hudl, mały tablet Tesco cieszy się rekordową popularnością – niestety nie w Polsce

hudl, mały tablet Tesco cieszy się rekordową popularnością – niestety nie w Polsce18.04.2014 15:21

Jesienią zeszłego roku brytyjska sieć handlowa Tesco, podhasłem rewolucja cyfrowa powinna być dla wszystkich, a nie dlaniewielu, zaoferowałaswoim klientom siedmiocalowy, ciekawy pod względem specyfikacjitechnicznej i ceny tablet z Androidem, o enigmatycznej nazwie hudl.Członkowie programu lojalnościowego Tesco mogli go kupić już za60 funtów (tj. ok. 300 zł), więc spodziewano się, że urządzeniejest skazane na sukces. Przewidywania się sprawdziły. Handlowygigant poinformował, że sprzedał już ponad pół miliona hudli.

Dostępny tylko na rynku brytyjskim tablet, konkurencyjny cenowowzględem analogicznych urządzeń z Chin, wyróżnia się na ich tleładną, kolorową obudową, dobrą baterią i przede wszystkimbardzo dobrym wyświetlaczem o rozdzielczości 1440x900 pikseli (243PPI). To bardzo dużo dla urządzeń w tej cenie – wśród7-calowych tabletów wciąż można trafić na urządzenia zwyświetlaczami oferującymi zaledwie 143 PPI. Jednak nie tylkoparametry sprzętowe świadczą na korzyść hudla. Tabletjest bramą do całego zbioru usług Tesco, w tym elektronicznejbankowości, strumieniowania wideo, czy nawet zakupów przez Internet.

Sprzedaż w ciągu pół roku ponad pięciuset tysięcy sztukurządzenia nieznanej szerzej marki na brytyjskim rynku, na którym wciągu 2013 roku sprzedano łącznie ok. 12 mln sztuk tabletów, toznaczący sukces, pokazujący, że strategia, jaką pierwszy pokazałamerykański Amazon ze swoimi tabletami Kindle Fire, może sięsprawdzić nie tylko w odniesieniu do Amazonu, ale chyba do każdejdużej sieci handlowej. Sukces ten zachęcił Tesco do dalszychdziałań na rynku tabletów – już w tym roku roku pojawić sięma drugi model hudla, jego specyfikacji sprzętowej niestetynie podano.

Użytkownicy z Polski, którzy chcieliby zaopatrzyć się w tabletz Tesco, mogą znaleźć go np. na brytyjskimeBayu – jest tam sprzedawany w cenie od 80 do 100 funtów(400-500 zł). U nas, np. na Allegro, można za takie pieniądzeznaleźć tablety ze znacznie słabszym procesorem i gorszymwyświetlaczem, nierzadko pozbawione Bluetootha i GPS. Pozostajetylko żałować, że Tesco nie zdecydowało się zaoferować tegourządzenia na rynku polskim, mimo że w kategorii hipermarketyjest u nas liderem.

Nieobecność *hudla *nanaszym rynku jest zastanawiająca szczególnie w kontekścieupowszechnienia się zamówień przez Internet. Do usługi EzakupyTesco ma potencjalnie dostęp 27% mieszkańców naszego kraju, jak toostatnio wyjawił prezes Tesco Polska, Ryszard Tomaszewski. ZarazemTesco coraz bardziej stawia na rozwój własnych marek produktów –sprzedaż takich towarów rosnąć ma o kilka procent rocznie.Zaoferowanie tabletu, pozwalającego m.in. na łatwe zamówieniaelektroniczne w Ezakupach, mogłoby tylko pomóc w przekształceniutej potencjalności w rzeczywistość.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.