Blog (126)
Komentarze (1.5k)
Recenzje (0)

Moja przygoda z zestawem Microsoft Wireless Desktop 3000

@BananMoja przygoda z zestawem Microsoft Wireless Desktop 300021.06.2011 01:00

Około trzech lat temu kupiłem w sklepie Alsen zestaw bezprzewodowy klawiatura i myszka pod pełną nazwą Microsoft Wireless Desktop 3000. W skład zestawu wchodziły: klawiatura Microsoft Wireless Keyboard 3000 v1.0, myszka Wireless Optical Mouse 2.0A, nadajnik bezprzewodowy do komunikacji z komputerem, płytka i instrukcja.

Bardzo dobrze mi sprawował przez pierwsze 2 lata. Następnie kółko do przewijania czyli scroll zaczął dziwnie chodzić. Jak zwykle wybrałem się zgłosić to na gwarancje, bo Microsoft dał na ten zestaw aż 3 lata. Gdy minęło kilka dni to sprzedawca w Alsenie poinformował mnie, iż mój zestaw został wymieniony na nowy i mogę go już zabrać, gdyż aktualnie mieli go na stanie.

Po roku dokładnie końcem kwietnia przy wpisywaniu mojego długiego hasła ciągle miałem błędy i musiałem poprawiać. Upłyną tydzień i cały czas to samo. Przecież nagle nie mogłem zacząć się tak drastycznie mylić przy haśle, które wpisuje codziennie i tak często. Począłem się zastanawiać co może być przyczyną. MAM! To pewnie wina klawiatury. Czwartego maja udałem się do Alsena razem z kolegą.

Teraz piszę w nowym akapicie, bo to mnie najbardziej rozbawiło w tej historii. Otóż jeden ze sprzedawców (jakiś nowy) rozpoczął sprawdzanie klawiatury. Pisze, pisze sprawdza każdy przycisk. Po chwili zwraca się do mnie, że jest wszystko w porządku. Ja się nadal upieram przy swoim. Za moment ponownie to samo. Ja na to, że nagle nie mogłem zacząć się tak bardzo i często mylić przy wpisywania hasła. Teraz sprawdzanie klawiatury nabrało tępa, ponieważ znacznie szybciej stukał w literki na klawiaturze, a wyglądało to dokładnie tak:

Ciąg pisania:

|-------------------------------------------------------------------------------> gsdfasfsd gfsgfa pbfifrawwsea

itd.

Mnie i kolegę bierze na śmiech, a wcześniej chyba sprzedawca myślał, że marnuje tylko jego czas, bo mówi do drugiego z takim niedowierzaniem w głosie "Ty, on ma rację". To mnie rozwaliło. Z resztą kolegę również.

Po kilku dniach (prawie dwa tygodnie) otrzymałem wreszcie decyzję. Mówię wreszcie, gdyż musiałem tam chodzić codziennie po szkole z kolegą Dominikiem. Nie jest to strasznie daleko od szkoły lecz codzienne nadrabianie drogi z ciężkim plecakiem i świadomością, że decyzja jeszcze nie zapadła było męczące. Decyzja, którą otrzymałem była następująca. Zwrot pieniędzy! Dlatego oddali mi pieniądze zamiast nowego zestawu, ponieważ ten już został wycofany z produkcji. Pieniążki dostałem na podstawie paragonu sprzed 3 lat. Dostałem tyle samo pieniędzy za ile kupiłem wtedy ten sprzęt.

Skoro do 3 razy sztuka dopłaciłem i wybrałem również produkt Microsoftu. Zestaw Wireless Comfort Desktop 5000 bardzo mi się spodobał i mam nadzieję, że nie będę mieć takiego pecha jak wcześniej. Wiem, że produkty Micorsoftu są dobrze wykonane tylko nie miałem za wiele szczęścia. Nawet kiedyś pendrive Kingston powędrował na gwarancję i jeszcze zwrócili mi kasę ale to już inna historia.

Wnioski:

- Nie zakładaj z góry, że nie uwzględnią ci reklamacji. - Pamiętaj by zabrać ze sobą rachunek to ważny dowód zakupu. - Błahostka to dam sobie spokój jakoś z tym przeżyje - czemu przecież masz gwarancje i możesz dostać nowiutki sprzęt i jeszcze kolejny tak samo długi okres gwarancji =)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.