Alternatywna metoda naprawy ekranów dostępna dla iPhone 7 i 7 Plus

Alternatywna metoda naprawy ekranów dostępna dla iPhone 7 i 7 Plus20.03.2017 12:48

Statystycznie iPhone jest uszkodzony już po 10 tygodniach od zakupu. Jedne z najczęstszych usterek dotyczą ekranów, które są wyjątkowo wrażliwymi elementami telefonu. W odpowiedzi na te problemy GoRepair wprowadził do oferty nową usługę. Serwis naprawia pęknięte szybki – bez wymiany wyświetlacza – w najnowszych modelach iPhone’a, tj. 7 i 7 Plus.

Refabrykacja, czyli alternatywny sposób naprawy uszkodzonych ekranów nie jest tak popularny, jak wymiana całego modułu. Ta metoda naprawy jest bardziej skomplikowana, ale również dużo tańsza, nawet o 50%. Jeżeli w telefonie uszkodzona jest tylko szybka, a sam wyświetlacz działa bez zarzutu, warto wziąć pod uwagę takie rozwiązanie.

Metoda ta polega na rozwarstwieniu ekranu. Wymieniany jest tylko uszkodzony element, czyli pęknięta szybka zewnętrzna. Dzięki temu w urządzeniu pozostaje oryginalny wyświetlacz, montowany przez producenta. Szczególne znaczenie ma to przy ekranach o wysokiej jakości, takim jak Retina HD w iPhone 7. Rozwiązanie to pozwala uniknąć ryzyka, że nowy wyświetlacz będzie gorszej jakości, co w przypadku często stosowanych zamienników jest właściwie nieuniknione. Koszt refabrykacji ekranów w GoRepair wynosi tylko 545 zł dla iPhone 7 i 595 zł dla iPhone 7 Plus.

Takie usługi nie są oferowane przez wszystkie serwisy. Wynika to z wysokiego stopnia skomplikowania całego procesu, który składa się z kilku etapów. Najpierw odseparowywana jest uszkodzona część. Następnie usuwane są pozostałości szkła i kleju, a sam wyświetlacz jest przygotowywany do nałożenia nowego polaryzatora oraz szybki. Po ich zainstalowaniu cały moduł jest scalany w prasie laminarnej i komorze o odpowiednim ciśnieniu. Zapobiega to powstawaniu bąbelków powietrza i gwarantuje idealne złączenie poszczególnych elementów. Refabrykacja odbywa się na specjalnie do tego przeznaczonym sprzęcie i wymaga niezwykłej precyzji.

Serwis GoRepair zainwestował w profesjonalne urządzenia i kwalifikacje pracowników. Dzięki temu może oferować usługi niedostępne w małych serwisach i udzielać aż rocznej gwarancji na naprawę. Serwis działa w systemie door-to-door. Usterki zgłasza się w prosty i szybki sposób online. Kurier za darmo odbiera sprzęt od klienta, a po naprawie dostarcza go z powrotem.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.