Klienci banku BZ WBK dostali nową aplikację, jest logo Santander Banku i nowy wygląd

Klienci banku BZ WBK dostali nową aplikację, jest logo Santander Banku i nowy wygląd11.09.2018 16:56
Mike Mozart, Flickr, CC-BY

Bank BZ WBK w ostatnich tygodniach przechodził metamorfozę, związaną z połączeniem z Banco Santander. Zmieniły się barwy na stronie, szyldy w oddziałach i przy bankomatach, jednak wydanie aplikacji dla Androida zostało opóźnione.

Aplikacja dla Androida miała pojawić się najpóźniej w poniedziałek rano, ale możemy ją pobrać dopiero dziś. Za opóźnienia odpowiadają procedury sklepu Google Play. Wyszukiwanie hasła BZWBK24 zwróci nam na pierwszym miejscu nową aplikację Santander mobile (jako ciekawostkę dodam, że bardzo trudno znaleźć tę aplikację szukając „Santander Polska” lub „Santander mobile”). Nową aplikację znajdą na swoich smartfonach także klienci, którzy mieli wcześniej zainstalowaną aplikację BZ WBK. Wydawcą jest Santander Bank Polska S.A. Czerwone logo dostała także aplikacja dla inwestorów i klientów posiadających konta firmowe iBiznes24. Wersja dla iOS-a została wydana bez opóźnień.

[1/2]
[2/2]
[1/2]
[2/2]

W porównaniu z aplikacją BZWBK24 mobile nowa wersja wprowadza dość istotne zmiany. Na stronie logowania znajdziemy bardzo wygodne przyciski, pozwalające kupić biletu komunikacji miejskiej, zapłacić za parkowanie i wygenerować kod BLIK. Warto zwrócić uwagę także na dolne menu, zawierające skróty do oferty banku (założenie konta, kupno ubezpieczenia), mobilnego podpisu, informacji (kursy walut, porady bezpieczeństwa) i danych kontaktowych banku. Menu prezentuje się bardzo dobrze, ale trudno powiedzieć, czy będzie tak przydatne, jak życzyliby sobie tego twórcy.

Biało-czerwona szata graficzna nie każdemu przypadnie do gustu i niektórzy użytkownicy tęsknią za starymi kolorami. Pojawiło się też kilka zgłoszeń problemów z powiadomieniami o wykonanych operacjach. Klienci zwrócili też uwagę na brak wyświetlania blokad na karcie, co może utrudniać monitorowanie stanu konta. Poza tym aplikacja niezmiennie oferuje płatności zbliżeniowe, logowanie za pomocą odcisku palca lub kodu PIN, mobilny podpis zamiast dodatkowej autoryzacji SMS-em, zarządzanie kartami i doładowania telefonów.

Santander mobile znajdziecie w naszej bazie aplikacji.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.