Kia przedłuża na 2021 rok współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw w grze League of Legends

Kia przedłuża na 2021 rok współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw w grze League of Legends18.01.2021 17:42
fot. materiały prasowe
Redakcja

Kia Corporation ogłosiła, że przedłuża współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw Europy w grze komputerowej „League of Legends”. Firma będzie sponsorem bardzo popularnych zawodów e-sportowych już trzeci rok z rzędu.

„Czujemy się zaszczyceni, że Kia jest sponsorem LEC już trzeci rok z rzędu. Dzięki temu LEC znajduje się wśród prestiżowych wydarzeń, które sponsoruje Kia Corporation, takich jak Australian Open i mistrzostwa FIFA w piłce nożnej” – powiedział Alban Dechelotte, Head of Partnership & Business Development EMEA w Riot Games. „Przede wszystkim jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni przez markę Kia. LEC jest trampoliną dla jej głównych wartości, szczególnie w kluczowym okresie dla marki. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak nowe pozycjonowanie marki Kia pobudzi kreatywność zespołu graczy”.

Przez cały sezon fanom „League of Legends” na świecie Kia zaoferuje szereg atrakcyjnych nagród, związanych zarówno z nowym logo firmy, jak i z najnowszymi modelami.

„Przedłużenie współpracy z LEC – jednym z najważniejszych turniejów e-sportowych na świecie – sprawia, że z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie nowego logo marki Kia fanom e-sportu na świecie. Cieszymy się, że nowe logo Kia Corporation pojawiło się na mapie „League of Legend, Summoner’s Rift”” – powiedział Michael Choo, Head of Brand Experience Team w Kia.Kia i organizator LEC – Riot Games – połączyli siły i wspólnie wyprodukowali film, który reklamuje nowy sezon rozgrywek LEC, zatytułowany „Kia X LEC: The best idea”. W filmie pojawia się nowe logo marki Kia, które zostało zaprezentowane na początku miesiąca. Klip, który otwierał poprzedni sezon rozgrywek pt. „I Want the LEC Back!” i w którym pojawiła się elektryczna Kia Niro EV miał ponad milion wyświetleń.

W tym sezonie Kia będzie również sponsorem trzech nagród w LEC, przyznawanych najwybitniejszym graczom w 2021 roku – drużynie Kia All-pro, Kia Player of the Game i Kia MVP of the Split Award. Dodatkowo, w tym sezonie w grze pojawią się flagi i łupy z logo marki Kia.

Ostatnio Kia rozpoczęła również współpracę sponsorską z DWG Kia (wcześniej DAMWON Gaming), zwycięzcami mistrzostw świata w grze „League of Legends 2020”. Oprócz udziału w LEC i DWG Kia marka nadal będzie angażować fanów e-sportu, co jest zgodne ze strategią zaprezentowaną w „Planie S”. Przewiduje ona, że Kia będzie coraz aktywniejsza w dziedzinie pojazdów elektrycznych.

Sezon LEC 2021 jest podzielony na rozgrywki wiosenne i letnie. Pierwsze rozpoczną się 22 stycznia w berlińskim studio Riot Games. Szczegóły dotyczące daty i miejsca finału rozgrywek wiosennych zostaną przedstawione w przyszłości.

Od pierwszej edycji „League of Legends” w 2009 roku rozgrywki zyskały miano największej i najszybciej rozwijającej się platformy e-sportowej na świecie. Każdego miesiąca gra w nią ponad 100 milionów graczy, a 12 oficjalnych lig gromadzi przed ekranami miliardy widzów na świecie. W Europie, w ubiegłym sezonie największa oglądalność LEC osiągnęła ponad 800.000 wyświetleń.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.