Blog (126)
Komentarze (1.5k)
Recenzje (0)

Darmowy internet w Virgin Mobile

@BananDarmowy internet w Virgin Mobile10.05.2013 01:00

Coraz bliżej wakacji, coraz mniej ocen do poprawienia. Dzisiaj był bardzo dobry dzień, bo kolejny przedmiot zniknął z mojej listy "do poprawienia" i to całkiem niespodziewanie. Z chemii miałem tylko jedną ocenę, a mianowicie 1 i nic poza tym, miałem zamiar tą ocenę poprawić. Zamiast matematyki mieliśmy zastępstwo i w efekcie była chemia. Nauczycielka zadała 6 bardzo prostych zadań z materiału chyba z pierwszej klasy, ostatnie zadanie miało 3 podpunkty. Trzy pierwsze osoby, które rozwiążą zadanie podchodzą do sprawdzenia do nauczycielki i dostają ocenę. Klasa niespecjalnie kwapiła się do rozwiązywania tych zadań (mało kto pamiętał 1 klasę). Dlatego czasami tylko jedna osoba dostawała ocenę za dane zadanie i pisała je na tablicy, bo kolejna osoba nie zjawiała się dostatecznie szybko. Fartem pamiętałem te zadania z pierwszej klasy i w efekcie na wspomnianej lekcji dostałem jedną 4 i trzy 5 co razem z 1 daje średnią 4! Ostatnio musiałem przystopować trochę na blogu na rzecz szkoły ale dzisiejszy dzień mogę z czystym sumieniem uczcić wpisem =)

Wczoraj (08.05.2013) Virgin Mobile zaktualizował swoją ofertę na kartę, moim zdaniem miażdżąc konkurencję. Za minutę rozmowy do wszystkich sieci w Polsce zapłacimy 19 gr czyli tak jak przed aktualizacją oferty. Natomiast cena SMSa spadła o połowę z 12 groszy do 6 groszy do wszystkich, dzięki czemu przebili ofertę na kartę Playa, Lycamobile oraz MTV Mobile u których SMS kosztuje 9 gr.

Przed wprowadzeniem nowej oferty była obawa, że 50% więcej przy doładowaniu zniknie, jednak tak się nie stało. Został wprowadzony tylko wymóg rejestracji w Klubie Virgin czyli coś takiego jak np. Play24 tyle, że wiele osób nie chciało się rejestrować, bo wymagany jest np. Pesel. Jednak sieć zapewnia, że dane są bezpieczne i nie zostaną sprzedane firmom trzecim. Nie jestem przekonany co do tego zapewnienia, ponieważ jakiś czas temu było słychać o sprzedaży danych telemarketingowi Orange. Jednak trzeba pamiętać, żeby nie zaznaczać zgody na przesyłanie informacji handlowych podczas rejestracji.

Poprzednio 50% z doładowań były umieszczane na koncie bonusowym, przez co nie można było wykorzystać tego profitu na pakiety internetowe czy SMSy premium. W nowej ofercie bonus trafia na główne konto i możemy korzystać z niego tak jak z pozostałych środków. Jednak czas oczekiwania na zasilenie konta 50% bonusem wydłużył się z niemal natychmiast do maksymalnie 24 godzin.

Jednak najważniejszą według mnie zmianą w ofercie było wprowadzenie darmowej paczki internetu 100 MB po każdym doładowaniu za minimum 10 zł. Czas ważności pakietu to 30 dni w przypadku kolejnego doładowania czas ważności nie sumuje się lecz znów startujemy od 30 dni, natomiast dostępne MB są sumowane. Czyli po doładowaniu za 10 zł i upłynięciu 10 dni (zakładając, że nie używaliśmy internetu) po czym ponownym załadowaniu za 10 zł, mamy dostępne 200 MB internetu i 30 dni ważności, a nie 50 dni.

Gdy wykorzystamy pakiet internetu lub skończy nam się czas na jego "skonsumowanie" to zostajemy przełączeni na lejek 32 kb/s, który jest dostępny przez cały okres ważności konta. A konto w Virgin Mobile po każdym doładowaniu ma okres ważności jednego roku! Tak tego naszego w kalendarzu gregoriańskim czyli aż 365 dni darmowego internetu.

2 września 2011 roku w Polsce ruszył Red Bull Mobile, dzięki ofercie na kartę w najkorzystniejszym wariancie czyli po doładowaniu za 50 zł dostawaliśmy paczkę danych 500 MB, a po jej wykorzystaniu internet zwalniał do 32 kb/s, natomiast czas ważności konta wynosił 150 dni. Wspomnianą ofertę używałem od dnia jej startu jednak Virgin Mobile przebił ją bardzo mocno. Oprócz internetu jeszcze doszły tańsze SMSy, 19 gr za minutę zamiast 29 gr, 50% doładowania gratis. To bardzo duże profity nie mówiąc już o promocjach u partnerów Virgina.

Oczywiście w Red Bull Mobile jest ten Świat Redbulla czy darmowy YouTube w pełnej prędkości. Z tego pierwszego w ogóle nie korzystałem natomiast drugie to tylko teoria. Sam YouTube oczywiście ładował się szybciej ale filmików nie dało się oglądać w ogóle no chyba, że kilka pierwszych sekund dla bardziej cierpliwych.

Mogłoby się wydawać, że lejek 32 kb/s jest bardzo niski i nic na tym nie można zrobić. Jednak na GG jestem cały czas, wszystko działa jak należy, tylko trochę wolniej się strony wczytują. Nigdy nie miałem jakiegoś szczególnego problemu podczas używania lejka. Oczywiście nie ściągniemy sobie jakiegoś większego pliku czy nie oglądniemy filmiku na YouTube ale pobranie małej aplikacji z Google Play czy korzystanie z nawigacji podczas np. szukania skrzynek Geocaching przez Locusa nie sprawia żadnej trudności. Nawet w prostą gierkę online na Androida Fun Run można płynnie grać z internetowymi przeciwnikami.

Od czasu startu Virgin Mobile miałem ich darmową kartę i czasem używałem jej jako dodatkowy numer np. gdy testowałem smartfony - na moim jedna karta na drugim druga. Nigdy nie doładowywałem konta ale razem z kontem bonusowym mam ponad 20 zł, które dostałem w jakiejś promocji. Na dodatek mam również aktywne 2013 SMSów do wszystkich sieci dostępne do końca roku. Wspomniane SMSy można było otrzymać w promocji, która trwała bodajże do końca kwietnia. Numer mam dość prosty i fajny, a jako że mój w Red Bull Mobile jest zarejestrowany na siostrę (historia opisana tutaj ) to nie zamierzam go przenosić. Tatę czy kolegów już namówiłem na zmianę sieci, moim zdaniem na dzień dzisiejszy jest to najlepsza oferta na kartę w Polsce. Pozostało mi 8 zł do wykorzystania na koncie w Red Bullu. Za 5 dni rusza nowa oferta w Heyah, raczej wątpię by przebiła Virgin Mobile, ale mogę się mylić. Pozdrawiam, Banan =)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.