ING Bank Śląski - awaria. Nie działa bankowość online (aktualizacja)

ING Bank Śląski - awaria. Nie działa bankowość online (aktualizacja)08.03.2024 13:23
Awaria w ING Banku Śląskim
Źródło zdjęć: © via Getty Images | Jaap Arriens

Usługi ING Banku Śląskiego nie działają. Klienci z całej Polski skarżą się na problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

ING Bank Śląski nie działa. W serwisie downdetector.pl możemy zobaczyć informację o dużej liczbie zgłoszeń, dotyczących problemów z działaniem ING Banku Śląskiego. Skargi dotyczą działania bankowości elektronicznej. Najczęściej zgłaszanymi sprawami są problemy z korzystaniem z bankowości online, logowaniem do niej oraz z logowaniem do aplikacji Moje ING Mobile.

Liczba zgłoszeń dotyczących awarii w ING Banku Śląskim w serwisie downdetector.pl sięga na godzinę 13:05 ponad 1,3 tys. Szczyt awarii miał miejsce ok. południa, kiedy liczba zgłoszeń przekraczała 1,7 tys. Patrząc jednak na dostępne w serwisie dane, to jeszcze nie koniec awarii.

Awaria ING Bank Śląski, Źródło zdjęć: © Licencjodawca
Awaria ING Bank Śląski
Źródło zdjęć: © Licencjodawca

Nie działa ING Bank Śląski

Zgłoszenia, dotyczące awarii ING Banku Śląskiego pochodzą z większości dużych ośrodków miejskich. Wiele zgłoszeń płynie z Krakowa, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Szczecina oraz z miast aglomeracji Śląskiej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kamera solarna z akumulatorem w super cenie – recenzja Foscam B4

Przeciągająca się awaria sugeruje, że problem jest poważny. Będziemy monitorować sytuację i aktualizować tekst w miarę jej rozwoju.

Aktualizacja 13:50

Liczba zgłoszeń, dotyczących awarii ING Banku Śląskiego, wyraźnie spadła. O godz. 13:50 w serwisie downdetector.pl widniało mniej niż 200 zgłoszeń. Można więc zakładać, że uporano się już z większością problemów.

Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.