GOCLEVER zakończył działalność. Co z jego serwisem?

GOCLEVER zakończył działalność. Co z jego serwisem?29.07.2019 15:49
GOCLEVER zakończył działalność. Co z serwisem?

GOCLEVER już nie istnieje. Popularna marka elektroniki użytkowej znikła z rynku, a firma zakończyła działalność.

Firma GOCLEVER dostarczała na polski rynek elektronikę użytkową przez 11 lat. Z czasem rozszerzył działalność na 20 krajów europejskich. Popularność zdobył dzięki świetnemu stosunkowi jakości do ceny urządzeń.

Od jakiegoś czasu podejrzewałam, że dzieje się coś niedobrego. W sklepach z elektroniką i marketach dawno nie widziałam urządzenia marki GOCLEVER, dawno nie było też premiery. Ostatni nowy produkt GOCLEVER to elektryczna deskorolka, która pojawiła się w maju.

Firma zakończyła działalność, co wynika z postanowienia sądowego, wydanego przez Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu, Wydział XI Gospodarczy do Spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. „w sprawie XI GUP 217/19 ogłoszona została upadłość obejmująca likwidację majątku Dłużnika GOCLEVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu KRS 0000264176” – czytamy w postanowieniu, wydanym 10 lipca 2019.

Wraz z zakończeniem działania spółki, zamknięty zostanie serwis urządzeń GOCLEVER.

Mam sprzęt GOCLEVER, jak żyć?

Jeśli masz sprzęt GOCLEVER, musisz uzbroić się w cierpliwość. „Mając świadomość spowodowanych tym faktem niedogodności, dążymy do znalezienia rozwiązania, umożliwiającego realizację napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych w najbliższym czasie” – pisze GOCLEVER na swojej stronie, która wciąż działa.

Produkty, które zostały naprawione przed datą ogłoszenia upadłości, zostaną niezwłocznie odesłane do klientów w najbliższych dniach. Natomiast produkty, które nie zostały naprawione, zostaną odesłane do właścicieli bez naprawy.

Serwis informuje, że właściciele nienaprawionych produktów mają możliwość zgłaszania roszczeń w zgłoszeniu wierzytelności, podając wartość roszczeń w złotówkach (koszt naprawy produktu). Zgłoszenie musisz wysłać w terminie 30 dni od daty opublikowania upadłości w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Ogłoszenie nie zostało jeszcze opublikowane – pojawi się na stronie Monitora. Powiadomienie o tym fakcie zostanie też zamieszczone na stronie Spółki.

Wszelkie pytania dotyczące serwisu możesz przekazać, dzwoniąc na numer telefonu: 61 646 02 50 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15).

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.