Awaria w Banku Millennium. Problemy z aplikacją i serwisem (aktualizacja)

Awaria w Banku Millennium. Problemy z aplikacją i serwisem (aktualizacja)07.12.2023 15:34
Awaria w banku Millennium
Źródło zdjęć: © Downdetector.pl

Klienci Banku Millennium donoszą o problemach z działaniem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Pierwsze masowe zgłoszenia pojawiły się ok. godz. 14.30.

Użytkownicy skarżą się na problemy z systemem bankowości elektronicznej Banku Millennium: zarówno platformą internetową, jak i aplikacją. Zgłoszenia w serwisie Downdetector.pl wystrzeliły ok. godz. 14:30, a ich liczba utrzymuje się na poziomie blisko 300.

Awaria w Banku Millennium

Mapa wskazuje, że problemy dotyczą użytkowników w różnych częściach Polski. Najwięcej zgłoszeń pochodzi z Krakowa, ale Gdynia, Warszawa, Wrocław i Poznań również się pod tym względem wyróżniają.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak na razie nie pojawił się żaden komentarz odnośnie tej sprawy ze strony Banku Millennium. Przyglądamy się temu i gdy będą dostępne nowe dane, w tym miejscu znajdzie się aktualizacja.

Aktualizacja, godz. 16:32

Już wydawało się, że awaria dobiega końca, ale tuż przed godz. 16 liczba zgłoszeń ponownie wzrosła i szybko osiągnęła poziom powyżej 250. Wygląda więc na to, że problemy z bankowością internetową i mobilną u klientów Banku Millennium nadal występują.

Aktualizacja, godz. 17:15

Ok. godz. 17 liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl ponownie wzrosła i to do rekordowych wartości (powyżej 400). To znak, że albo awaria nabiera na sile, albo też więcej osób w ostatnim czasie próbowało uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej (co – biorąc pod uwagę godzinę – jest wysoce prawdopodobne).

Aktualizacja, godz. 18:14

Awaria przybiera na sile. Ok. godz. 17:30 liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl po raz pierwszy tego dnia przekroczyła 500 (i utrzymuje się na tym poziomie do teraz). Przedstawiciele banku wciąż nie skomentowali zdarzenia.

Aktualizacja, godz. 18:40

Wygląda na to, że awaria dobiegła końca. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl spadła już poniżej 100, co zwykle oznacza, że problemy zostały rozwiązane. Po ok. trzech godzinach udało się zatem przywrócić sprawność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego.

Wojciech Kulik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.