Blog (6)
Komentarze (576)
Recenzje (0)

Czy w Orange pracują impotenci?

@ivelliosCzy w Orange pracują impotenci?16.12.2014 03:25

Nie bez powodu dałem taki nieco prowokacyjny tytuł. Tak, to będzie kolejna część epopei narodowej na miarę literackiego Skobla pod tytułem "Jak to Ivellios reklamował rachunek u pomarańczowego operatora".

Zgodnie z tym, co było podane na stronie Orange Online, moja reklamacja rachunku opiewającego na kwotę 900 złotych miała być rozpatrzona do 15 grudnia - czyli do wczoraj. Reklamacja do teraz ma status "w toku", a data zakończenia sprawy radośnie i z premedytacją wzięła i zniknęła.

W związku z tym wykonałem wczoraj telefon do Biura Obsługi Klienta, gdzie dowiedziałem się, że "sprawa może się okazać na tyle skomplikowana, że zgodnie z prawem jej rozpatrzenie może potrwać do 30 dni".

Wspomnę tutaj, iż równie "skomplikowana" była sprawa reklamacji złożonej przez moją mamę rok temu - o czym pisałem w poprzedniej notce. Tam owe "komplikacje" nagle jak gdyby rozpłynęły się w powietrzu w momencie gdy mama uiściła całą widniejącą na rachunku kwotę. Operator niby uznał reklamację, a jak wyglądało odzyskiwanie - nie boję się użyć tego słowa - wyłudzonych pieniędzy, już mniej więcej wiecie...

Przeczytałem w wolnej chwili kilka wątków na forum Orange, dotyczących podobnych do mojego przypadków. Kwoty rzędu 1000, 2000, 7000, 9000, nawet 11 000 złotych, "nastukane" na różne sposoby - przekroczenie transferu, surfowanie po Internecie w smartfonie bez włączonej jakiejśtam usługi, błędna taryfikacja klienta przez operatora... wszystkie przypadki dużo poważniejsze od mojego, jeśli chodzi o kwoty na rachunkach. W większości przypadków sprawy udało się załatwić w przeciągu 2-3 dni.

A ja już czekam ponad tydzień. I co? I nic, ani me, ani be, ani kukuryku, a ja muszę się kisić na jakimś marnym Internecie na kartę. A teraz jeszcze każą mi czekać "do 30 dni". R U Sirius, Orange?

Muszę zbierać materiały do pracy licencjackiej - a większość tychże w moim przypadku jest osiągalna tylko w Internecie. I żeby to wszystko pościągać, muszę raz po raz doładowywać konto i kupować pakiety transferu. Niby bzdet, jest teraz oferta 3 gigabajty za 3 złote na święta, więc można sobie hulać... no tak, tylko że skoro mam abonament to powinienem hulać w ramach abonamentu, a nie kupować i bez końca doładowywać karciaka tylko dlatego, że operator nie potrafi się uwinąć z rozpatrzeniem jednej głupiej reklamacji.

Czekam więc, aż "kochane" Orange się weźmie i nade mną, biednym niewinnym abonentem, w swojej wspaniałomyślnie wspaniałomyślnej litościwie litościwej litosnej litości się zlituje (tak, za dużo się kiedyś naczytałem Gombrowicza).

Wybaczcie ten twór językowy powyżej, pragnąłem jednak temu wyrazowi mojej frustracji nadać przynajmniej jakiś wymiar artystyczny ;-)

Kończąc notkę, pozwólcie że wyjaśnię, skąd w tytule wzięło się słowo "impotencja" - ano stąd, iż błękitne kołnierzyki w Orange piep... yyy, tfu - *kochają* się z moją reklamacją już ósmy dzień, i jeszcze nie doszli... :)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.