Blog (3)
Komentarze (0)
Recenzje (0)

Dlaczego warto wybrać Magento? Poznaj 7 głównych zalet

@smartbeesDlaczego warto wybrać Magento? Poznaj 7 głównych zalet25.06.2020 16:28

Tworzenie sklepu internetowego często stawia przed wyborem na jakie oprogramowanie się zdecydować. Rozwiązań dostępnych na rynku jest mnóstwo, a każde z nich oferuje różne funkcjonalności. Z pewnością słyszałeś też o Magento, dlatego w poniższym artykule znajdziesz 7 zalet, dla których warto zdecydować się właśnie na ten system.

Open Source

Jedną z niewątpliwych zalet oprogramowania Magento jest to, iż jest to open source, zatem dostęp do kodu źródłowego jest ogólnodostępny i darmowy. Ma to przede wszystkim wpływ na koszty - jako właściciele sklepu nie musimy płacić za wykorzystywanie autorskiego oprogramowania ani tym bardziej nie jesteśmy ograniczeni do jednej agencji e-commerce, która może dyktować nam stawki.

Ogromna społeczność

Magento to popularny system do tworzenia sklepów internetowych, dzięki czemu jego społeczność jest bardzo duża oraz aktywna. Użytkownicy Magento udzielają pomocy na grupach i forach, dzieląc się swoimi umiejętnościami podczas rozwiązywania różnych problemów technicznych.

Szeroki zakres funkcjonalności

Platforma Magento to bardzo zaawansowane narzędzie, które wyposażone jest w wiele przydatnych funkcji. Znajdziesz tam rozbudowany system do analityki i raportowania oraz możliwość integracji z wieloma systemami płatności. Magento umożliwia także tworzenie sklepów w wielu wersjach językowych, co pozwoli pozyskać klientów zza granicy.

Baza dostępnych modułów

Magento posiada bazę licznych rozszerzeń, które znacząco rozszerzają podstawowe funkcjonalności platformy. Wśród nich występują moduły darmowe i płatne z kategorii płatności, wysyłek oraz analityki.

Zarządzanie sklepem

Przyjazny interfejs sprzyja jego użytkowaniu, dzięki czemu zarządzanie systemem jest szybkie i intuicyjne. Co więcej, w Magento możliwe jest zarządzanie kilkoma sklepami w jednym panelu, a to zdecydowany wyróżnik na tle konkurencji.

Możliwości marketingowe

Platforma jest świetnym narzędziem do tego, by usprawnić swoje działania marketingowe. Sklep można zintegrować z narzędziami analitycznymi czy też proponować klientom cross-selling, co podbije sprzedaż. Dostępne moduły jeszcze bardziej wzbogacą ten aspekt.Warto też wspomnieć, że Magento posiada najbardziej rozbudowane możliwości optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, dzięki czemu możliwe jest tworzenie przyjaznych adresów URL czy meta tagów.

Dostosowanie do polskiego rynku

W porównaniu do innych popularnych systemów umożliwiających stworzenie sklepu internetowego, Magento jest dopasowana do rynku w Polsce. W Magento Connect znajdują się integracje z większością polskich dostawców usług e-commerce takich jak płatności czy kurierzy.

https://smartbees.pl/uslugi/magento

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.