Burza wśród klientów UPC – problemy ze świadczeniem usług i obsługą techniczną

Burza wśród klientów UPC – problemy ze świadczeniem usług i obsługą techniczną02.09.2015 14:01

UPC to największa sieć kablowa w Polsce obsługująca około 1,5 mln klientów w niemal 150 miastach. Okazuje się jednak, że funkcjonowanie tak dużej infrastruktury mogą skutecznie utrudnić silne burze, jakie minionej nocy przeszły and krajem. Klienci UPC mają powody do narzekań, i to nie tylko na Matkę Naturę, ale też – jak twierdzą – na obsługę techniczną.

Problemy z dostępem do Internetu i brakiem telewizji zgłaszają klienci z całej Polski, między innymi Krakowa, Warszawy i Bydgoszczy – biorąc pod uwagę liczbę zgłoszeń z tych miast, to najprawdopodobniej tam sieć UPC ucierpiała najbardziej. Głosy krytyki ze strony klientów UPC nie pojawiłyby się zapewne, gdyby firma opublikowała w sprawie szkód i przerw w dostawie usług jakikolwiek komunikat, który wyjaśniałby sytuację i ustalał konkretny termin końca napraw.

Problem jest tym bardziej poważny, że wielu klientów UPC zgłaszała częsty problemy z dostępem do Sieci i telewizją na długo przed wczorajszymi burzami. Niemożliwa jest oczywiście rzetelna weryfikacja ich roszczeń, niemniej pojawiają się głosy, że na przykład w Krakowie problemy z usługami UPC pojawiają się już od ponad dwóch tygodni, a poirytowani konsumenci rozważają masowe wnioski o skorygowanie faktur.

Ponadto spore zastrzeżenia budzą reakcje obsługi technicznej na zgłoszenia konsumentów dotyczące awarii. Jak donosi wp.pl, jeden z klientów UPC, który doświadczył przerw w dostawie usług, został przez serwis poinformowany, że żadna duża awaria nie ma miejsca, po czym uzgodniono termin wizyty obsługi u klienta. Na godzinę przed ustalonym terminem. klient otrzymał informację o odwołaniu wizyty z powodu... awarii.

Oficjalne stanowisko przedstawicieli UPC w wielu kwestiach rozmija się ze zgłoszeniami niezadowolonych klientów. Twierdzą oni, że skutki burzy były eliminowane na bieżąco, a obsługa techniczna była w stałym kontakcie z klientami czy to telefonicznym, czy za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Takie wyjaśnienia nie są jednak dla dużej części klientów satysfakcjonujące. Planują oni zorganizować się w celu skorygowania usług, a nawet wniesienia sprawy do sądu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.