Ambasadorka Samsunga przyłapana z iPhonem X. Może ją to sporo kosztować

Ambasadorka Samsunga przyłapana z iPhonem X. Może ją to sporo kosztować24.10.2018 18:46
Ksienia Sobczak wybrała iPhone'a X zamiast Samsunga. (depositphotos)

Jedną z form reklamy dość często wybieranych przez firmy jest płacenie celebrytom za używanie wybranych produktów. Robią to także producenci smartfonów. Mają oni nawet oficjalnych ambasadorów marki. Najczęściej ich zadaniem jest występowanie w reklamach i publiczne pokazywanie się z nowym Huaweiem, Samsungiem czy innym smartfonem. No cóż, nie zawsze się to udaje, zwłaszcza jeśli opłacany celebryta prywatnie korzysta ze smartfonu innej marki, niż ta, za której promowanie pobiera honorarium.

Serwis Mirror informuje o wpadce rosyjskiej ambasadorki Samsunga. Ksenia Sobczak, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, znana jako twarz Samsunga, zgodnie z umową zobowiązana jest do publicznego pokazywania się ze smartfonem południowokoreańskiego producenta. Jednakże w wywiadzie telewizyjnym została przyłapana na korzystaniu z iPhone’a X.

Ksenia Sobczak starająca się ukryć smartfona. Źródło: CEN/echo.msk.ru
Ksenia Sobczak starająca się ukryć smartfona. Źródło: CEN/echo.msk.ru

Na nagraniu widać, że Ksenia Sobczak stara się ukryć, że używa produktu Apple. Podczas korzystania ze smartfonu zasłania logo całą dłonią. Następnie szybko ukrywa smartfon pod kartką papieru. Mimo tego niektórzy zauważyli, że celebrytka używała iPhone’a X. Co więcej, Ksenia Sobczak, ponownie niezgodnie z umową zawartą ze Samsungiem, miała korzystać z iPhone’a także podczas innych występów w telewizji i publicznych wydarzeń w Moskwie.

Liczne naruszenia umowy miały spowodować pozwanie celebrytki przez Samsunga za naruszenie zapisów umowy. Według AppleInsider kara może wynieść 1,6 mln dolarów. Nie została jednak ujawniona kwota, którą wcześniej Samsung zapłacił rosyjskiej ambasadorce.

Robert Lewandowski i inni ambasadorzy różnych marek także korzystali z iPhone'a

Warto zauważyć, że nie jest to pierwsza sytuacja, gdy ambasador został przyłapany na używaniu iPhone’a. Znany tenisista David Ferrer opublikował tweeta, w którym promował smartfon Galaxy S4. Post został jednak wysłany z iPhone’a. Z kolei oddział PR firmy BlackBerry pochwalił się nowym modelem BlackBerry Classic, także udostępniając wiadomość z iPhone’a. Natomiast w tym roku Gal Gadot, znana z roli Wonder Woman, pochwaliła się na Twitterze swoim Huaweiem Mate 10 Pro, udostępniając wiadomość z… iPhone’a.

Gal Gadot reklamuje Huaweia Mate 10 Pro. Źródło: appleinsider.com
Gal Gadot reklamuje Huaweia Mate 10 Pro. Źródło: appleinsider.com

Podobnych sytuacji nie brakuje także wśród polskich gwiazd. Piłkarz Robert Lewandowski, będący twarzą Huaweia i mający korzystać z produktów chińskiego producenta, opublikował tweeta z iPhone’a. No cóż, może zamiast zmuszać celebrytów do korzystania wyłącznie z produktów jednej marki, warto zapewnić im więcej swobody. Wówczas podobne wpadki będą mniej bolesne.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.