Aplikacja dnia: zupełnie nowy Mój T-Mobile

Aplikacja dnia: zupełnie nowy Mój T-Mobile30.07.2018 12:10

T-Mobile udostępnił testową wersję zupełnie nowej aplikacji dla swoich klientów Mój T-Mobile. Aplikacja wprowadza kilka ciekawych udogodnień, jak możliwość zarządzania kilkoma numerami w jednym miejscu i płatności kartą, więc postanowiliśmy przyjrzeć się jej bliżej. Warto zaznaczyć, że nowa jest nie tylko szata graficzna, ale też jej „silnik”.

Po uruchomieniu aplikacji i załadowaniu danych konta zobaczymy na ekranie głównym najważniejsze informacje, czyli stan naszych rachunków i zużycie danych pakietowych. Wyraźnie widać zmianę estetyki aplikacji. T-Mobile zrezygnował z prostokątnych kafelków na rzecz łagodniejszych, zaokrąglonych przycisków i łagodnych przejść między odcieniami firmowego, różowego koloru. Informacje na ekranie głównym są przedstawione bardzo czytelnie, choć zaraz po premierze bety aplikacji użytkownicy zwrócili uwagę na zaokrąglenie liczby zużytych megabajtów.

[1/2]
[2/2]

Możliwość zarządzania kilkoma numerami w tej samej aplikacji została przywitana z entuzjazmem. Znacznie ułatwi życie rodzinom i użytkownikom internetu mobilnego. Trzeba jednak pamiętać, że póki co aplikacja może obsłużyć tylko numery z abonamentem. Przy dodawaniu numerów prepaidowych i MIX zobaczymy informację, że numer nie może zostać dodany do profilu. To się zmieni w sierpniu, przed wydaniem stabilnej wersji aplikacji.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Dla każdego z numerów przypisanych do profilu użytkownika dostępne są podobne opcje, związane z usługami dodatkowymi. W szczegółach możemy sprawdzić datę wygaśnięcia umowy, kwotę abonamentu, wszystkie dodatkowe koszty, a także włączyć lub wyłączyć kolejne usługi. Tu w zasadzie nie ma żadnych zaskoczeń – możemy osobno zobaczyć listę aktywnych i dostępnych do kupienia pozycji oraz stan roamingu.

Choć aplikacja nie obsługuje jeszcze kont prepaid, MIX i Heyah, można już kupić w niej doładowania po dodaniu karty płatniczej lub zlecić automatyczne ściąganie należności za rachunki z tej karty. Oczywiście możemy dodać kilka kart i kupić doładowanie dla wskazanego numeru, płacąc wskazaną kartą. Szczegóły kart można zmienić w ustawieniach profilu. Ponadto w aplikacji znajduje się przegląd ostatnich rachunków wraz z informacją, czy należności zostały uregulowanie. Nie ma niestety dostępu do bardziej szczegółowych bilingów.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

Aplikacja będzie też miała możliwość wysyłania nam powiadomień o różnych zmianach na koncie, choć na razie ta część wydaje się niedokończona. W części poświęconej powiadomieniom powinna znaleźć się lista z możliwością wyboru typów powiadomień, póki co jednak jest pusta.

[1/2]
[2/2]

Na koniec warto dodać, że po planowanej na koniec sierpnia premierą stabilnej wersji aplikacji wprowadzonych zostanie jeszcze kilka zmian. Z myślą o klientach z zagranicy T-Mobile jesienią wprowadzi możliwość zmiany języka aplikacji na angielski (zapewne zauważyliście, że niektóre opisy są widoczne po angielsku już teraz, co sugeruje, że aplikacja jest dopiero tłumaczona na język polski). W dalszej kolejności dostaniemy możliwość zarządzania elektronicznymi fakturami, zgodami i blokadami. W planach jest także świadczenie pomocy technicznej dla klientów za pośrednictwem aplikacji.

Do otwartych betatestów mogą zapisać się klienci T-Mobile mający abonament i urządzenia z Androidem. Do testów można się zapisać za pośrednictwem Google Play.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.