Tanie, kolorowe tablety hudl z Tesco: cyfrowa rewolucja dla każdego?

Tanie, kolorowe tablety hudl z Tesco: cyfrowa rewolucja dla każdego?

Tanie, kolorowe tablety hudl z Tesco: cyfrowa rewolucja dla każdego?
23.09.2013 16:42, aktualizacja: 24.09.2013 12:23

Rewolucja cyfrowa powinna być dla wszystkich, a nie dlaniewielu – pod takim hasłem dobrze u nas znana brytyjskasieć handlowa Tesco zaoferuje swoim klientom siedmiocalowy tablet odość dziwnej nazwie hudl.Pomimo całkiem atrakcyjnych parametrów, urządzenie jest naprawdętanie: członkowie programu lojalnościowego Tesco będą mogli kupić jejuż za 60 funtów (ok. 300 zł), pozostałym przyjdzie wyciągnąć zkieszeni 119 funtów (ok. 600 zł). To wciąż niezła cena, szczególnieże w Wielkiej Brytanii google'owy Nexus 7 kosztuje ok. 200 funtów.Pod względem sprzętowym tablet z Tesco nie musi mieć kompleksów.Ekran o rozdzielczości 1440x900 pikseli, czterordzeniowy procesor ARMtaktowany 1,5 GHz (niestety nieujawniono, kto jest jego producentem),dwupasmowa antena Wi-Fi, 16 GB pamięci masowej flash, czytnik kartmicroSD, Bluetooth 4.0, złącze microHDMI, stereofoniczne głośniki ibateria, która zapewnić ma nawet 9 godzin pracy przy normalnymużytkowaniu. To wszystko działaćma pod kontrolą Androida 4.2.2, z preinstalowanymi aplikacjami Tesco– aplikacją sklepową Tesco Direct oraz usługą wideo Blinkbox.Co najważniejsze, będzie to pełnowymiarowy standardowy Android, znormalnym tabletowym interfejsem użytkownika, a nie tak jak np. wwypadku tabletu Amazon Kindle Fire, specjalnym front-endemproducenta.[img=hudl-opener]Na tle podobnie wycenionychchińskich bezmarkowych tabletów hudl wyróżniać się ma solidnościąwykonania, zestawem specjalnie przygotowanych dla niego akcesoriów(np. etui i słuchawek) oraz, co chyba najciekawsze, dostępnościąkilku wersji kolorystycznych. Tesco chce jednocześnie zaoferowaćswoje tablety w kolorach czarnym, niebieskim, fioletowym i czerwonym.To powinno wyróżnić je wśród innych urządzeń podobnej klasy, którychdziś już trochę znaleźć można na półkach Tesco. W tablecie zwraca uwagę, że nazwa„Tesco” jest jedynie dyskretnie umieszczona na tylnympanelu tabletu, eksponowana za to jest nazwa „hudl”.Najwyraźniej uznano, że skojarzenia z marką Tesco nie ułatwiąkonkurowania z urządzeniami Apple'a czy Samsunga. Sieć chce za topromować swoje urządzenie jako adresowane do rodzin, pozwalające nauzyskanie w tani sposób dostępu do Sieci.Brytyjczycy będą mogli kupićhudla od 30 września. Nie wiadomo jeszcze, kiedy hudl trafi dosprzedaży w innych krajach poza Wielką Brytanią. Póki co pozostajenam pooglądać jego kolorowe zdjęcia:[img=hudl][join][img=the_hudl][img=hudl_colours_1][join][img=hudl_red_1]

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (20)