Orange wysyła większość pracowników do domów i wydłuża terminy płatności faktur (aktualizacja) Strona główna Aktualności18.03.2020 17:26 Orange wysyła pracowników do pracy zdalnej, fot. Wojciech Strozyk/REPORTER Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Orange reaguje na koronawirusa i wysyła większość swoich pracowników do pracy zdalnej, klientów zapraszając natomiast głównie do sklepu internetowego i na infolinię. Decyzja jest uzasadniana troską zarówno o zdrowie pracowników, jak i klientów. Orange pracuje więc teraz przede wszystkim zdalnie, ale co ciekawe nie wszystkie salony zostaną zamknięte. W komunikacie wysyłanym do klientów drogą mailową Orange wspomina, że zamknięte będą jedynie sklepy w centrach handlowych oraz niektóre poza nimi. W tych, które pozostaną nadal czynne, pracownicy mają natomiast postępować zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Środki ostrożności nie zmieniają faktu, że w czasie zagrożenia koronawirusem wizytę w salonie najrozsądniej będzie po prostu przełożyć na inny termin lub zadowolić się kontaktem przez infolinię. "Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony. Jeśli w najbliższym czasie będziesz potrzebował naszej pomocy, prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online Mój Orange, poprzez aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl" – zachęca operator w mailu do klientów. 2 tygodnie więcej na zapłatę rachunku dla seniorów Co więcej, aby nie zmuszać ludzi do wychodzenia z domu, na przykład na pocztę w celu opłacenia faktur, Orange przedłużył klientom powyżej 65. roku życia termin płatności rachunków. "Chcemy choć trochę ułatwić życie naszym Klientom. W związku z tym wydłużamy o 2 tygodnie termin płatności Twojej ostatniej faktury. Oznacza to, że na jej zapłatę masz dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Z uwagi na okoliczności polecamy skorzystanie z elektronicznych form płatności: przelew, polecenie zapłaty" – czytamy w krótkiej wiadomości. Aktualizacja, 19 marca Jak się okazuje, na co zwrócili uwagę także nasi czytelnicy, Orange wydłuża termin płatności faktur o 2 tygodnie jedynie klientom powyżej 65. roku życia. W rozsyłanej na e-maile wiadomości nie pojawia się taka informacja, stąd wcześniejsze założenie, iż gest miałby dotyczyć wszystkich. Powyższy tekst został właściwie zaktualizowany. Internet Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Praca zdalna i granie w domu: szereg świetnych promocji na sprzęt 16 mar 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Gaming Internet 21 Koronawirus krzyżuje plany. Google, Microsoft, Cisco i inni pomagają w nauce i pracy zdalnej 13 mar 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo Koronawirus 35 Orange stawia na podpis na tablecie. Chce oszczędzać papier 27 sty 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Biznes 73 Koronawirus. Uber zawiesza konta użytkowników w Meksyku 3 lut 2020 Karolina Modzelewska Oprogramowanie Biznes TechMoto 16
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Orange reaguje na koronawirusa i wysyła większość swoich pracowników do pracy zdalnej, klientów zapraszając natomiast głównie do sklepu internetowego i na infolinię. Decyzja jest uzasadniana troską zarówno o zdrowie pracowników, jak i klientów. Orange pracuje więc teraz przede wszystkim zdalnie, ale co ciekawe nie wszystkie salony zostaną zamknięte. W komunikacie wysyłanym do klientów drogą mailową Orange wspomina, że zamknięte będą jedynie sklepy w centrach handlowych oraz niektóre poza nimi. W tych, które pozostaną nadal czynne, pracownicy mają natomiast postępować zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Środki ostrożności nie zmieniają faktu, że w czasie zagrożenia koronawirusem wizytę w salonie najrozsądniej będzie po prostu przełożyć na inny termin lub zadowolić się kontaktem przez infolinię. "Z uwagi na ograniczoną dostępność naszych pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony. Jeśli w najbliższym czasie będziesz potrzebował naszej pomocy, prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online Mój Orange, poprzez aplikację mobilną lub po zalogowaniu na stronie www.orange.pl" – zachęca operator w mailu do klientów. 2 tygodnie więcej na zapłatę rachunku dla seniorów Co więcej, aby nie zmuszać ludzi do wychodzenia z domu, na przykład na pocztę w celu opłacenia faktur, Orange przedłużył klientom powyżej 65. roku życia termin płatności rachunków. "Chcemy choć trochę ułatwić życie naszym Klientom. W związku z tym wydłużamy o 2 tygodnie termin płatności Twojej ostatniej faktury. Oznacza to, że na jej zapłatę masz dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku. Z uwagi na okoliczności polecamy skorzystanie z elektronicznych form płatności: przelew, polecenie zapłaty" – czytamy w krótkiej wiadomości. Aktualizacja, 19 marca Jak się okazuje, na co zwrócili uwagę także nasi czytelnicy, Orange wydłuża termin płatności faktur o 2 tygodnie jedynie klientom powyżej 65. roku życia. W rozsyłanej na e-maile wiadomości nie pojawia się taka informacja, stąd wcześniejsze założenie, iż gest miałby dotyczyć wszystkich. Powyższy tekst został właściwie zaktualizowany. Internet Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji