[CES 2015] LG G Flex 2 będzie… mniejszy od poprzednika

[CES 2015] LG G Flex 2 będzie… mniejszy od poprzednika05.01.2015 17:05

Już film, który miał nas zainteresować nowością LG sugerował, że zobaczymy coś wygiętego. Jeszcze przed konferencją prasową, która poprzedzała oficjalne otwarcie targów CES w Las Vegas, zaprezentowany został smartfon LG G Flex 2.

Co ciekawe, LG nie sięgnął po większy ekran. Podczas gdy LG G Flex zaprezentowany w ubiegłym roku miał wyświetlacz o przekątnej mierzącej aż 6 cali, jego następca ma jedynie 5,5 cala. Rozdzielczość ekranu urosła za to z 720p do 1080p. Znajdziemy tu panel typu P-OLED – taki sam, jak w LG Watch R. Ekran ma być dobrze widoczny niemal pod każdym kątem i w każdych warunkach, a przykrywające go szkło ma dodatkowo podnieść odporność urządzenia, które zostało zaprojektowane, by trwać.

Smartfon ma wymiary 149,1 × 75,3 × 7,1-9,4 mm i waży 152 gramy. Podobnie jak poprzedni G Flex, również został pokryty samoregenerującym się tworzywem. Pierwsza jego wersja potrzebowała na odbudowę po zgięciu kilku minut, tu ma wystarczyć 10 sekund. Co ważne, LG G Flex 2 nie jest po prostu zakrzywiony… jego konstrukcja to w zasadzie 4 krzywe, które sprawiają, że ma być wyjątkowo wygodny.

W środku znajdziemy ośmiordzeniowy, 64-bitowy procesor Qualcomm Snapdragon 810, taktowany zegarem 2 GHz, w parze z 2 GB pamięci RAM (DDR4). Główny aparat o rozdzielczości 13 Mpix został wyposażony w znany z LG G3 laserowy autofokus oraz stabilizację obrazu. Przedni aparat wykona zdjęcia o maksymalnej rozdzielczości 2,1 Mpix. G Flex 2 będzie dostępny w wariantach z 16 lub 32 GB wbudowanej pamięci, którą będzie można rozszerzyć kartami microSD. Łączność z Internetem zapewni Wi-Fi (a/b/g/n/ac) oraz LTE. Nie zabrakło również miejsca dla modułu NFC. Całość pracuje pod kontrolą Androida 5.0. Smartfon zasila akumulator o pojemności 3000 mAh, który ma naładować się od zera do poziomu 50% w 40 minut. Jeśli chodzi o wydajność, ten zestaw nie będzie miał sobie równych… przynajmniej przez jakiś czas.

LG G Flex 2 pojawi się na swoim rodzimym rynku już w tym miesiącu. W innych krajach pojawi się na początku lutego. W jakich i w jakiej cenie? Tego jeszcze nie wiadomo.

Poza nowym smartfonem, firma LG zaprezentowała swoje podejście do Internetu rzeczy oraz nową wersję systemu dla telewizorów, bazującą na systemie webOS 2.0. Na stanowiskach wystawowych znajdą się także nowe telewizory OLED, płaskie i wygięte, a także jeden o zmiennej geometrii, którymi LG chce podbić serca klientów w dopiero co rozpoczętym roku. Firma stara się, by jej OLED-y trafiły do kolejnych milionów domów na całym świecie. 60% nowych telewizorów, jakie w tym roku wyjadą z fabryk LG, będzie miało rozdzielczość 4K.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.