Blog (41)
Komentarze (510)
Recenzje (0)

Walka z wiatrakami? Nie, to tylko Cyfrowy Polsat!

@McDraculloWalka z wiatrakami? Nie, to tylko Cyfrowy Polsat!10.02.2015 18:39

Mój ostatni wpis dotyczył tego, co wyprawia się w firmie Polsat. Nie inaczej jest i tym razem, gdyż właśnie dziś dostałem odpowiedzi na moje pytania i reklamacje zgłaszane do tej firmy. Nie przedłużając za dużo krótko przypomnę. Umowę z Cyfrowym Polsatem podpisałem korzystając z oferty Smart Dom, gdzie mój abonament na telewizję powinien być obniżony o połowę. Niestety przez włączenie usługi "płatności jednym rachunkiem" (w polsacie za każdą usługę dostajemy oddzielny rachunek z oddzielnym numerem konta) straciłem prawo do promocji, a mój abonament wzrósł (o czym nie zostałem poinformowany a call center powoływało się na wewnętrzne ustalenia firmy). Oprócz tego dwukrotnie zgłaszałem reklamację co do usługi Internetu LTE.

Już podczas składania reklamacji wiedziałem, że nie będzie to zbyt proste, a cały proces będzie pewnie przypominał walkę Don Kichota. Niestety brak doświadczenia w walce z wiatrakami oraz pomocnika w osobie Sancho Pansy stawia mnie z góry na przegranej pozycji....

Walka pierwsza - "to ile ja mam Wam teraz płacić?"

Dość szybko okazało się, że niekompetencja ludzi pracujących w Cyfrowym Polsacie. Okazuje się, że nie ma żadnych dodatkowych ustaleń firmy, nawet maila Polsat raczył mi w tej sprawie napisać:

Szanowny Panie W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie ponownie informujemy, że w ramach programu SmartDom niezmiennie obowiązuje przyznany rabat 50% na Usłudze Telewizyjnej. Jednocześnie wyjaśniamy, że ww. rabat zostanie naliczony w dniu rozpoczęcia się kolejnego okresu rozliczeniowego na Usłudze Telewizyjnej. Zawiadamiamy również, że faktura wystawiona jest wyłącznie za Usługę Internetową, natomiast informacje dotyczące Usługi Telewizyjnej stanowią na niej jedynie charakter informacyjny.

Tu chyba wszystko jasne. Prawie - bo na infolinii wciąż twierdzą, że mam niedopłatę, a w internetowym Centrum Obsługi abonenta mam nadpłatę. Stwierdziłem, że otrzymana wiadomość jest bardziej wiarygodna od call center. Walka pierwsza zakończona, chociaż kopię czujnie zostawiam w pogotowiu.

Walka druga - "Co z tymi Internetami?"

W dniu dzisiejszym Cyfrowy Polsat zaszczycił mnie nawet telefonem... Gdy usłyszałem kto do mnie dzwoni miałem ochotę poprosić Panią o chwilę oczekiwania i przez 20 minut włączać jej tę samą muzykę... Na szczęście (dla pracownicy CP) nie miałem na to czasu. Wysłuchałem Pani, która stwierdziła, że "ona nie wie czego dotyczy moja reklamacja z 13 stycznia", ale zostaje ona uznana (ale o tym za chwilę). Poinformowała mnie również, że była to moja pierwsza reklamacja. Na pytanie, o wcześniejsze zgłoszenia usłyszałem jedynie "Nie było takich". Zapytałem się więc co z awarią, która miała miejsce kilka dni po włączeniu mnie do sieci, jednak Pani jak zaprogramowana odpowiedziała "Nie było takich". Grzecznie więc proszę Panią o wytłumaczenie mi, dlaczego poinformowano mnie, że awaria faktycznie była, zasięgu LTE nie było, a ona twierdzi, że wszystko było ok. Oczywiście - kto się pomylił? Klient! "Musiał Pan coś źle usłyszeć lub zrozumieć". No tak - najłatwiej zrobić z klienta głuchego. Albo idiotę. Albo głuchego idiotę. Po krótszej rozmowie okazało się, że trochę winy Cyfrowego Polsatu jednak jest. Pani nieśmiało powiedziała, że "stacja do której jestem podłączony jest przeciążona". I generalnie to "najlepiej jak zerwiemy umowę". Zaniemówiłem, co akurat w rozmowach z Polsatem i ich konsultingiem staje się coraz częstsze. Definitywnie odmówiłem - zapłaciłem aktywacje, płaciłem przez kilka miesięcy za Internet, z którego nie mogę korzystać - czemu mamy zrywać umowę bez odpowiedzialności dostawcy... Pani uprzejmie napisała reklamację reklamacji reklamacji (czyli już właściwie nie wiem co).

Swoją drogą podczas podpisywania umowy proszony byłem o podanie miejsca, w którym będę przebywał najczęściej. Czy na tym etapie można było już stwierdzić, że BTS może być przeciążony? Pewnie można było - ale Pan Zygmunt wraz ze swoją świtą myślą chyba, że nikt nie zauważy problemów z połączeniem Internetowym.

Reasumując - Cyfrowy Polsat (jak i Plus) mają zbyt dużo użytkowników do obsłużenia przez istniejącej sieć komunikacyjną. Nie jestem specjalistą z branży komunikacyjnej, ale chyba oprócz chwalenia się #superszybkiminternetem trzeba zadbać o istniejącą infrastrukturę.

Walki nie uważam za zakończoną. I coś czuje, że ciągnąć będzie się jeszcze bardzo długo...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.