Electronic Arts zgarnia niechlubny tytuł w USA

Electronic Arts zgarnia niechlubny tytuł w USA05.04.2012 12:10

Electronic Arts, które między innymi co roku prezentuje nam kolejne wydania gry FIFA, zostało w negatywny sposób wyróżnione przez Amerykanów — w ankiecie popularnego serwisu The Consumerist producenta i wydawcę okrzyknięto najgorszą firmą w Stanach Zjednoczonych. Swoje głosy oddało ponad ćwierć miliona zainteresowanych. Spółka wyprzedziła takie grube ryby jak Bank of America, sieć popularnego serwisu AT & T, Apple, czy Google.

„Doceniono” między innymi podejście EA do stałego klienta, w tym skuteczne działania w celu wyciągania coraz to nowej kasy z portfeli konsumentów. Chodzi nie tyle o samą cenę gier, tudzież nastawienie na mikrotransakcje, co też podejrzenia o usuwanie pewnych treści z pełnych wersji tytułów, aby potem jako liczne zestawy DLC (dodatki w cyfrowej formie) pojawiły się one odpłatnie. Odbiorcy niejednokrotnie czuli, że zwyczajnie dostali specjalnie niedopracowany produkt. Nie bez znaczenia było też wykupywanie przez firmę mniejszych deweloperów, by ich stłamsić lub po prostu usunąć z rynku konkurencję. O regularnym wydawaniu tylko lekko odświeżonych gier w ramach swych serii sportowych nie wspominając.

Jesteśmy pewni, że szefowie banków, potentaci na rynku ropy naftowej, tytoniu czy uzbrojenia, wszyscy odetchnęli z ulgą, że nie trafili w tym roku do ankiety — komentuje swą nagrodę Electronic Arts. Będziemy kontynuować tworzenie zdobywających liczne nagrody gier oraz usług, z których korzysta ponad 300 milionów graczy na całym świecie — dodaje raczej nieprzejęte. Za wydawcą wstawia się podległe mu PopCap, zauważając, że rynek gier ulega ciągłym zmianom, więc należy się odpowiednio przystosowywać, a to ponadto niebywała zdolność co roku wypuszczać tak dopracowane tytuły. No i też każdy przecież popełnia błędy — nie ma firmy idealnej…

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.