r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Tanie, kolorowe tablety hudl z Tesco: cyfrowa rewolucja dla każdego?

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Rewolucja cyfrowa powinna być dla wszystkich, a nie dla niewielu – pod takim hasłem dobrze u nas znana brytyjska sieć handlowa Tesco zaoferuje swoim klientom siedmiocalowy tablet o dość dziwnej nazwie hudl. Pomimo całkiem atrakcyjnych parametrów, urządzenie jest naprawdę tanie: członkowie programu lojalnościowego Tesco będą mogli kupić je już za 60 funtów (ok. 300 zł), pozostałym przyjdzie wyciągnąć z kieszeni 119 funtów (ok. 600 zł). To wciąż niezła cena, szczególnie że w Wielkiej Brytanii google'owy Nexus 7 kosztuje ok. 200 funtów.

Pod względem sprzętowym tablet z Tesco nie musi mieć kompleksów. Ekran o rozdzielczości 1440x900 pikseli, czterordzeniowy procesor ARM taktowany 1,5 GHz (niestety nieujawniono, kto jest jego producentem), dwupasmowa antena Wi-Fi, 16 GB pamięci masowej flash, czytnik kart microSD, Bluetooth 4.0, złącze microHDMI, stereofoniczne głośniki i bateria, która zapewnić ma nawet 9 godzin pracy przy normalnym użytkowaniu. To wszystko działać ma pod kontrolą Androida 4.2.2, z preinstalowanymi aplikacjami Tesco – aplikacją sklepową Tesco Direct oraz usługą wideo Blinkbox. Co najważniejsze, będzie to pełnowymiarowy standardowy Android, z normalnym tabletowym interfejsem użytkownika, a nie tak jak np. w wypadku tabletu Amazon Kindle Fire, specjalnym front-endem producenta.

Na tle podobnie wycenionych chińskich bezmarkowych tabletów hudl wyróżniać się ma solidnością wykonania, zestawem specjalnie przygotowanych dla niego akcesoriów (np. etui i słuchawek) oraz, co chyba najciekawsze, dostępnością kilku wersji kolorystycznych. Tesco chce jednocześnie zaoferować swoje tablety w kolorach czarnym, niebieskim, fioletowym i czerwonym. To powinno wyróżnić je wśród innych urządzeń podobnej klasy, których dziś już trochę znaleźć można na półkach Tesco.

W tablecie zwraca uwagę, że nazwa „Tesco” jest jedynie dyskretnie umieszczona na tylnym panelu tabletu, eksponowana za to jest nazwa „hudl”. Najwyraźniej uznano, że skojarzenia z marką Tesco nie ułatwią konkurowania z urządzeniami Apple'a czy Samsunga. Sieć chce za to promować swoje urządzenie jako adresowane do rodzin, pozwalające na uzyskanie w tani sposób dostępu do Sieci.

Brytyjczycy będą mogli kupić hudla od 30 września. Nie wiadomo jeszcze, kiedy hudl trafi do sprzedaży w innych krajach poza Wielką Brytanią. Póki co pozostaje nam pooglądać jego kolorowe zdjęcia:

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.