Blog (1)
Komentarze (16)
Recenzje (0)

Klient Nasz Pan..

@GruszildaKlient Nasz Pan..24.07.2011 04:16

Witam wszystkich.

Ponieważ dołączyłam do Was nie dawno, postanowiłam opisać przyczynę tego zdarzenia.

Komputer. Urządzenie pozornie "otwarte dla każdego", choć niektórzy pewnie się nie zgodzą. Oprócz samego sprzętu, potrzebujemy jeszcze systemu oraz programów użytkowych, odpowiadających naszym potrzebom..

I kiedy wydaje się, że to już wszystko czego potrzeba, aby korzystać z komputera, pojawia się "problem". Wpisany w cudzysłowie problem, to sytuacja, której nie rozwiążemy naszym komputerem, czy zainstalowanym na nim oprogramowaniem. Prościej - awaria.

Czy sprzętowa, czy programowa - zdarza się wszędzie i każdemu. Nie uwierzę jeżeli ktoś napisze, że nie spotkał "problemu" podczas swojej przygody z komputerem. Sama przekonana byłam, że moje, jakże proste i niekonfliktowe postępowanie z komputerem, nie może przynieść szkód, spowodować błędu systemu, awarii sprzętu.

A jednak. Cóż. Zdarza się każdemu. Kiedyś na pewno. Szczęście w nieszczęściu mają Ci, którzy na problemach tej natury się znają. Ci znowu, którzy nie są pasjonatami, nie mają doświadczenia w danej materii, lub po prostu nie chcą się tym interesować, korzystają z serwisów.

Przynieś. Zapłać. Odbierz. To w przybliżeniu procedura, którą trzeba przejść, aby mieć swój sprzęt z powrotem. Sprawny, nadający się do użytku, spełniający założone wcześniej wymagania. I znowu kłania się wiedza. Ci, którzy ją posiadają, płacą mniej. Nie dlatego, że coś sobie sami naprawią. Ci, którzy nie posiadają, płacą więcej. Nie tylko dlatego, że Sami sobie nie zrobią, ale też dlatego, że nie są w stanie zweryfikować kosztowności i prawdziwości danej usługi.

Jak działają serwisy, wielu z Was za pewne wie. I nie osądzam wszystkich serwisów. Zaznaczam tylko, że niektóre prowadzą specyficzną politykę pracy. Jaką politykę ? Politykę oszustwa, wzmożonego zarobku, nadmiernej naiwności. Sami nazwijcie.

Wybierając komputer osobiście zadbałam o wygląd. Estetyka, to coś, co dla mnie jest ważne. Resztą, czyli parametrami, zajęła się osoba, która coś o tym wie. Kiedy jednak doszło do awarii komputera, osoby tej nie było przy mnie. Komputer oddałam do serwisu opatrzonego nazwą z białych liter, na niebieskim tle.

Diagnoza ? Uszkodzony dysk twardy (Bad sectory fizyczne). Koszt naprawy - koszt dysku twardego, wymiana oraz instalacja systemu. Cena dosyć wysoka.

Postanowiłam skorzystać z forum celem odszukania przybliżonych cen takiej usługi. Ze zwykłych poszukiwań przeszłam do analizowania usterki i z pomocą osób zaangażowanych w rozwój forum, otrzymałam gotowe rozwiązanie.

Brak pliku NTLDR każdy z Was chyba widział i Wie, że nie ma to nic wspólnego z uszkodzonym dyskiem, a raczej rzadko kiedy.

Żałuję tylko, że brakło mi odwagi na konfrontację z serwisantem tej niefortunnej diagnozy. Cieszę się natomiast, że poradziłam sobie z problemem osobiście (przy pomocy innych, oczywiście!)

Gdyby komuś przyszło oddawać komputer do serwisu przy ulicy Michejdy, opatrzonego białym napisem na niebieskim tle, proszę się zastanowić.

Od tego momentu postaram się spreparować kilka usterek i sprawdzić, kto, gdzie i jak na rzeczy się zna.

Mam nadzieję, że wspólnie będziemy dobrze się bawić !

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.