Awaria w Banku Millennium. "Błąd komunikacji" (aktualizacja)

Awaria w Banku Millennium. "Błąd komunikacji" (aktualizacja)01.12.2023 12:30
Trwa awaria w Banku Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector

Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której pojawiają się trudności w realizowaniu przelewów i korzystaniu z aplikacji mobilnej - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Problemy nasiliły się około godziny 11:30 i dotyczą klientów Millennium z wielu regionów kraju.

Do serwisu downdetector spłynęło jak dotąd ponad 880 zgłoszeń awarii związanych z bankowością Millennium. Większość raportów wskazuje na problemy z działaniem aplikacji mobilnej Banku Millennium, ale pojawiają się również sygnały o problemach z bankowością online i logowaniem. Z komentarzy można dowiedzieć się, że chcąc zrealizować operacje, można trafić na monit "błąd komunikacji".

Zgłoszenia awarii Banku Millennium spływają z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta czy Lublina. W chwili pisania niniejszego tekstu, Bank Millennium nie zamieścił żadnej informacji w mediach społecznościowych w sprawie utrudnień, na stronie internetowej banku (która zdaje się działać poprawnie) również nie widać żadnego komunikatu.

Trwa poważna awaria związana z Bankiem Millennium, Źródło zdjęć: © downdetector
Trwa poważna awaria związana z Bankiem Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector

Próba zalogowania do serwisu Millennet w przeglądarce poprawnie przekierowuje do etapu podawania loginu, ale operacji logowania nie da się sfinalizować. Analogiczny problem można zapewne zauważyć w aplikacji mobilnej. Niestety nie jest to pierwsza w ostatnim czasie tego typu wpadka, poprzednie problemy związane z aplikacją Banku Millennium opisywaliśmy zaledwie wczoraj, choć wtedy problem był mniejszej skali.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 13:00

Awaria w Banku Millennium nadal postępuje, do serwisu downdetector spłynęło już ponad 1200 zgłoszeń. Nadal większość raportów wskazuje na usterkę aplikacji mobilnej, część także na globalne problemy z logowaniem do bankowości. Jak potwierdził nasz czytelnik Arkadiusz, aplikacja nie pozwala na zalogowanie. Na ekranie pojawia się komunikat, w którym bank deklaruje, że pracuje nad rozwiązaniem usterki:

Problemy z aplikacją Banku Millennium, Źródło zdjęć: © dobreprogramy | Czytelnik Arkadiusz
Problemy z aplikacją Banku Millennium
Źródło zdjęć: © dobreprogramy | Czytelnik Arkadiusz

Aktualizacja, godz. 15:20

Liczba zgłoszeń dotyczących awarii Banku Millenium wyraźnie spada. Według najświeższych danych z serwisu downdetector jest ich tylko 89. Oznacza to, że niebawem awaria powinna być usunięta na terenie całego kraju.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.