Flagowiec Honor 9 od teraz w cenie Xiaomi Mi 6 – 1 999 zł

Flagowiec Honor 9 od teraz w cenie Xiaomi Mi 6 – 1 999 zł13.10.2017 11:51
Jan Mentel

Nowa cena w połączeniu z bardzo dobrymi parametrami oraz unikatowym designem pozycjonuje smartfon Honor 9 wśród najatrakcyjniejszych flagowców na rynku.

Honor 9 wyposażony w pamięć 4 GB RAM i 64 GB oferuje najnowsze rozwiązania z powodzeniem stosowane także w najnowszych modelach Huawei. Przykładem jest podwójny aparat z funkcją zdjęć nocnych (tył – 20 MP i 12 MP, przód – 8 MP), technologia nagrywania wideo 4K, innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie wirtualnego dźwięku surround (Huawei Histen 3D Audio) oraz ośmiordzeniowy procesor Kirin 960, który w porównaniu z poprzednią generacją zapewnia większą wydajność. Autorskie oprogramowanie EMUI 5.1 – oparte o Android 7.0 Nougat – wykorzystuje z kolei koncepcję sztucznej inteligencji: na podstawie przyzwyczajeń swojego właściciela telefon może wyświetlać w konkretnym czasie i w konkretnym miejscu konkretne usługi, stając się jeszcze bardziej osobistym urządzeniem.

Równie mocną stroną najnowszego flagowca marki Honor jest bateria 3 200 mAh. Wspierana przez technologię Smart Power 5.0 umożliwia pracę do 78 godz. na jednym ładowaniu, a w przypadku wyczerpania baterię można podładować do 40 proc. pojemności w ciągu 30 min. za sprawą funkcji szybkiego ładowania SuperCharge.

W porównaniu z niektórymi alternatywnymi modelami dostępnymi w podobnej cenie, Honor 9 oferuje ponadto dostęp do szybkiego internetu także poza dużymi aglomeracjami (LTE B20), slot na microSD oraz tradycyjny zestaw słuchawkowy. Całość zamknięta jest w metalowej ramie, która płynnie łączy się z zakrzywionym ekranem 2.5D (rozdzielczość 1920 x 1080).

W segmencie flagowców Honor 9 staje się jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert. Jednocześnie reprezentuje wszystko to, co w marce Honor najlepsze: bardzo dobre parametry, unikatowy design i przystępną cenę. Dzięki temu marka cieszy się na świecie coraz większą popularnością.

Wg Sino Market Research, w pierwszej połowie 2017 na chińskim rynku smartfonów Honor był najchętniej kupowaną marką przez internet (ponad 26 mln egzemplarzy). Ale dynamicznie rozwija się także w Europie. W tym samym czasie w Niemczech i Włoszech dynamika sprzedaży Honor wyniosła odpowiednio 300 proc. i 350 proc., w Finlandii zaś ma już największe udziały w rynku. Wraz z rozbudową portfolio Honor powinien również sukcesywnie umacniać swoją pozycję.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.