Apple Watch sprzedaje się kiepsko, a Apple już szykuje kolejne dwa modele

Apple Watch sprzedaje się kiepsko, a Apple już szykuje kolejne dwa modele08.08.2016 12:01

Apple Watch jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży wywoływał ogromne emocje, przede wszystkim ze względu na to, że stanowił debiut Apple w tej kategorii sprzętu. Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że po pierwszym boomie, konsumencki zapał, delikatnie mówiąc, opadł. A mówiąc mniej delikatnie – nastąpiło całkowite załamanie rynku smartwatchów, na czym najbardziej ucierpiał właśnie Apple Watch, odnotowując spadek sprzedaży rzędu –55% rok do roku.

Nie oznacza to jednak, że Apple ma się zamiar z produkcji smartzegarków wycofać, a wręcz przeciwnie. Według Apple Insidera, jeszcze w tym roku mają ukazać się dwa nowe modele Apple Watcha, które – podobnie jak czyni to konkurencja – rozszerzą jego autonomiczne możliwości. Mimo że urządzenia ubieralne nie są już tak często poruszanym tematem, jak jeszcze przed rokiem, to można jednak zauważyć trend, że dziś producenci widzą w nich potencjał samodzielnych urządzeń, nie zaś fizycznych interfejsów smartfonu.

Wiadomo już także nieco więcej na różnicach w specyfikacji nowych zegarków Apple, choć oczywiście trzeba pamiętać, że są to nieoficjalne przecieki, zaś polityka Apple nie przewiduje, by je potwierdzać lub dementować. Pierwszy z zegarków ma być jedynie podrasowaną wersją pierwszej odsłony Apple Watcha – ma on zostać wyposażony w procesor wyprodukowany w 16-nanometrowym procesie w tajlandzkim kombinacie TSMC. Nie będzie się on także różnił znacząco od dotychczasowych zegarków Apple pod względem konstrukcji i wzornictwa.

Także w tym roku mamy ujrzeć urządzenie, które można śmiało określić mianem Apple Watch 2. Mimo że ten model także nie przyniesie estetycznej rewolucji, to więcej nowości znajdziemy wewnątrz obudowy. Trafić ma tam bowiem moduł GPS, barometr, urządzenie ma także otrzymać wyższą klasę odporności na wodę i pyły oraz bardziej pojemną baterię.

Decyzja o braku radykalnych zmian w konstrukcji i wzornictwie wydaje się dość odważna, w przypadku wysokiej klasy wykończeń smartwatchów Apple mowa przecież poniekąd o biżuterii, czego nie ukrywa tego zresztą samo Apple. Mimo ogromnego spadku sprzedaży, Apple Watch pozostaje liderem na rynku smartzegarków, a o tym czy estetyczny konserwatyzm będzie słuszną decyzją na pograniczu elektroniki i mody, przekonać mamy się jeszcze w tym roku.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.