InPost nie działa. Problem z aplikacją i logowaniem (aktualizacja)

InPost nie działa. Problem z aplikacją i logowaniem (aktualizacja)26.06.2023 12:18
Awaria w InPost
Źródło zdjęć: © downdetector

InPost walczy z awarią, w wyniku której nie da się zalogować do Menedżera Paczek oraz skorzystać z aplikacji. Klienci lawinowo zgłaszają problem. Raporty o awarii usługi InPost spływają z największych miast z całego kraju.

W lawinowym tempie rośnie liczba zgłoszeń awarii InPost w serwisie downdetector. Użytkownicy z największym miast w Polsce sygnalizują problem z aplikacją InPost Mobile oraz logowaniem do serwisu z poziomu komputera - chcąc dostać się do Menedżera Paczek można trafić na "nieskończone ładowanie" po wypełnieniu danych logowania na konto.

W chwili pisania niniejszego tekstu użytkownicy usług InPostu zgłosili problem już ponad 300 razy. Wnioskujemy, że w praktyce awaria jest ogólnopolska i dotyczy każdego, kto w danej chwili próbuje nadać paczkę przez serwis internetowy. Niewykluczone, że równolegle nie da się zamówić wysyłki InPost w sklepach, w tym Allegro, a problemy z aplikacją InPost Mobile w praktyce uniemożliwiają odbiór przesyłek z Paczkomatów.

Awaria w InPost, Źródło zdjęć: © downdetector
Awaria w InPost
Źródło zdjęć: © downdetector

W tym momencie trudno powiedzieć, jak długo potrwa awaria w InPost. Do tego czasu klienci prawdopodobnie muszą się wstrzymać z zakupami i nadawaniem paczek przez Menedżer, który dostępny jest na stronie przewoźnika. Będziemy śledzić temat awarii InPostu i na bieżąco aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko na jaw wyjdą nowe fakty w tej sprawie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 13:05

Wnioskując po gwałtownym spadku liczby zgłoszeń problemów w serwisie downdetector (w szczycie było ich przeszło 600), awaria InPost została usunięta, a usługi powinny już działać bez problemów.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.