internetu i komunikacji elektroniczne, a w konsekwencji również do handlu elektronicznego. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji