Idą ułatwienia w Huawei HiCare. Zaszyfruj dane, zanim oddasz smartfon do serwisu

Idą ułatwienia w Huawei HiCare. Zaszyfruj dane, zanim oddasz smartfon do serwisu14.05.2019 15:48
Fot. Materiały prasowe

Obok rosnącej sprzedaży laptopów, na dzisiejszym spotkaniu Huawei chwalił się zmianami w aplikacji serwisowej HiCare. Dostęp do forum Huawei, możliwość monitorowania statusu napraw czy wyszukiwanie sklepów, które mają w swojej ofercie urządzenia marki – to nowe funkcje, które już trafiły lub niebawem trafią do narzędzia.

HiCare to autorska aplikacja Huawei, która zapewnia osobom korzystającym ze smartfonów Huawei mobilne wsparcie serwisowe. Jest pomocna nie tylko w szybkiej identyfikacji, ale także w realnym rozwiązywaniu problemów takich jak ewentualne awarie systemu, opóźnienia lub inne błędy pojawiające się w urządzeniu, bez konieczności oddawania sprzętu do naprawy – czytamy w opisie. W praktyce chodzi, a właściwie do niedawna chodziło o narzędzie, które pozwala zlokalizować najbliższy serwis Huawei i zgłosić konieczność naprawy. Była też pomoc zdalna.

Wraz z najnowszą aktualizacją, z dnia 12 maja, HiCare zyskuje kolejne funkcje. Pozwala uzyskać dostęp do forum dyskusyjnego, przeznaczonego dla użytkowników sprzętu Huawei. Idąc dalej, zawiera informacje o cenach części zamiennych. Wreszcie, co zdecydowanie najciekawsze, pozwala wprowadzić telefon w specjalny tryb naprawy. Wrażliwe dane, takie jak zdjęcia i kontakty, zostają zaszyfrowane. Jednak serwisant wciąż może sprawdzić sprzęt.

[1/2]
[2/2]

A na tym nie koniec, bo kolejne funkcje są już w przygotowaniu. – Aplikacja HiCare nieustannie się rozwija i rozrasta, cieszymy się, że dzieje się to tak dynamicznie. W czerwcu zaproponujemy użytkownikom nową opcję, mianowicie możliwość sprawdzania statusu naprawy urządzenia poprzez HiCare. Niedługo później pojawi się opcja ułatwiająca wyszukiwanie sklepów sprzedających urządzenia naszej marki – wyjaśnia Beata Bednarska, Senior Service Manager w Huawei Consumer Business Group.

Siła argumentu, siła promocji

Ciekawostka dotyczy statystyk. Jak podaje producent, aplikacja HiCare ma w tej chwili 1,5 mln zarejestrowanych użytkowników, wobec 630 tys. na początku roku 2019. Skąd tak wysoki przyrost? Odpowiedź brzmi: z licznych korzyści, jakie firma z Shenzhen przygotowała dla użytkowników narzędzia, w tym niespotykanych nigdzie indziej ofert promocyjnych.

Promocja z 90 dniami na wymianę wyświetlacza w modelach P30 Pro i P30 jest możliwa do zrealizowania wyłącznie przez HiCare. Do tego dochodzą zniżki pogwarancyjne na naprawę stłuczonego ekranu i tzw. dni serwisowe, kiedy klient dokonując naprawy na własny koszt, płaci wyłącznie za części zamienne. Wprawdzie dni serwisowe dotyczą każdego klienta Huawei, ale aplikacja powiadamia o nich z wyprzedzeniem.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.