ING Bank Śląski walczy z awarią. Nie działa Moje ING (aktualizacja)

ING Bank Śląski walczy z awarią. Nie działa Moje ING (aktualizacja)18.06.2021 09:23
ING Bank Śląski, mBank i BNP Paribas informują o utrudnieniach
Źródło zdjęć: © Getty Images

Nie działa logowanie do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego. Klienci skarżą się, że w wyniku awarii nie ma dostępu do bankowości zarówno z poziomu przeglądarki w komputerze, jak i aplikacji mobilnej.

Na awarię ING Banku Śląskiego wskazują liczne zgłoszenia w serwisie downdetector. Problemy zaczęły się przed godziną 9:00, a do teraz wpłynęło już ponad 1200 zgłoszeń. Awaria wydaje się więc poważna, a narastająca liczba raportów sugeruje, że do rozwiązania problemu jest jeszcze daleko.

Klienci skarżą się na brak możliwości logowania do swoich kont, co pociąga za sobą brak opcji zlecenia przelewów czy wykonania płatności internetowych. Niektórzy dodają, że od kilku dni występują problemy z obsługą kart.

Trwa awaria systemu w ING Banku Śląskim, Źródło zdjęć: © downdetector
Trwa awaria systemu w ING Banku Śląskim
Źródło zdjęć: © downdetector

Jak wynika z raportów w sieci, usterka w ING ma wpływ na klientów w całym kraju. Najwięcej raportów o awarii spłynęło bowiem między innymi z Katowic, Krakowa, Warszawy, Łodzi czy Wrocławia. Poszkodowani są jednak także klienci ING Banku Śląskiego z innych części kraju.

W chwili pisania niniejszego tekstu, ING Bank Śląski nie ustosunkował się jak na razie do licznych pytań klientów w sprawie awarii, które pojawiają się na oficjalnym profilu banku na Facebooku. Będziemy śledzić ten problem i informować o jego rozwoju w aktualizacjach niniejszej publikacji.

Aktualizacja, godz. 10:30

Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector potwierdza, że awaria ciągle trwa. Średnia liczba raportów z ostatnich minut spadła do około 375, jednak wciąż spływają nowe. Równolegle ING Bank Śląski przyznał, że problemy występują od godziny 8:50. Wciąż trwają jednak prace nad ich rozwiązaniem.

Aktualizacja, godz. 15:50

ING Bank Śląski uporał się z awarią, co potwierdzono tuż przed godziną 15:00 w mediach społecznościowych. Wszystkie systemy powinny już działać poprawnie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.