Blog (10)
Komentarze (1.3k)
Recenzje (7)

Pomoc techniczna - lvl71

@kamil_wPomoc techniczna - lvl7112.06.2013 00:46

Pewna moja koleżanka pracuje w telefonicznym biurze obsługi klienta jednego z banków. Swego czasu, gdy z nią rozmawiałem powiedziała, że boi się, gdy dzwonią do niej informatycy i technologiczni maniacy. Ja ją całkowicie rozumiem. Zdecydowałem się pokazać Wam, że jej obawy są całkowicie uzasadnione podając jako przykład... siebie. ^^

Jestem użytkownikiem ipli. Korzystam z pakietu iplaMAX, w ramach którego mogę oglądać m.in. kanały sportowe nadawane przez Cyfrowy Polsat. Ostatnio zauważyłem, że o ile przez stronę www wszystko działa, to w aplikacji mobilnej Ipla na moim telefonie (Samsung Galaxy S2) mogę odbierać tylko Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Reszta kanałów na żywo nie działa i pokazuje się komunikat o błędzie podczas ładowania strumienia danych. Z tego powodu postanowiłem skontaktować się z pomocą techniczną ipli.

JA:

Witam, Właśnie odbywa się spotkanie Djokovic - Nadal i jest ono transmitowane na Eurosporcie. Niestety meczu nie da się oglądać poprzez państwa aplikację mobilną na Androida. W chwili obecnej działa u mnie na telefonie jedynie Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Próba uruchomienia innego kanału skutkuje komunikatem błędu: "podczas ładowania strumienia wystąpił błąd, sprawdź połączenie z siecią i spróbuj ponownie za chwilę". Połączenie z siecią działa, natomiast za chwilę to może być po meczu. Na szczęście transmisja działa poprzez stronę www więc jakoś to przeboleję, aczkolwiek jest pewien niesmak.

POMOC TECHNICZNA:

Czy taki sam problem ma Pan z materiałami Vod?? Sprawdziliśmy w naszym systemie poprawność działania kanałów, nie stwierdziliśmy problemów technicznych. Pragniemy podkreślić, że nie wszystkie urządzenia mobilne mają procesory, które utrzymają transmisje on-line.

---------------- PS: Wciąż czekam na odpowiedź, jednak biorąc pod uwagę poziom wcześniejszych wypowiedzi pracownika pomocy technicznej nie nastawiam się optymistycznie. Z resztą już kilka miesięcy temu sygnalizowałem im, że ten ich program nie pozwala np. na oglądanie filmów, które mają w ofercie (w pakiecie iplaMIX jest w cenie możliwość oglądania 30 filmów). Od tamtego czasu zrobili kilka aktualizacji, a największą zmianą była zmiana koloru szaty graficznej z ciemnoszarej na białą.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.