Ile urządzeń z Androidem aktywowanych jest każdego dnia? Sporo…

Ile urządzeń z Androidem aktywowanych jest każdego dnia? Sporo…27.02.2012 17:49
Redakcja

Andy Rubin, twórca oraz obecny szef Androida, ogłosił na swoim profilu w serwisie społecznościowym Google Plus, że liczba dziennych aktywacji przekroczyła 850 tys. urządzeń.

W statystyki wliczone zostały zarówno smartfony, jak również tablety, które zostały wyposażone w pakiet Google Experience, czyli zestaw podstawowych aplikacji od Google. Ponadto, według partnerów Google'a, w sumie sprzedanych zostało już 300 milionów urządzeń wyposażonych w Androida. Szacuje się, że w tej ogromnej liczbie urządzeń jedynie 12 milionów to tablety.

Imponującymi statystykami może pochwalić się również sklep z aplikacjami dla Androida. Użytkownicy tych trzystu milionów urządzeń instalują miesięcznie ponad miliard aplikacji z Android Market. Rok temu, podczas poprzednich targów Mobile World Congress, Google chwalił się 150 tys. aplikacji dostępnymi w swoim wirtualnym straganie. W tym roku oferta w Android Markecie powiększyła się o 300 tys. aplikacji, mamy więc do czynienia z ostrą pogonią za liderem statystyk, czyli platformą App Store od Apple. Według najświeższych danych sklep dla iOS posiada w swoje bibliotece ponad 725 tys. pozycji.

Jednym z licznych progów zwalniających, stojących na drodze do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju sklepu Google, są ograniczenia dla twórców płatnych aplikacji z niektórych państw, w tym z Polski. Ostatnio jednak wydaje się, że coś może się to zmienić. Przez kilka dni dostępna była możliwość założenia konta w usłudze Google Checkout Merchant dla użytkowników z Polski i Czech. Aplikacje, które użytkownicy przesłali, będą sprzedawane, ale właściciele tych aplikacji do czasu oficjalnego uruchomienia tej usługi nie będą mogli wypłacać z niej pieniędzy. Mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni…

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.