Blog (15)
Komentarze (1k)
Recenzje (0)

NET-S.pl - czyli jak nie prowadzić sklepu internetowego

@GioWDSNET-S.pl - czyli jak nie prowadzić sklepu internetowego09.11.2016 15:47

Krótki wpis - dodatkowo wpisany na gorąco. Niestety sklep net-s.pl bardzo się stara o podnoszenie mojego ciśnienia. W dużym skrócie: trzy zamówienia - dwie wtopy.

Zamówienie numer 1

Wartość zamówienia: ~4000 zł Na dwanaście produktów co do 3 pojawił się problem:

Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y-5410

Witam serdecznie, Robili państwo u nas zamówienie na Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y-5410 oraz kilka innych rzeczy. Niestety nie mamy skąd sprowadzić do państwa Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y-5410( reszta zamówienia jest nadal aktualna ). Czy są państwo zainteresowani dalszą realizacja tego zamówienia ? Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Ok, bywa. Szybko domówiony w innym sklepie kilka groszy drożej. Trudno. Pieniążki zwrócone, żaden problem.

Klawiatury niezgody

Produkty: Klawiatura + mysz Logitech Wireless Combo MK520 oraz Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Plus Black (US International) łącznie bodajże 7 sztuk. Jest problem... materiałach graficznych oraz na stronie producenta klawiatury mają układ US Int z płaskim enterem (wysokość normalnego klawisza) w tych, które dotarły enter ma kształt odwróconej literki L. Klient odmawia przyjęcia, no to szybki mail do net-s.pl z wyjaśnieniem sytuacji oraz prośbą o wymianę. Zwrotnie dostałem informację:

Witam, jeśli zamówienie zostało złożone na firmę to niestety nie ma takiej możliwości, jeśli na osobę fizyczną to istnieje zwrot.

No to jedziemy dalej, że niezgodny z umową. Odpowiedź - no właśnie jej brak. Jestem z kilkoma zestawami z którymi nic nie zrobię. Obniżyłem cenę i jakoś udało się je wcisnąć w klienta - do tej pory nic nowego nie zamówił.

Zamówienie numer 2

Wartość zamówienia: 2335,20 zł Ilość produktów: 1. Sztuk: 12 Data złożenia zamóweinia: 2016-11-06 22:23:55 Data przedpłaty: 2016.11.06

Dysk twardy KINGSTON SV300S37A/120GBK SSD 120GB

Dzisiaj, tj. 9/11/2016 r. dostaje telefon:

Witam czy Pan Dawid Lewandowski.
Z tej strony ..... .... z firmy net-s.pl. Z przykrością muszę poinformować, że w momencie składania zamówienia na stronie nie było zaktualizowanej ceny. Z tego względu będzie konieczne dopłacenie sumy ok. 50 zł (tak około) w celu realizacji zamówienia.
Dobrze, skontaktuje się z przełożonym.

Wpadam do firmy, sprawdzam maila, a tam:

Zmiany w zamówieniu nr 327874 z dnia 2016-11-06 22:23:55 Zmiana statusu zamówienia z: w trakcie realizacji na: rezygnacja klienta - zwrot wpłaty.

Chwila, przecież nie rezygnowałem z zamówienia. Fajnie co nie? Zamówienie ma zostać dostarczone w poniedziałek do klienta - całościowa wartość zamówienia ok. 50 000 zł z karą umowną wynoszącą 10% wartości zamówienia za każdy rozpoczęty tydzień jeśli sprzęt nie zostanie dostarczony na czas.

Dzwonimy na infolinię

Oczekiwanie na połączenie: 42 minuty. W końcu ktoś podnosi słuchawkę i jadę, że Państwa sklep wycofał się z umowy, a z tego względu będę musiał zamówić sprzęt w innej firmie i zapewne drożej. Jeszcze czekanie na zwrot środków, jeśli nie dostarczę na poniedziałek to kara. I szczera odpowiedź Pana z infolinii:

Po tej cenie, która jest w zamówieniu nie możemy zrealizować zamówienia, a za karę my nie zapłacimy.

Przynajmniej szczery, proszę o kontakt do kogoś wyżej.

Proszę kontaktować się z p. Mariuszem.

Na gruncie prawa wygląda to tak, że za karę zapewne nie zapłacą (zgodnie z prawem mają 30 dni na wydanie sprzętu). Za różnicę w cenie już tak - jakieś 50 zł, które z nich wyszarpię pókim żyw. Dziękuje, dobranoc. Serdecznie nie polecam.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.