Blog (4)
Komentarze (6)
Recenzje (0)

Na jak długo Play może wyłączyć Wasz numer telefonu???

@BlazkNa jak długo Play może wyłączyć Wasz numer telefonu???26.06.2013 16:41

Mam dla Was taką ciekawostkę:

Na jak długo Play może Wam wyłączyć numer podczas przejścia z Play Mix na Play na Kartę?

20 dni !!!

Tak długo czekałem na ponowne włączenie numeru i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji... To się nazywa troska o dobro klienta!

Numer telefonu w dzisiejszych czasach jest jak Pesel, przypisany do konkretnej osoby. Dzięki możliwości przenoszenia numeru staliśmy się elastyczni, poszukując najtańszej oferty na rynku nie zmieniamy numeru tylko często w ciągu 24 godzin znajdujemy się u innego, lepszego operatora. Tymczasem pracownicy sieci Play są zdolni do tego by odłączyć numer telefonu użytkownikowi swojej sieci, a następnie nie potrafią go z powrotem włączyć.

Trwało to prawie 3 tygodnie, od kiedy odłączono mi numer, a dzwoniący słyszy w słuchawce komunikat "Nie ma takiego numeru". Już 5-krotnie składałem reklamację, ponaglenia, wydałem już 10 zł na rozmowy z konsultantami od których słyszę iż "Mamy miesiąc na rozpatrzenie Pana reklamacji". Najgorsze jest jednak, iż z numeru tego korzystałem również jako firmowego, przez co tracę możliwość kontaktu z klientami.

Jest to nie do pomyślenia, iż operator który chwali się największą liczbą przenoszonych numerów do swojej sieci nie potrafi rozwiązać szybko problemu z odłączeniem numeru z winy swojego pracownika. Konsultanci w salonach się tylko dziwią, jak do tego mogło dojść, ale nikt nie był mi w stanie pomóc. Chciałbym Was przestrzec przed fioletowym operatorem i brakiem kompetencji niektórych pracowników tej sieci.

Na koncie mixa znajdowało się ok. 50 złotych, które Play w tym okresie sobie przywłaszczył. Ale najgorsze w tym jest to ukradli mi również numer telefonu, gdzie na zgłoszeniu mam wyraźnie napisane, iż była to migracja na kartę.

Poza tym nikt mnie nie poinformował kiedy ponownie włączą mi numer. Nieuprzejma Pani konsultantka poinformowała mnie iż mają miesiąc na rozpatrzenie mojej reklamacji oraz iż nic nie są w stanie zrobić i trzeba czekać. Oczywiście po złym ocenieniu jej w ankiecie sms za kilka dni zadzwoniła do mnie inna konsultantka z kontroli jakości pracowników dopytując się skąd taka ocena.

A za co mam niby wystawić pracownikom Play dobrą ocenę. Liczy się dla mnie finalne zakończenie, a nie srata gadanie i PRowskie głaskanie po głowie. Konsultanci twierdzą, iż mogą tylko wysyłać ponaglenie do działu technicznego... oczywiście w trosce o dobro klienta!

Proszę o komentarze, gdzie mógłbym zgłosić tą sprawę, by w przyszłości takie sytuacji się nie powtórzyły u innych użytkowników.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.