Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech

Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech28.10.2005 16:10

Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożeniesystemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów ibudowania programów lojalnościowych z klientem. Systeminformatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasyCRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmyo umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernuenergetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzoduże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmachhandlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czyw sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty izwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również zewzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynekten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki.Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym,finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszejekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes ComarchS.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym znajnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firmobsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą doszerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer RelationshipManagement) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, którew bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźnikówbiznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnikutrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych wbiznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta sąsiedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dziękisystemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę okliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakośćkomunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynekniemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiejsprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP.Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczastargów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada).

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.