Blog (13)
Komentarze (18)
Recenzje (0)

Tanio i dobrze. Cz. II - Monitor

@wampir_Tanio i dobrze. Cz. II - Monitor02.08.2011 20:35

Przeczytaj pierwszą część

Ten, kto wie na czym polegała kilka lat temu idea wyprzedaży w elektromarketach, rozumie dlaczego poprzednio użyłem słowa „zdobyć”. Pisząc w jednym zdaniu: należało odpowiednio wcześnie zająć kolejkę przed wejściem, aby o szóstej (siódmej?) rano być w wąskim gronie pierwszych klientów marketu. Ja z bratem mieliśmy sami „zawalczyć” o swoje monitory, co wydawało się ciekawym wyzwaniem. Dostaliśmy od ojca samochód, aby do sklepu dojechać i, o ile sytuacja na to pozwoli, pierwsze godziny ewentualnie w nim przeczekać (nie pozwoliła). Tak doszło do nocnej kontroli, która oczywiście nie miała najmniejszego znaczenia, ani konsekwencji, ale – przyznajcie – podkręciła wstęp :P

Całonocne oczekiwanie było ciekawym przeżyciem. Dzisiaj nie wiele już pamiętam. Tyle tylko, że w ramach rozładowywania napięcia ludzie z "trzonu" wydłużającej się kolejki raz na jakiś czas rzucali przeróżne żarty (zdaje się, że bardzo tematyczne", tzn o sytuacji w której byliśmy). Wraz z wydłużaniem się kolejki i zbliżaniem godziny "zero" emocje rosły. Wreszcie nastąpiło otwarcie, tyle, że - niestety - parę sekund wcześniej otwarto przeciwne wyjście (są po dwóch stronach sklepu połączone jednym korytarzem, przy którym na środku jest Media Markt). Po paru sekundach po tym jak złapałem swój monitor paleta była już pusta... „Gdzie się podziały te wyprzedaże...” - można by zaśpiewać.

Czy pięć lat dla monitora to dużo? Chyba raczej nie. Mimo to cieszę się, że monitor po tylu latach sprawuje się doskonale. Określając stosunek cena/jakość mogę uznać, że to mój najbardziej udany zakup. Takie wyprzedaże to prawdziwa okazja. Ale takich wyprzedaży już nie ma...

Trzeba też oddać, że ta historia w małym stopniu odnosi się do dylematów cena/jakość. Monitor był dobrej firmy i o niezłych parametrach. Okazję uczyniła wyprzedaż sklepu i stworzenie z tego produktu "wabika". Zdobycie go wymagało zaangażowania. Poza tym jak już nie raz pisałem takie wyprzedaże nie są już organizowane - dzisiejsze wyprzedaże to małe oszustwa marketingowe. Można jednak szukać dalej - markowy produkt w niskiej cenie to idealna sytuacja.

cdn.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.