Hotline, kolejny konkurent Clubhouse, uruchomił publiczne beta testy

Hotline, kolejny konkurent Clubhouse, uruchomił publiczne beta testy08.04.2021 11:59
fot. Pixabay
Artykuł sponsorowany

Ruszyły pierwsze publiczne beta testy nowego produktu od Facebooka. Hotline, który jest połączeniem funkcjonalności znanych z Instagrama oraz popularnej ostatnio aplikacji Clubhouse, ma dać użytkownikom możliwość zadawania pytań w formie głosowej lub tekstowej.

TechCrunch donosi, że zespół zajmujący się rozwojem Facebooka uruchomił Hotline jako swój najnowszy eksperyment. Publiczne testy beta umożliwiają pierwszym użytkownikom platformy przeprowadzenie rozmów z twórcami aplikacji. Póki co, deweloperzy przeprowadzają rozmowy na zasadzie konwersacji prowadzonej z publicznością, która może dopytywać ich o szczegóły lub zadawać swoje pytania.

fot. Hotline via TechCrunch
fot. Hotline via TechCrunch

Hotline różni się od Clubhouse przede wszystkim możliwością obsługą kamer, a nie tylko dźwięku. Użytkownicy mogą więc mieć ze sobą także kontakt wizualny, jednak nie jest on wymagany do korzystania z platformy. Sam interfejs jest jednak bardzo podobny do tego znanego z Clubhouse, co z pewnością ułatwi ewentualne przestawienie się użytkowników na konkurencyjną aplikację od Facebooka.

Jeżeli zaś chodzi o samą komunikację pomiędzy użytkownikami, to osoby prowadzące daną konwersację mają pełną kontrolę nad tym jak ona wygląda i jak jej przeprowadzana. Mają one możliwość moderowania pytań, usuwania osób z kolejki wypowiedzi, a także zapraszania “na scenę” kolejnych użytkowników, aby to oni mogli się wypowiedzieć jako następni. Póki co, pracownicy Facebooka dbają o moderację każdego wydarzenia i wypraszają z nich osoby, które naruszają naruszają standardy społeczności Facebooka bądź regulamin usługi.

Póki co Hotline nie posiada ograniczenia ilości osób, które mogą dołączyć do danego wydarzenia. Użytkownicy mogą zalogować się do aplikacji za pomocą swoich danych z Twittera. Wymagane jest także potwierdzenie swojej tożsamości poprzez SMS-a.Facebook nie ogłosił jeszcze oficjalnie uruchomienia Hotline.

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.