Blog (13)
Komentarze (104)
Recenzje (0)

Gwarancja czyli nabijanie w butelkę.

@adrian218Gwarancja czyli nabijanie w butelkę.22.05.2013 03:22

Witam piszę ponieważ chcę się podzielić sytuacją jaka mnie spotkała po oddaniu telefonu na gwarancje , ale zacznijmy od początku.

Zakup telefonu

Jakiś 1 miesiąc temu wziąłem sobie telefon z Orange, bo akurat miałem przedłużenie umowy, wybór padł na Samsung Galaxy Mini II, z telefonu byłem bardzo zadowolony, do czasu, gdy pewnego dnia próbowałem naładować moje mini, a tu niespodzianka zero reakcji po podłączniu ładowarki, pierwsze co pomyślałem ładowarka padła, sprawdziłem pod usb i dalej to samo, no nic przecież mam gwarancje a telefon nie był rozkręcany , flashowany, rootowany, to naprawią nic bardziej mylnego...

Złożenie telefonu na gwarancje

Po znalezieniu kartonu, wszystkich dodatków od telefonu ( bez tego nie chcieli przyjąć), wybrałem się do salonu Orange, jakiś pan wziął telefon sprawdził faktycznie nie ładuje ok, to wysyłamy do serwisu, jeden podpis i po sprawie, czas oczekiwania 1 miesiąc.

Telefon wraca do właściciela

Po dość długim wyczekiwaniu dokładnie 3 tygodnie dostałem sms od Orange zapraszamy do salony telefon jest już do odebrania więc czym prędzej się tam wybrałem ucieszony faktem, że będę mógł korzystać z mojego mini. Znowu trafiłem na tego samego pana co telefon ode mnie odebrał, poczekałem,telefon otrzymałem do ręki, otworzyłem kartkę z serwisu , z myślą, że napisali co naprawili, po otworzeniu moim oczom ukazał się taki piękny kwiatek ...

Myślę sobie pewnie sobie jaja robią a jednak nie, spojrzałem na gwarancje od telefonu a tam taka piękna czerwona pieczątka GWARANCJA ODRZUCONA. Wtedy dopiero myślałem, że ich tam wszystkich rozniosę ale dobra przecież mogę zrobić ekspertyzę, oczywiście na mój koszt, oki po wyjściu z salonu udałem się do serwisu GSM, z prośbą o ekspertyzę, a tu kolejny kwiatek tylko autoryzowany serwis może zrobić ekspertyzę , oki niech tak będzie ale przed wyjściem z salonu GSM, miły pan po sprawdzeniu mojego mini stwierdził , że nic nie było ruszane, wszystko jest na swoim miejscu żadne firmware nie zostało naruszone, widocznie panowie z autoryzowanego serwisu pracującego dla Orange wiedzą lepiej , oki skoro takie kwiatki to udałem się bezpośrednio do producenta, który doradził mi ekspertyzę w autoryzowanym serwisie, który jak się okazało na mapie jest oddalony od mojej miejscowości o dobre 400 km, a telefonu nie można wysłać trzeba go dostarczyć osobiście. Więc ja się pytam po co jest gwarancja, telefon został nienaprawiony. mimo tego, że od dostania telefonu nie była nawet zmieniana tapeta a co dopiero firmware, czyli teraz jestem zdany na własny portfel mimo iż myślałem, że posiadam gwarancje.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.