Awaria w Santander Bank Polska. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Awaria w Santander Bank Polska. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)28.04.2022 09:32
Trwa awaria Santandera
Źródło zdjęć: © downdetector

Santander Bank Polska walczy z awarią. Jak sygnalizują klienci, nie działa logowanie do aplikacji mobilnej, przez co w praktyce nie da się z niej skorzystać. Inne komentarze sugerują, że nie są to jedyne problemy banku.

Santander Bank Polska ma awarię, w wyniku której pojawiają się głównie problemy z działaniem aplikacji mobilnej - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Klienci sugerują od około godziny 8:00, że nie działa między innymi logowanie i nie da się skorzystać z Blika. W praktyce bankowość mobilna jest więc po prostu niedostępna.

Wśród komentarzy pojawia się także informacja, że nie da się zlecić przelewów (prawdopodobnie z webowej wersji bankowości), mimo zatwierdzania kodów SMS. Zgłoszenia do serwisu downdetector spłynęły z kilkunastu miast, awaria ma więc charakter ogólnopolski. Najwięcej informacji o awarii pojawiło się m.in. z Warszawy, Krakowa, Katowic i Łodzi.

Trwa awaria w banku Santander, Źródło zdjęć: © downdetector
Trwa awaria w banku Santander
Źródło zdjęć: © downdetector

Santander Bank Polska jak na razie nie skomentował sprawy w mediach społecznościowych. Będziemy obserwować ten temat i na bieżąco aktualizować publikację, kiedy kolejne informacje o problemach z bankowością będą dostępne.

Aktualizacja, godz. 10:05

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector, awaria w banku Santander została już rozwiązana. Od kilkunastu minut pojawiają się tylko pojedyncze zgłoszenia problemów, które można uznać za inne incydenty, niemające związku z poważniejszym problemem, który opisywaliśmy. Klienci powinni mieć już swobodny dostęp do swoich środków.

Aktualizacja, godz. 10:48

Po awarii skontaktowało się z nami Biuro Prasowe Santandera potwierdzając, że problemy nie występują już od godziny 9:40 i jednocześnie przepraszając klientów za niedogodności.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.