Kompletnie nie czuję potrzeby zakupu nowego iPhone'a 7, a Wy?

Kompletnie nie czuję potrzeby zakupu nowego iPhone'a 7, a Wy?08.09.2016 12:02

Oglądam premiery produktów Apple od lat i muszę przyznać, że stają się coraz mniej interesujące. Wczorajsza, na której Apple pokazał nowego iPhone'a 7, była jeszcze gorsza, niż poprzednia, podczas której debiutował iPhone SE i nowe paski do zegarków. Tym razem jednak po raz pierwszy po prezentacji Apple miałem autentyczne poczucie zmarnowanego czasu. Czego to wina? Po pierwsze, prezentacje wydają się być coraz gorzej przygotowane technicznie. Tim Cook to zdecydowanie nie Steve Jobs i słuchamy bardziej księgowego niż magika. Zaproszenie na początek Shigeru Miyamoto, twórcy gry Super Mario, było trochę żenujące. Japończyk ledwo mówił po angielsku, nie dało się go zrozumieć, a zaproszony po chwili tłumacz sprawiał wrażenie, jakby wiedział lepiej, co pan Miyamoto powinien był powiedzieć.

Prawdziwym problemem premiery Apple jest jednak mięso, czyli produkty. Niemal wszyscy komentatorzy zgadzają się co do tego, że Apple nikogo nie zaskoczył i to pierwszy problem. Niemal wszystkie nowości przeciekły wcześniej w plotkach i mam wrażenie, że nie tylko ja czekałem na coś więcej. O wszystkim wiedzieliśmy więc przed premierą, niczego więcej nie pokazano, a część nowości (jak usunięcie gniazda jack i bezprzewodowe słuchawki) jest delikatnie mówiąc kontrowersyjna. Rewolucji nie było, w przypadku nowego iPhone'a mamy do czynienia z ewolucją szlifującą wyrafinowanie. Znów kilka procent lżejszy, kilkadziesiąt procent szybszy, 2 godziny dłużej na baterii (chyba że słuchacie muzyki przez nowe słuchawki, wtedy 10 godzin mniej), ekran trochę lepiej świeci, przycisk trochę lepiej chodzi (choć to się okaże, używam Taptic Engine w nowym MacBooku Pro i fanem nie jestem). Są to zmiany, których można spodziewać się po facelifcie produktów (czyli modelach z literką S), a nie po dużych premierach. Nowy iPhone powinien raczej nazywać się 6S Series 2 (nie śmiejcie się, takie microsoftowe nazewnictwo Apple zastosował w nowym Watchu).

polls & surveysPytanie, które zadałem sobie po prezentacji, to czy odczuwam potrzebę posiadania tego nowego iPhone'a? Korzystam obecnie z iPhone 6 (bez S) i jestem bardzo zadowolony. W 6S nie było niczego, co uzasadniałoby zakup nowego telefonu i w siódemce również niczego takiego nie znalazłem. Będę zatem nadal korzystał z szóstki, aż się zepsuje. Spodziewam się, że mój poziom zadowolenia ze starego telefonu zostanie subtelnie zredukowany przy okazji premiery iOS 10, pytanie czy aż na tyle, żeby przekonać mnie do wymiany. A jak z Wami, czy firmie Apple udało się wykreować u Was potrzebę zakupu nowego smartfona?

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.